Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pieter45

DR150 tent (licht vraagje)

Recommended Posts

hallo,

 

ik heb een DR150 tent en wanneer het hartstikke donker is zie ik van buiten uit dat er een lamp in de tent aan staat.

Het licht straalt niet naar buiten ofzo maar ik kan aan de hele tent zien dat er een lamp of

iets dergelijks aan staat maar dan moet het wel donker zijn.

Is dat normaal met een DR150 tent ?

 

Groet,

 

 

Pieter45

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Pieter

 

zelfde is het geval in mijn DR240... vooral rondom de ritsen en stiksels zie je iets van licht ontsnappen.

belangrijkste is dat er geen licht van buiten af de tent inkomt! ga in je tent staan en laat iemand anders de tent sluiten. de plekken waar licht doorkomt extra aandacht geven.

 

suc6!

 

koekie_erbij

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook met mijn darkroom 120 !!!

Heb hem dichtgeplakt met zwarte tape ;) .

Troewens hij ROEST ook als een gek !! (6 weken oud) had ik maar een homebox gekocht!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn twee weken oude DR120 zitten een aantal gaatjes ter grote van een speldeprik... Enkel zichtbaar met de lamp aan en welliswaar miniscuul maar ze zijn er wel.

 

De rits en velcroafsluitingen van de inlaten zijn ook niet perfect afgewerkt en laten ook licht door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het hele idee van die tenten niet dat ze juist lichtdicht zijn ?

beetje naja zou bijna zeggen anti climax

Share this post


Link to post
Share on other sites
Troewens hij ROEST ook als een gek !! (6 weken oud) had ik maar een homebox gekocht!!!!!

 

Waar roest hij dan,heb je een foto?

Ik hebzelf nu ruim anderhalf jaar een DR120,draai prima rondes ;)

 

In het donker zie je inderdaad een paar sterretjes,maar ga eens in de tent zonder licht,je moet natuurlijk geen schijnwerper op je tent zetten.

Een oplossing is bv een gordijnroede met donkere lusgordijntjes,zodat er geen direct licht op de tent valt,is meteen meer stealth :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebben de mensen met een homebox silver ook precies hetzelfde of is die aan de buitenkant wel helemaal superlichtdicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zowel silverbox als darkroom is allebei van buitenaf te zien dat er binnen licht is

 

omgekeerd niet dus dat zit goed...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, harstikke bedankt voor de info want ik dacht eerst even dat ik belazerd was met een nep tent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waar roest hij dan,heb je een foto?

Ik hebzelf nu ruim anderhalf jaar een DR120,draai prima rondes :P

 

In het donker zie je inderdaad een paar sterretjes,maar ga eens in de tent zonder licht,je moet natuurlijk geen schijnwerper op je tent zetten.

Een oplossing is bv een gordijnroede met donkere lusgordijntjes,zodat er geen direct licht op de tent valt,is meteen meer stealth ;)

Ik zal morgen een paar foto's maken (het is ook niet een beetje)

Nu moet ik wel zeggen dat hij in een koude omgeving staat dus erg veel condens .

Maar dan nog is roest nou niet echt nodig, een beetje verf of coating en hij roest niet.

De temperatuur in de tent is max 30gr. en min.22gr.

De relatieve luchtvochtigheid is max 80% en min. 65%.

De omgevings temperatuur (dus waar de tent staat) is 12 gr.

De reden waarom ik de DR120 heb genomen is de rits! dit werkt zo makkelijk echt fijn.

Groeten van tuintjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die buizen schijnen wel behandeld tegen roest te zijn,vreemd eigenlijk :P

Het zal de condens dan zijn,maar toch hoort het niet bij normaal gebruik ;)

 

Made with a solid frame and treated against rust, the DarkRoom is specially lined with a 95% reflective hammered effect mylar cloth which increases light intensity and therefore improves light distribution.Bron Secret Jarden.eu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal morgen een paar foto's maken (het is ook niet een beetje)

Nu moet ik wel zeggen dat hij in een koude omgeving staat dus erg veel condens .

Maar dan nog is roest nou niet echt nodig, een beetje verf of coating en hij roest niet.

De temperatuur in de tent is max 30gr. en min.22gr.

De relatieve luchtvochtigheid is max 80% en min. 65%.

De omgevings temperatuur (dus waar de tent staat) is 12 gr.

De reden waarom ik de DR120 heb genomen is de rits! dit werkt zo makkelijk echt fijn.

Groeten van tuintjuh

Ik weet niet hoe je er een foto opzet heb er 2 gemaakt duidelijk roest!

ik zet hem wel in mijn album

groeten tuintjuh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is lekker roestig,zetten jullie water met voeding/zuren in de bak,eb en vloed ofzo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is lekker roestig,zetten jullie water met voeding/zuren in de bak,eb en vloed ofzo :P

nou ,nee ... er staan 3 plantjes in een zak aarde met een 400 watt bal erboven ;)

wat volgens mij de bedoeling is hahaha.

Het geeft verder nix ik dou er wel andere stokken in ik wil hem toch een stuk lager maken 1,35 hoog

is wel genoeg . ;)

groeten van tuintjuh

 

Dat is lekker roestig,zetten jullie water met voeding/zuren in de bak,eb en vloed ofzo ;)

nou ,nee ... er staan 3 plantjes in een zak aarde met een 400 watt bal erboven B)

wat volgens mij de bedoeling is hahaha.

Het geeft verder nix ik dou er wel andere stokken in ik wil hem toch een stuk lager maken 1,35 hoog

is wel genoeg . ;)

groeten van tuintjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...