Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

chassie

Fem zaadjes gaan zich bewijzen... of niet :D

Recommended Posts

Zie alleen beautifull ladies :D

 

Het is je gegund, fijn weekend,

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel ik heb er thuis ook zo gemaakt maar dit is mij afgeraden door tim..

Zijn reactie hierop was: KARTON = BRANDBAAR

De ontbrandingstemperatuur van karton is 230 graden, dus geen enkel probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heb je daar een paar mooie vrouwtjes staan! :D

Testjes zijn altijd leuk om te volgen !

 

Grtz. GP

 

De ontbrandingstemperatuur van karton is 230 graden, dus geen enkel probleem.

 

Beter voorkomen dan genezen!

Ik zou op veilig spelen en iets degelijks aanschaffen..

 

Grtz. GP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jan. in wezen heb je gelijk, karton zal niet gaan branden door een t55 buis of iets vergelijkbaars, en ik was dus niet erg compleet in m'n antwoord. Dus dat doe ik nog even over.

Als het karton erg uitdroogt door bijvoorbeeld de warmte van het lampje zal het gemakkelijker ontstoken kunnen worden. Die ontstekingsbron zal dus heter moeten zijn dan die 230 graden en dat is dat lampje niet. Maar (gelukkig er is een maar :D ) In onze kweekopstellingen zitten altijd een hoop contactovergangen. Denk maar aan kabels die in kroonsteentjes zitten of die in klemcontacten zitten. Of zoals bij kant en klare armaturen zelfs nog meer overgangen. Dagelijks schakelen wij die aan en uit, ze worden dan warm en koelen weer af. En zo ongeveer alles zet dus uit en krimpt weer. Regelmatig zullen daar contacten tussen zitten die daardoor losser worden. Vanaf dat moment gaat het hard. Losse contacten worden nog heter en gaan nog sneller nog losser zitten en dus weer heter enzovoorts. Met wat geluk gaat het contact dan helemaal los en si he ding dat er aanzit uit. (hoe vaak hoor je niet "moest even op de VSA tikken en dan toen deed ie het weer? of een lamp die nog even aangedraaid moet worden?). Maar soms gebeurt dat niet en dan gaat ie nog veel heter worden. Dan wordt die 230 graden of zelfs meer dan 600 graden wel gehaald. En dan is het niet fijn om iets dat kan branden in de buurt te hebben. Vandaar de "kort door de bocht" opmerking van me dat karton gevaarlijk is.

Overigens heeft zo'n contactprobleem niets te maken met of wij klunzen zijn of niet. Ik heb deze week alleen al 1 vsa 400 watt in m'n handen gehad die verbrand was aan de "fabriekskant" van de aansluitingen en een origineel TL armatuur waar hetzelfde gebeurd was. Deze apparaten hebben standaard deze verbindingen op niet brandbaar materiaal zitten, anders was in beide gevallen brand ontstaan.

Nu heb ik dus een reflectortje van aluminiumfolie, niet best, maar ook niet brandbaar.

Als laatste opmerking dit: Een (te) groot deel van de kwekerijen die opgerold worden, zijn ontdekt door brand. En als ik dan kijk hoeveel kwekerijen in Aalsmeer e.o. last hebben van brand door de verlichting dan is dat te verwaarlozen als je bedenkt dat er tienduizenden lampen hangen in dat dorp alleen al. Dat is voor een groot deel te danken aan de professionele montage (en geen losse VSA'tjes ) en het ontbreken van brandbaar materiaal in de buurt van de lampen.

 

Volgens mij ben ik een beetje off-topic gegaan B)

 

Groetjes,

 

Chassie

 

P.S. Bedankt Amnees, Blowsterke en Golden Power, Jullie hulp waardeer ik zeer: Betere ogen en de gezamenlijke ervaring van vele jaren tellen zwaar. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het toch niet laten. Ik krijg er langzamerhand wat meer vertrouwen in. Ik zie nog steeds geen kerels in het hok en op de foto's zie ik eigenlijk alleen maar vrouwen. Bij 1 foto twijfel ik een beetje. Kijk maar even:

 

gallery_22580_11286_1243921.jpg

 

Tsja aangezien opsporing verzocht zich allen met kleinigheidjes bezig houdt en weigert om te helpen m'n leesbril te zoeken moet ik het net als jullie van de foto hebben om wat te zien :D.

Maar daar.... een stukje onder de top in de oksel... zijn dat nou ballen, of toch blaadjes, is ze herma? of ben ik Para?.

 

Nou ja, roep het maar als je wat ziet.

 

Voor de liefhebbers, de andere dametjes nog even:

gallery_22580_11286_281541.jpg

gallery_22580_11286_1385652.jpg

gallery_22580_11286_1282911.jpg

gallery_22580_11286_615083.jpg

 

Zo, we zijn weer even bij,

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan geen balletje ontdekken Chassi, maar ik heb ook niet meer van de jongste ogen.

 

De dametjes zien er :D uit.

 

Op naar de THC en dikke toppen.

 

Groetjes

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, we zijn weer bijna een weekje verder en ik durf al een beetje te zeggen dat het experimentje geslaagd is. Het zijn inderdaad meisjes geworden. Ze blijven nog wel even staan en ik blijf ze stressen om te zien hoe on-herma ze zijn. Even een fotoshootje gedaan met ze, want ze staan graag in de spotlight.

Eén van de dames is helaas tegen de lamp gelopen en heeft nu bruin haar. Op zich val ik daar wel op, maar het is de bedoeling dat deze nog even blond blijven.

 

de fotooooooos:

 

gallery_22580_11286_1165213.jpg

 

gallery_22580_11286_469113.jpg

 

gallery_22580_11286_96554.jpg

 

gallery_22580_11286_137653.jpg

 

gallery_22580_11286_914032.jpg

 

Zo lang ik volhoud om de dames op te voeden zal ik om de week aan paar foto's plaatsen gewoon voor 't leuk. Mocht zich een bal vertonen dan kom ik er wat eerder mee.

 

En, hoewel ik mijn leesbril terug heb :verrygood , : Mocht iemand enige onregelmatigheden spotten, of luist niet, post het er maar bij .....

 

Veel kweekplezier,

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is ze Punk , die met dat paarse haar :verrygood

Ziet er wel lekker uit

Succes goeie feminisd zaden zijn goud waard :wOOt

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames staan er stralend bij, sommige willen nu eenmaal een kleurtje in de haartjes :wOOt ,vooral als ze tegen de lamp aanlopen.

 

Hebben ze hier ook wel eens last van.

 

Mooi dat het feminized seed is :verrygood

 

Fijne zondag-tweede kerstdag.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang het de plantjes zijn dat tegen de lamp lopen is er geen probleem denk ik hihihihi :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry ik weet het: Ik zou OM de week wat fotootjes plaatsen. Maar het zijn zulke schattne van meiden dat ik toch even een paar fotootjes neer wil zetten. De meisjes laten namelijk hun haar groeien en dat ziet er zo leuk uit.

Daar zijn ze dan:

 

gallery_22580_11286_437743.jpg

 

gallery_22580_11286_1065942.jpg

 

gallery_22580_11286_405517.jpg

 

gallery_22580_11286_223612.jpg

 

gallery_22580_11286_782312.jpg

 

ik kon het echt niet laten.

M.I.V. vandaag krijgen ze er bud candy en overdrive bij van Advanced Nutrients en ik ga alles nog eens nalezen over voeding of er misschien nog wat P of K bij kan.

 

Latersssssss

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Chassie,

mooi om te zien dat jouw laatste experiment geslaagd was. :wave:

Mooie dames zijn het geworden!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat het zo goed gelukt is, ;)

Ik heb je vorige verslag ook maar 'even' doorgelezen :wave:

 

Gr Zap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan me voorstellen dat je graag foto's laat zien hoor, zijn ook al

echte fotomodellen geworden :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi topic en mooi dat het dames zijn :wave:

 

succes met de bloei ;0

 

;)

 

elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannen willen nu eenmaal pronken met mooie dames en gelijk heb je.

 

Het zijn echte beauties geworden.

 

Succes met het afbloeien, maar dat zal wel lukken.

 

Een gezond, gelukkig, groen 2011.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

vette shit chassie

zien er mooi uit,

behalve die ene dan :wave:

 

ZmOp,

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé chassie, het is inmiddels 8 dagen geleden, ik zit al het hele weekend in spanning op een update te wachten. Of heb je de plantjes naast de verbrandings martelkuur inmiddels ook zo gestresst met additieven dat het spontaan allemaal herma's zijn geworden? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HoHo, ik dacht dat ik overgegaan was op eens in de twee weken updeeten. Nou dat heb ik kennelijk niet zo duidelijk gezegd. Dus ............. Vanaaf een extra editie met foto's als m'n cammetje mee wil werken.

Tosso,

 

Chassie

 

Leuk he zo'n telefoon waar je op kunt tikken in je topicje :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo toch maar, op speciaal verzoek van GroenGif, een opdeet.

 

Eerst even een topje. Ik heb geen dure camera, dus om dit wat knap te maken heb ik 'm op de pc met picasa bijgesneden zodat er toch nog wat details op het plaatjes staan. Je kunt zien dat zelfs dit simpele soortje nog leuk wat trycoompjes maakt. Ik denk dat ze nog een goed twee weken mag staan:

 

gallery_22580_11286_203907.jpg

 

 

De andere fotootjes: een overzichtje van de "kweekruimte" zeg maar 30x 50 cm

 

gallery_22580_11286_207971.jpg

 

en nog even met flits, dan zie je iets beter de blauwe gloed van de pheno travo mapa:

 

gallery_22580_11286_1466748.jpg

 

Wat losse kiekjes:

 

gallery_22580_11286_495202.jpg

 

gallery_22580_11286_443760.jpg

 

gallery_22580_11286_703304.jpg

 

en nog een topje met flits aan:

 

gallery_22580_11286_464370.jpg

 

gallery_22580_11286_776677.jpg

 

Tot zover deze extra nieuwsuitzending :wacko:

 

De dametjes beginnen al wat aan te komen, maar dat mag met hun leeftijd. Dat schriele is toch niet alles. Ik heb ze wel in de afgelopen 2 waterbeurtjes 1 keer wat calciumnitraat met wat magnesiumnitraat en 1 keer wat pk13 14 gegeven omdat ik ze wat bleekjes vond. De komende dagen eens kijken of dat wat uitmaakt. Overigens zijn het gewone nitraten uit de tuinbouw, dus daarom heb ik ze niet tegelijk met de pk1314 gegeven want dan slaat er meteen van alles neer wat dan niet meer bij de plantjes komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die dametjes beginnen al echte vrouwen te worden.

 

Zien er toppie uit.

 

Succes met afbloeien,

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

even :wacko:

 

@ Blowsterke : wat ben jij snel zeg. B) ... je zat toch niet vlak achter me te wachten op m'n postje? ;)

 

Groetjesssss,

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chassie B)

 

Nee, toevallig was het topic van jou, het eerste wat ik las :wacko:

 

Maar wie weet, zat ik vlak achter je ;)

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk, eindelijk iemand die mijn topic als eerste leest. Ik ben zeer vereerd Blowsterke :wacko: ;) B)

 

;) Chassie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...