Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smookerson

10x with widdow steks, klok overgezet op 12/12.

Recommended Posts

dankjullie wel voor de reacties maar welke voeding moet ik nu gaan geven dan?? en kan ik niet eerder beginnen met die voeding? opgaat het dan helemaal fout de planten krijgen nu hun groeispeurt want nu groeien ze super snel in de hoogte maar ook in de breedte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

is de aarde nieuw?

 

dan kun je ze nog wel ff alleen water geven

goed op de kleur van het blad letten

als de nieuwe groeischeuten meer geel dan groen zijn hebben ze voeding nodig

 

plaats eens een foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee de fotos kan ik alleen in mijn album plaatsen. niet hier In mijn topic omdat ik op mijn telefoon doe internetten dus dan kan ik die link niet plaatsen ik zal morgen even nieuwe fotos maken en Hn mijn album zetten misschien dat iemand de nieuwste fotos kan plaatsen in mijn topic want zelf kan ik dat niet sorry!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo mensen daar zijn we weer ik denk dat ik de eerste bloei verschijnsel al gezien Heb vandaag weer Wat water gegeven wel Heb ik een vraag welke voeding ik nu moet geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhm, welke voeding, iedereen verschilt daarin van mening.

Ik zou zeggen House and Garden Aarde A+B en een ander roept weer Canna en zo gaan we nog even door..

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste smooke

 

gewoon canna flores meegeven met een toevoeging van booster kan van canna hoeft niet.

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjewel voor de reacties oké vandaag is er een maatje van me langs geweest en die had even gekeken die zei dat het er niet slecht uit zag. hij vond het redelijk maar vond dat er een aantal bladeren aan het verrubberen waren dat komt door dat er geen frisselucht in werd geblazen dus dat gaan we morgen dus even veranderen. paar gaten boren en klaar is kees hij zei ook dat er nog niet veel bloei te zien was. dus dat moeten we even kijken kwam er vandaag ook nog eens even achter dat mijn tijdklok kapot is ook wel even fijn om te weten... maja ook dat komt goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vrienden daar zijn we dan weer.

vanmorgen maar weer eens weesten kijken naar mijn gevoel gaat het nog steeds zoals gepland wel moet ik zeggen dat de nieuwe internodes een beetje geel leek te worden toch is het niet Zo ze worden mooi groen tot mijn verbazing! wel Heb ik een kleine 30 ml per 10 liter water toegevoegd om te kijken of dit verschil op levert! wel Heb ik een vraag over de bloei. gebeurd dit geheel automatisc of moet ik er nog Wat aan doen? klok staat vandaag op 7 dagen groei. kan iemand mij daar iets over uit leggen?

 

reacties zijn welkom kritiek ook daar leer ik van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn dat stekken van mijn zaden?

 

Plaats is wat foto's misschien ken ik er dan wel van genieten.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey spikey,

 

nèe zyn geen stekken van jou zaden die hebben al een ronde gedraaid waar ik over te spreken was, heb er ook een paar zaadjes van :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo daar zijn we weer voor onze mede hobby isten, ik heb een vraag over de bloei van mijn dames, wanneer weet ik zeker dat ze in de bloei zijn geschoten? en gebeurd dat automatisch? of moet ik daar iets voor doen???

 

de dames staan nu 1 week in bloei, gisteren heb ik ze water gegeven en over 11 liter water 30ml pk 13/14 van canna meegegeven.

en of dat scheelde mijn planten waarom ineens de breedtte in gegaan en de nìeuwe scheuten zien er allemaal fel groen uit, wat genoot ik daarvan zeg.

 

de wortels zyn ook allemaal goed gegroeid zag vandaag wat wortels onder de pot dus dat is super mooi.

 

ik hoop dat ik reacties en/of opmerkingen krijg van jullie want van alles wat jullie zeggen kan ik leren dankje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotos

Share this post


Link to post
Share on other sites
wanneer weet ik zeker dat ze in de bloei zijn geschoten? en gebeurd dat automatisch? of moet ik daar iets voor doen???

 

Dat gaat vanzelf zodra de klok om is op 12/12 en je ziet de eerste verschijnselen als zich bloemtjes beginnen te vormen..

 

Laterss...

:D

 

 

Voorbeeld :

 

gallery_26403_10539_8997.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tim fotos kan ik alleen in mijn album zetten omdat ik via mijn telefoon op internet zit. dus moet ik iemand vinden die voor mij eenmalig fotos er op wet.

 

@ Sjondo fijn dat je weer langs komt maat maar zijn dat jou dames op dit moment nou daar kunnen mijn dames nog niet aan tippen maarja die van jou staan 3 dagen langer. en ik Heb het gemerkt dat 3 dagen veel kan schelen. maar toch bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee zo ver zijn die van mij nog niet, is van 2 rondes terug op dag 26.. B)

 

Zet eens wat pics erop, ik kan ze nog wel eens plaatsen..

 

Grtzz..

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet nu echt nog geen canna pk 13-14 er bij doen..!!!

Moet geloof ik pas in week 6 en 7 ofzo volgens canna ook al beginnen somige mensen eerder met opbouwen...

Maar je moet iedergeval al wel flinke bloei erin hebben zitten..!!!

 

En klopt inderdaad dat je via de tel geen foto's in een topic kan zetten baal ik ook nog steeds van, maarja iedergeval succes...

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjewel voor de reacties ik zal morgen vroeg even nieuwe fotos maken en daar na in mijn album plaatsen. ik stuur je daarna nog wel een pm. en ik zal nu stoppen met pk geven Heb het 1 keer gegeven dus het zal wel niet super erg zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

allereerst wil ik Sjondo bedanken voor het plaatsen van de fotos

 

Zo dit zijn de dames dan dag 9 bloei

graag wil ik reacties en opmerkingen weten van jullie hoe dat ze er uit zien en of ze het goed doen gisteren hebben ze water gehad en nu is de aarde nog voldoende nat dus vandaag geen water voor de dames. waarschijnlijk morgen of anders dinsdag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je foto's zijn een beetje onduidelijk, probeer het met je licht uit.!!

En heb je niet stekje's of zaad wat je er bij kan zetten..??

Want ik denk niet dat dit echt goed vol komt..

 

Mvg stikke

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus als jij niet in een scrog kweekt wil je gewoon weinig draaien ofzo ik begrijp je niet.???

Waarom wil je de grond belichten van je hok en waarom wil je minder toppen in je hok..??? :D

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus als jij niet in een scrog kweekt wil je gewoon weinig draaien ofzo ik begrijp je niet.???

Waarom wil je de grond belichten van je hok en waarom wil je minder toppen in je hok..??? :D

 

Mvg stikkie

 

 

naja als je mij uit zou willen leggen van hoe of wat ik dat moeg doen?? zou je dat willen doen?, als jij zegt dat ik het zou moeten doen dan kan ik dat wel doen en als het daadwerkelijk meer oplevert dan kan ik dat idd wel doen ja, ik zie graag een berichtje van je terug hoe ik dat moet doen en hoe ik da het beste kan doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij druipt er aardig wat sarcasme van je berichtje af en anders kon je het ook makkelijker formuleren als: wat moet ik doen dan..?? :D

Maar geef toch maar even reactie...

 

Enige wat ik bedoelde was dat je hok nu niet vol genoeg komt door een te korte voorgroei...

En hoe meer licht er natuurlijk op de grond/muur valt en niet op de planten hoe minder toppen/wiet je dus aan het einde hebt...

En vandaar ook mijn vraag heb je nog stekken of zaad om er bij te zetten zodat je wel een volle bak krijgt...

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...