Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lostchild

S5 mamma in scrog

Recommended Posts

Tadaa.. nu zonder loep (en waarschijnlijk nog mooiere trich shots met loep erbij maar moet ff stoeien met dat ding nog).

gallery_22678_11312_380263.jpg

gallery_22678_11312_381678.jpg

 

hé.. witbalans.. TL en geen HPs svp :spliff: :wtf2: :rofl

gallery_22678_11312_140831.jpg

 

zoja, dat is stukken beter.

 

Plan is om haar volgende week woensdag om te halen, dan heeft ze 67 dagen vh zonnetje mogen genieten.

oogst valt samen met dit monster wat in de tent staat en id breedte bijna 70cm inneemt, ipv golfballen vleeshompen.

gallery_22678_8577_622915.jpg

 

gallery_22678_8577_504913.jpg

 

waarvan nakomelingen, deze,

gallery_22678_11312_458385.jpg

 

gallery_22678_11312_748579.jpg

 

staan te springen om te mogen verhuizen naar dit PLL hokkie zodat ze nog wat groter kunnen groeien en stekken mogen leveren voor 1 vd volgende rondes

 

Hoop nog wel wat te merken aan bijvoorbeeld compactheid/ geur/smaak van de toppies. want ze heeft dik 5wk 1u pdg extra licht gehad,

bijna een volledige werkweek extra aan licht, dat zou wat uit moeten halen :shutup:, aan de hoeveelheid trichomen ligt het niet, die zijn zeer rijkelijk aanwezig en die feloranje pistels geven haar die speciale look (je had allang motte hakke man.. je pistels zijn meer dan 80% bruin :lol: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste fase is aangebroken, ultieme opzwellen is gestart :spliff:

Mag ook wel want de filter heeft het zwaar met de geur vd dame :shutup:

 

gallery_22678_11312_967650.jpg

gallery_22678_11312_392064.jpg

 

en 1 wat dichterbij waarop afrijping wat beter te zien is

gallery_22678_11312_178444.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat is alweer ff geleden zeg zie ik nu en ik had nog wel beterschap beloofd :lol:

 

Wel foto's gemaakt maar topics niet geupdate, was er s'avonds na verzorging van alle planten echt niet meer voor id stemming afgelopen week.

gallery_22678_11312_520052.jpg

 

De dame toont her en der mooie amber trichoompjes en gaat vrijdag of zaterdag geoogst worden.

Drinken doet ze bijna niet meer nu, 600ml per 3dgn is zat nu.

 

gallery_22678_11312_648707.jpg

gallery_22678_11312_470462.jpg

 

Al met al heeft ze als ze vrijdag omgaat totaal 70 dagen op bloei regime gestaan waarvan 5.5wk op 13/11 ipv 12/12.

 

Uiteraard volgen er nog foto's van dat hele gebeuren, weet niet of ik de 70gr wel ga halen, kan niet zo goed inschatten dat wat strak op het net zit nu oplevert.

T'is geen fluff dat weet ik wel :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm ziet er lekker uit lost zijn ze nou ook eerder afgerijpt op 13/11 of merk je weinig verschil......?

Groet,M :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerder later afgerijpt maar wel wat meer merkbaar met de laatste ultieme zwelling vd calyxen, normaliter perst ze er geen pistils meer uit maar nu nog wel, ze gaat echt tot het uiterste zegmaar, die witte pistils op de laatste foto's zijn pas sinds dag of 2 :rofl

 

 

Micro en HPS vergelijke is overigens niet te doen omdat de plantprocessen anders verlopen, heb jij wel eens TL wiet gerookt M_M?

 

totaal anders dan HPS, echt meer "oldskool" smaak/geur en vaak een stuk zachter om te roken dan een gepimpte HPS evenknie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is niet meer :D

 

Na dik 2u martelen (voor mij) is ze nu eindelijk van de martelkamer verlost en ligt op een netje in een darkroom wat bij te komen van alles :)

 

Veel werk maar niet om de toppies bij te knippen en ik mag denk ik mijn verwachting wel iets bij gaan stellen (+):

wat een trichomen feest zeg :(

af en toe een blad wegknippen maar bijna alles laten zitten want alles zit onder de THC plakkies en ik kon met blote oog al meer amber zien zitten dan met spotten met loepje en slechts heel weinig echte fluff, alleen wat echt onder blad/ander topje zat is beetje fluffy maar nog voldoende ontwikkeld.

 

Was blij dat ik toch maar 1st ff gegeten heb voordat ik begon en aan beide handen handschoentjes had want wat een plakkerig en vooral hevig ruikend gebeuren zeg, ging in het begin zowat van mijn stokkie vd geur, heel erg diep en ver, ver id verte iets zurigs waarvan mijn luchtwegen dichtsloegen :lol:

WTF.. dit had ik niet verwacht, wel wat meer geur en uiterlijk vertoon maar dit, bwah volgens mij gaat dit geen olie materiaal worden, eerder een lekkere BHO of een hashje van maken want voor olie heb ik nog ander lekkers voorlopig (blue tops x afghaan en knipafval va herijuana en S5) en heb nog wat S5 staan..

 

Morgen foto's, nu alleen ff txt updateje want ook nog uploaden/editen van foto's trek ik ff niet, nog ff een schaarhashjointje en dan naar bed, de ballon is nu wel leeg :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet veel foto's gemaakt overigens omdat ik mijn N96 niet helemaal onder de plakkies wilde hebben.

Komen er nog een paar als alles droog is en gewogen gaat worden.

 

Takkies

gallery_22678_11312_734901.jpg

 

dit kwam er uit de pot, mooi vlechtwerk precies gevormd naar de mal

gallery_22678_11312_1280707.jpg

gallery_22678_11312_500940.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker schaaltje BHO joh :spliff:

 

Ben benieuwd naar het eindgewicht!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kweekje :spliff:

 

 

Staat er al wat in de planning voor een volgende ronde ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geniet ervan Lostchild B)

 

Voor velen een goed medicijn dit soortje :spliff: een goede pijnbestrijder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Lostchild,

mooie kweek!

Geniet ervan! :spliff:

 

Met de olie-productie komt het ook nog goed, ik moet effe wat tijd vinden. B)

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag, mooie kweek mooie ,foto's en hoop op een mooi eindgewicht .

Proficiat lost....Groet,M :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmo

ja, op dit moment herijuana male hunt vd pollen, staan 10 zaailingen direct op 12/12 in kassie nu, 2 zijn er na 2dgn boven nu.

testje ook, bijna volledig hergebruikte grond, kijken wat ze doen (anders moest ik weer een zak GL aarde op gaan halen, geen trek in en geen € voor ff).

 

@blowsterke

ja, en daarnaast ook nog een prettige headhigh die niet alles overheersend is en snel afzakt maar toch op achtergrond aanwezig blijft, sinds ik vaker S5/Amnesia rook ben ik actiever.

 

@Torsti

je bent van harte welkom wanneer het je uitkomt.

Het wordt weer voorjaar... BHO :lol:

Weetje schijnt een sletje te hebben wat het maximale uit de dames haalt op olie gebied maar krijg hem maar niet te pakken.. ga zelf daarom volgende week nog olie maken van afval wat ik nog heb.

 

@M_M

valt me niks tegen de N96 qua foto's, ook qua zoomen.

resultaat is ook wel goed voor een paar TL lampies :D en gedeelte begint al droog te worden nu

 

@bassf

als we het goed doen gaat dit zeker een theelichtcupje vol opleveren.

BHO is mooi spul :P en makkelijk ook: je kunt er heel eenvoudig olie mee maken maar ook een druppie op de joint doen of je sigaretje oid.

Moet je echt niet te vaak doen want als je gewend raakt aan BHO :spliff:

 

@topic

als ze klaar zijn met dat leidngenwerk hier dan komt er in dit kassie:

3x S5

3x herijuana

 

alles vanaf stek en die ronde wordt puur een zadenkweekrondje

 

zojuist ff checken hoe "droog" eea was :lol: zo droog B)

gvd, fijn hoor, zelfs met maar 1 flapje open vd DR60 turbodrogen door de lage lv buiten maargoed.

 

54gr droog eindgewicht, erg grijze compacte topjes en ga er zo 1 joint van draaien voor een rookverslagje ervan.

Wat ik zie doet me deugd kan ik je vertellen, mjammie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als afsluiter van deze run, beeldondersteunend materiaal:

 

Na droognet etage leegschrapen en id pot doen

gallery_22678_11312_89797.jpg

 

pot shot :D

gallery_22678_11312_232970.jpg

 

Je ziet de trichs zo zitten

gallery_22678_11312_399563.jpg

 

Maar nog niet goed genoeg natuurlijk :lol:

gallery_22678_11312_25191.jpg

 

nee joh, zo moet het, dan zie je het pas LC B)

gallery_22678_11312_416376.jpg

 

Wat me opvalt nu na het drogen is dat er een maar heel weinig oranje pistils over zijn gebleven, iets waar ik normaal (naast de geur) de S5 goed aan kan herkennen, de topjes hebben allemaal een dikke grijze gloed over zich, zou eerder zeggen dat ik een dikke indica id pot heb zitten maar een indica ruikt niet zo :spliff:

 

met een maandje of zo hier verslagje van het zadenkweekje Herijuana x S5 en ook eens kijken of ik misschien wat STS ergens kan ritselen voor een extra probeerseltje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht heeeeeel even dat je je toppen in een blender had zitten ... schrok me rot!

gallery_22678_11312_89797.jpg

 

Maar gelukkig niet .. pfieuw ....

 

STS heb ik laatst onder de naam Lesbian Dream bij LePlantage gezien. Was ook niet eens duur.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx vd tip Emtee en Markz.

 

ff vragen aan iemand die er wel vaker komt of die een flesje voor me mee kan nemen als hij deze kant op gaat komen om

 

deze opbrengst verder te gaan verwerken.

 

Rookverslagje:

hatsjoe, hatsjoe, neus dicht mond loopt over van speeksel, wtf is dit?

wow, obama is wel erg ver weg op tv zeg... beeld is wel wat wazig van zcihzelf maar mijn zicht is wel "verhelderd"

.

 

hijs, hijs, proef niks.. ohja toch.. menthol achter id keel en bij vasthouden vd rook lijkt het wel vd ouderwetse kauwgom, die dunne staafjes in alu papier (spearmint?).

 

topjes kruimelen wel heel erg makkelijk, er blijft niet veel plak op je vingers achter (gelukkig maar daar heb ik echt en bloedhekel aan) en de uitwerking is nu, na de 3e keer joint aansteken en een minuutje of 10 later DESASTREUS.. :D

 

moest nog :lol: euhm .. doen maar ik ga maar ff xboxen ofzo :lol: ;) ;) :spliff: :P B)

 

en over een uurtje maar weer eens zien :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo.......... t verloren kindje is even lekker

 

onder invloed geweest :spliff:

 

mooie opbrengst . en lekker wit ook :D

 

veel plezier met uhhh B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...