Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fidodido

Vraagje over Secret Jardin Darkroom

Recommended Posts

en wtf zou mij het interesseren dat jij meer geld zou hebben als mij, ik ken weer iemand die meer geld heeft als jou, is de cirkel zo rond?

 

voorlopig zitten we hier nog op 't WIETFORUM en niet 't GELDFORUM. en zoiezo een beetje respect voor iemand die meer verstand heeft als jou is wel 't minste wat je kunt doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat je totaal geen idee heb, met wat voor mensen je hier te maken heb !!!

je hoef hier niet groot te doen met IK HEB ZOVEEL POEN !!!je hoef hier niemand af te zeiken. want zodoende zal niemand je meer helpen.

 

we zijn hier om elkaar te helpen !

 

 

JIJ bent een GROOT mannetje in de wiet wereld die ontzettend veel geld heeft verdiend ! POEPOE GROTE JONGEN.....

maar geen verstand van bouwen of onderhouden :lol:

 

je vragen over de piekspaningen/ stroombedrijf zeggen me al genoeg.......

 

PURE bullshit......

Ik heb wel een idee met wat voor mensen ik te maken heb, internetgangsters.

En die hoofdletters maken niet meer indruk als je dat denkt.

 

En amnees, respect verdien je door respect te geven. Mijn verhalen uitmaken voor kroegpraat en me vervolgens uitdagen om mezelf te bewijzen, noem jij dat advies?

Je zegt dat ik me moet gaan verdiepen in kweken, wat ik nu doe door advies te vragen op dit forum, en vervolgens geef je zelf geen advies maar komt me belachelijk maken?

Zoek 't uit joh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte om nog hulp te krijgen op dit forum........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn toch hele normale vragen die Fidodido stelt, dus waarom al deze heisa? Die reacties van Amnees gaan helemaal nergens over. Hij eist respect van iemand omdat die minder verstand zou hebben dan hij (volgens hem zelf dan). :lol: Als ik het aantal taalfouten van hem vergelijk met dat van Fidodido wil ik wel een gokkie wagen wie het hoogste IQ heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou jan de ripper, ik vindt dat fidodiddo absoluut niet reeel is, hij stelt idd normale vragen, echter begint de arrogantie wel heel snel toe te treden,

zeker met allerlei rare verhalen.

 

Ik citeer;

Maargoed, 1 gr/watt is natuurlijk een beetje optimistisch voor een 'beginner'. Maar ik denk dat ik toch wel 0.7/8 gram/watt moet kunnen halen.

Ik weet redelijk goed hoe de LV en de RV moeten zijn in de groei en bloei, de temperatuur ook. Voedingsschema's kan ik zo overnemen van anderen.

 

Nou hieruit blijkt al dat je nog lang niet genoeg weet toch ;)

 

Evenals de vragen over de stroomaansluitingen...( Maar hij verdient wel heeeeeeeeeel veel geld met de wietteelt :lol: )

wat een maf zeg.

 

ik typ niet slecht he voor een kamper, dacht laat ik dit even melden voordat ik zodadelijk ook commentaar krijg betreft taalfouten etc.

 

gr

 

ps; met een hoog iq, kun je nog steeds geen wiet kweken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik typ niet slecht he voor een kamper, dacht laat ik dit even melden voordat ik zodadelijk ook commentaar krijg betreft taalfouten etc.

 

Je typt prima en met je IQ is ook niks mis! :lol: Ik zit hier niet om iemand aan te vallen op taalfouten, maar het schoot me ff in het verkeerde keelgat dat iemand beweert meer verstand te hebben dan een ander. IQ en wijsheid zijn twee totaal verschillende dingen. Laat Fifodido lekker z'n eigen beginnersfouten maken, zo zijn we tenslotte allemaal begonnen. Iedereen rekent toch op een gram per watt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou jan de ripper, ik vindt dat fidodiddo absoluut niet reeel is, hij stelt idd normale vragen, echter begint de arrogantie wel heel snel toe te treden,

zeker met allerlei rare verhalen.

 

Ik citeer;

Maargoed, 1 gr/watt is natuurlijk een beetje optimistisch voor een 'beginner'. Maar ik denk dat ik toch wel 0.7/8 gram/watt moet kunnen halen.

Ik weet redelijk goed hoe de LV en de RV moeten zijn in de groei en bloei, de temperatuur ook. Voedingsschema's kan ik zo overnemen van anderen.

 

Nou hieruit blijkt al dat je nog lang niet genoeg weet toch ;)

 

Evenals de vragen over de stroomaansluitingen...( Maar hij verdient wel heeeeeeeeeel veel geld met de wietteelt :lol: )

wat een maf zeg.

 

ik typ niet slecht he voor een kamper, dacht laat ik dit even melden voordat ik zodadelijk ook commentaar krijg betreft taalfouten etc.

 

gr

 

ps; met een hoog iq, kun je nog steeds geen wiet kweken :P

Moet ik nou respect hebben voor je, omdat je reiziger bent?

Ben zelf ook opgegroeid op een kamp, en ik kan nog typen ook hé. Zal het generatieverschil wel zijn.

En ik snap niet waarom je nog steeds over dat stroomverhaal bezig bent...het is meer dan gebruikelijk dat je je stroom laat aanleggen door een elektricien. Of wilde jij zeggen dat ze bij jullie wel allemaal zelf die grondkabel achter de meterkast doortrekken?

Ik waag mijn leven er niet voor. Daar betaal je iemand een paar honderd voor, en dan ben je klaar.

 

Dus als ik verder geen ervaring heb met hoeveel watt het netstroom aankan, is het geen rare vraag hoeveel watt ik erop aan kan sluiten lijkt mij.

 

Dus wat is het probleem nou manneke?

 

En Jan de Ripper, ben blij dat er nog mensen met verstand zijn die wel inzien wie hier nou de 'maf' is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op een normale stop moet 2x 600 makkelijk gaan, inclusief de rest van de spullen.

 

Het nivea daalt wel heel erg in dit topic....

En Het is een hobby forum dus hou aub je geld zaken omtrent wiet voor je.

 

En voor de rest heb je me erg nieuwschierig gemaakt naar de extreme ervaring die je hebt van alle jaren kweken...

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een van die ervaringen is in ieder geval dat een wietplant veel kan hebben, sommige hier denken dat hun plant meteen kapot gaat als ze hun voeding niet afzuren op exact de juiste pH-waarde. Stress kan af en toe zelfs een positief effect hebben op de plant. Probeer maar eens een zijtak 2 weken voor de oogst om te knakken en vervolgens te spalken, als hij het overleeft worden de toppen nog dikker dan normaal omdat ze willen overleven en echt alles geven.

 

En toch nog bedankt voor het antwoord, dacht dat ie nooit zou komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon 2 x 600 w = 1200 wat, afzuiging is denk max 500 w, samen 1700 w, vergelijkbaar met een kleine stofzuiger. (vsa of evsa niet meegerekend)

 

1 groep is meestal 16 amp = 3680 watt door een 2,5 qm kabel.

 

1 gm kabel ia max 10 amp.

 

zelf stroom aansluiten is niet moeilijk met juiste gereedschap, heb je dat niet doe t dan niet.

 

dus je opstelling word dus 2 x 600

welke vsa of evsa?

afzuiging 1150?

actieve op passieve inlaat?

hoeveel op m2

welke potten ga je gebruiken?

welk soortje?

ga je de boel geluidsisoleren, of zet je het in een niet gehorige ruimte?

welke voedingslijn ga je gebruiken?

welk substraat?

 

ik heb ook wat vragen voor je...

 

succes

 

ps. ik heb geen geld en rook alles zelf op. wel een hoog iq, ondanks taalfouten die er vast wel zullen zijn., het is maar waar je je prioriteiten legt.

Ondanks het hoge iq gebruik ik t niet omdat een relax leven veel belangrijker voor mij is. Mijn iq gebruik ik prive...

Share this post


Link to post
Share on other sites

filter

relais

evt fan control

 

aardige lijstje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij vullen elkaar steeds goed aan locc...

ik voel een samenwerking opkomen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps. ik heb geen geld en rook alles zelf op. wel een hoog iq, ondanks taalfouten die er vast wel zullen zijn., het is maar waar je je prioriteiten legt.

Ondanks het hoge iq gebruik ik t niet omdat een relax leven veel belangrijker voor mij is. Mijn iq gebruik ik prive...

 

Indigo? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb in ieder geval al zin in m´n 1.50x.150 kweekje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wij vullen elkaar steeds goed aan locc...

ik voel een samenwerking opkomen :lol:

 

 

gezellig polletje

en je ken altijd nog wat van elkaar leren :lol:

grtjes locc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ergens gelezen dat je die 1000w op 1 tot 1,5 meter van de plant moet hangen?!

Dus met die hoogte van 2 meter in je tentje, wordt het soweiso al een beetje aan de krappe kant..

 

Geweldig dat je wilt experimenteren, maar dit is volgens mij niet haalbaar!

Maar probeer het, zet een verslag neer en snoer ons daarmee de mond als het wel gaat..

 

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar dit gaat volgens mij wel een hele opgave worden! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ergens gelezen dat je die 1000w op 1 tot 1,5 meter van de plant moet hangen?!

Dus met die hoogte van 2 meter in je tentje, wordt het soweiso al een beetje aan de krappe kant..

Geweldig dat je wilt experimenteren, maar dit is volgens mij niet haalbaar!

Maar probeer het, zet een verslag neer en snoer ons daarmee de mond als het wel gaat..

 

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar dit gaat volgens mij wel een hele opgave worden! :nerd

weet je dit zeker?

zijn er mensen die dit kunnen bevestigen a.u.b

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is een hele mooie bump :P

 

With a 1000 Watt light you will need a minimum distance of 90 cm

 

koelen van de lamp word het een andere zaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...