Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
w33d

Bloeizorgen

Recommended Posts

Goeie avond iedereen, ik zit met een vraag.

Ik maak me eigenlijk wel zorgen om mijn plant die pas 1,5 week geleden is begonnen met bloeien.. het gaat hier om white widow en zover ik weet bloeit ´ie 8 tot 10 weken maar me vraag was eigenlijk is WW goed bestent tegen vocht, rot, e.d. ? Want dit is mijn enige overgebleven plant nadat er 2 gesneuveld waren door storm een paar weken terug, dus hoop dat ik nog kan oogsten van dit plantje:P..

 

Wie kan me helpen?

 

Mvg w33d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

De bloei is ook hier laat begonnen. Heb nog een paar BB staan ... die nauwelijks in de bloei willen.

Kun je jouw WW een beetje beschut ( droog) wegzetten .. een afdakje misschien?? Dan gaat het nog wel lukken...

Als dat niet lukt ben ik bang dat het niet goed gaat ( heeft overigens niets met de WW te maken) .. Ook op guerillaplekken gaat het niet goed zo. Dus droog en met veel licht ergens neerzetten .. dan gaat het mogelijk wel lukken.

Succes.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn big bang bloeit nu ook pas een week of 2:( maar volgens mij gaat ie nu wel heel snel.

ik denk dat de mijne zolaat pas in de bloei is gegaan omdat er een grote tak half dood ging anderhalve week waardoor al z'n energie daarheen ging?

 

maar me frisian dew ik bijna klaar:D:D:D

zeker een aanradar!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej,

Ja bij mij is mijn nlx ook pas 2-3 weken geleden begonnen met z'n bloeiperiode.

Nu zijn het inmiddels al flinke toppen maar ze moemten nog minstens 6 weken ik probeer 7!

maar aangezien dit weer weet ik niet of dat wel gaat lukken nog zo'n lange tijd?

 

Grtz jordyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn Northern Lights zijn nu 4 weken in bloei, maar moeten ook nog 4 weken.

 

Ik denk dat ik volgend jaar gewoon de cementkuipen volzet met lowriders, klotezomer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 rondes van Dieselryders of een andere autoflower is ook wel een leuk alternatief als je niet wil/kan verduisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie de topjes om de paar dagen steeds groter worden :lol: ze staat niet droog, gewoon in volle grond maar ergens heb ik het vreemde gevoel dat als er nog een paar mooie warme nazomer dagen zijn dat het dan wel goed moet komen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem zit 'm in de koude vochtige nachten en te korte dagen na eind September.

Planten die nu nog ruim 4 weken moeten is een lot in de loterij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

Dan hoop ik dat ze mijn nummertjes trekken!:lol:

 

Maar gaat zeker goed komen, iets is beter dan niets.

Heb me vanaf het begin aan de outdoor stel regel gehouden: Reken op niets!

 

En wat ik er nu al aan zie hangen is vele beter dan niets:)

Edited by Richard

Share this post


Link to post
Share on other sites
//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

Dan hoop ik dat ze mijn nummertjes trekken!:P

 

Maar gaat zeker goed komen, iets is beter dan niets.

Heb me vanaf het begin aan de outdoor stel regel gehouden: Reken op niets!

 

En wat ik er nu al aan zie hangen is vele beter dan niets:)

 

Ja daar zit wat in.. mijn plant d'r toppen willen net met elkaar aansluiten.. daarna weet ik dat ze pas dikker worden ... ben bang dat ik moet oogsten voordat ze rijp is ;) achja beter iets dan niets, en een high wietje vind ik ook niet verkeerd. Hopen op zonnige herfstdagen en niet al te lage nacht temperaturen! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...