Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

doncanna

EERSTE BEGINNERS LED/SPAARLAMP KWEEKJE kijk ens even , tips zijn welkom !

Recommended Posts

Zozo john, een sterk maar ingewikkeld plan! Veel verschillende soortjes maakt het nog eens dubbel zo moeilijk dat weet je :verrygood.

 

Wel allemaal zeer belovende soortjes, waar bestel jij je zaad per 1 fems of meer?

Heb je rekening gehouden met de bloeit!ijden of gewoon gekozen welke soorten je wou?

 

Gr Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ vlaanders

 

ik bestel geen zaadjes per 1 zaad bestellen moet ik nog een keer doen ging altijd naar de GS

en dit is niet mijn topic btw :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi john dankje vr je raad de t-neon is intussen al besteld en betaald :P

 

hoi vlaanders :D is mijn topic :D :) :) jaja verschillende soortjes denk wel da k er klaar voor ben , heb hier goed geleerd en ben veeel wijzer geworden

 

ben blij dat er mensen zijn die me vanaf het begin hebben gevolgd en gesteund en geholpen , IK DANK JULLIE ALLEN :verrygood :wOOt

 

wil hier zeker nog lang blijven , ben een blower en zal dit altijd blijven , k rook nu al +-15jaar en ben nie van plan om te stoppen , met de gezondheid ist wa minder , veel hoesten ma is ook het weer he (hou niet van de kou) en moet dringend terug beginnen te sporten mr ach komt wel goed .

 

heb wel gelet op hun bloeiperiode , allen tussen 8-10 weken alleen de nevills haze deze moet 11-14 weken

 

ciaoooooooooooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende ronde iets nemen waar de bloei tijden over elkaar komen don

zo plof je 6 tot 7 rondjes op een jaar als je snel bloeiers neemt van 7 a 8 weken .

 

nu zit ik ook met 7 8 en 10 weken bloeitijden en moet ik wachten om mijn volgende ronde

pas als mijn hok leeg is kan ik het gaan hervullen in SOG .

 

voor de volgende ronde .

 

fijn dat je die tneon hebt genomen ik denk niet dat je er spijt van gaat krijgen vlaanders en

vele anderen hebben goede ervaringen met die verlichting .

 

als ik je een goede raad mag geven gooi niets weg van je oude setup geef niets weg

want als die nieuwe verlichting dan dada zegt heb je een reserve setup

en hoef je niet te stressen mooi opbergen die spullen zijn nog bruikbaar :wOOt :verrygood

 

laterzzzzzz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mensen

 

het drooggewicht van men kleinste AF is bekend 16.3gr droog :wOOt en smaakt lekker ook :verrygood:

 

gallery_27629_11028_1835791.jpg

gallery_27629_11028_1243956.jpg

 

@john heb de zaadjes nog ens bekeken en ze moeten alle 10weken bloeien enkel de nevillhaze dees moet 13weken maar ga deze dan niet planten ga er een bluemistic in de plaats bij planten en ik gooi zekers niets weg ga al de lampen gebruiken dus 1 spaar van 200w de 90w ufo led en de 2x75w t-neon , hier moet het mee gaan gebeuren :D

 

ciaoooooooooooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mensen

 

beste wensen voor 2011 aan jullie allen !!!!

 

men 2 andere dames zijn op 30 december omgegaan

 

drooggewicht AF nr 2 28gr , hoofdtop 12g B)

gallery_27629_11028_1156586.jpg

 

 

drooggewicht BLUE MISTIC 20gr (na haar te hebben onthoofd :wacko: ben ik toch blij hiermee)

gallery_27629_11028_1872165.jpg

gallery_27629_11028_2685960.jpg

 

drooggewicht AF nr 1 15gr

drooggewicht FRUIT SPIRIT 30gr

 

totaal vr de 4 plantjes 93gr

 

 

ciaooooooooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...