Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Outtapower

owja

Recommended Posts

Owja

 

had nog 45 zaailingen wat later geplant in de mais

 

weg..

 

 

 

Ik moet gauw boven/midde Nederland gaan wonen, hier is t veel te dichtbevolkt :spliff: ;)

 

plus nog die van de wietpolitie, Team Hector..speciaal team voor Midde-Noord limburg. :lol: ;)

 

volgend jaar wiet planten met de Tractor.

 

ze hebben hun wiethelicopters die .. die .. eigenlijk helemaal niks aan wiet kunnen vinden,

limburgers geve hun wiet SoWIEZO niet op ookal trekkken ze zelfs nog een enkel los plantje uit de mais, diegene die dat ene plantje heeft weggezet hebben ze wel even lekker kunne klote diegene heeft heeft heus echte onderwereld bedoelingen, sowieso is t eigenlijk wel lekker rustig in de leuk zakcentje opbrengende onderwereld van de

wiet.

 

zijn t die rippers niet..

Dan dwingt de Overheid je wel om extra veel planten in de mais, op een akker of in de tuin.

 

Iedereen onafhankelijk zelfstandig.. das Tooch fijn man.

 

 

als t moet vertrekken we zelfs uit Limburg voor een betere toekomst :huh:

volgend jaar start ik ook een topic met veelste veel zaadplantjes oregon rocket en ndb. Gelijk meedoen!:tu :specool

 

kunne ze hier op t forum ook nog wat leren, zijn toch een paar obstakels met in de mais aanplanten. simpel als je t weet ..voeder/suiker mais, konijne, geen extra voedingstoffe geven (groot obstakelprobleem):tu niet nodig dus genoeg in maisgrond. suikermais is voor mensen dus daarword wel water gegeven, alleen is zeer zelden t probleem die kutsproeiers om de 16 of 24 meter.. zo moet je de mais al opdelen in vlakken van zoveel bij zoveelmeter, gelukkig veel luie boeren in Limburg geven niet altijd overal water waar nodig is. maar Toch weinigplaats over hier, je mag blij zijn met De helft binnehale.. Met zn 2 is dat wel ok

 

er kan altijd nog een wietrazzia of ziets ergelijks door de politie ontketend worden als er 15.000 planten gevonden word.. gelukkig niet gevonden in jouw tuin. Een doodgewone boer die een doodgewone duif afschiet en daarbij nog voor 4 miljoen aan wiet vindt. doooodgewoon hier in t Limburgs landschap..

 

bijna alle buitewiet ong. 80 procent gaat naar Buiteland en 1 vijfde houde we in Buieland..

Daar moet de overheid dan maar ingrijpen, we zitten hier zonder iets te roken dadelijk gaat de wietprijs weer omhoog, Nog meer criminaliteit.

 

Dat maakt ons Allemaal Zc!!

 

Zwaar Crimineel! ;) :P

 

Jooooooooww de gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok als ik het goed begrijp zit je te kweken op andermans grond, een mais veld waar de boer dus zijn geld mee verdient en die het waarschijnlijk erg vervelend vind dat iemand zomaar op zijn land rondloopt en zijn gewassen beschadigd.

 

en jij zit te klagen dat je niet alles wat je neerzet kan oogsten? dan snap jij volgens mij niet echt wat guerilla nou precies is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben blij dat jouw wiet vaak geript/gevonden word door de politie.

Ik snap echt geen hout van je verhaal.

 

Smoke on dude ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topicstarter, als jij ouder dan 10 jaar bent. mag je je diep gaan schamen voor dit verhaal, totaal onsamenhangend, vol met fouten en geen interpunctie.

 

Als je ons morgen, wanneer je weer nuchter bent, kunt overtuigen dat je onder invloed was, vergeef ik je...

 

Als je dit typte terwijl je niet onder invloed was, moet je toch echt terug naar school.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zeuren jongens.

 

Volgens mijn spellingscontrole zaten er toch echt een paar woorden Nederlands in ;)

 

maar jullie hebben wel gelijk ,..van een boer zijn land moet je af/weg blijven, hij probeert ook een boterhammetje voor zijn gezin te verdienen

 

X

dreamgirl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, hij probeert het voer voor zijn beesten goedkoop binnen te krijgen, en een paar rijtjes ertussen uit maakt hem geen kont uit! Zolang er maar geen duizenden staan. De boeren hebben gemiddeld 12-15 hectare te staan, dus als je er 100 inzet.......... ;) .

 

De grond is altijd perfect voor onze dames, geen insecten/slakken etc.!

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

@outtapower: maak maar eens een mooi topic( kweekverslag kan altijd nog) als je tijd heb in de winterslaap met je mais technieken aub...lijkt me erg interessant. ;) kben vast niet de enige... ;)

 

hoe en of ze in Limburg de boer compenseren wil ik niet weten... ;)

Dame Blanche (RIP) kon legio boeren met een paar duizend planten elk jaar in de mais...zie zijn posts... :lol:

 

kzag hier een perseel en daar liepen wel erg veel konijnen... :spliff: ...

en ik hoor ook over ree-en in de mais velden.. :specool als het nog laag staat....

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgend jaar start ik ook een topic met veelste veel zaadplantjes oregon rocket en ndb.

 

 

mooi ;) ....die oregan rocket, red die het in de mais :specool ? of in het bos?

ik ben dr klaar voor....

gr

Carpie

 

ps: leuk dat je dr weer ben dg :spliff: ..we miss you...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet zeuren jongens.

 

Volgens mijn spellingscontrole zaten er toch echt een paar woorden Nederlands in ;)

 

maar jullie hebben wel gelijk ,..van een boer zijn land moet je af/weg blijven, hij probeert ook een boterhammetje voor zijn gezin te verdienen

 

X

dreamgirl

 

dat nog niet eens zozeer, hoewel dat ook een goed argument is, maar de topicstarter verwacht blijkbaar dat de boeren het hem gemakkelijk gaan maken :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is toch ook gewoon een schade, die boeren zouden de zaadjes modeten bestellen en zelf in hun veld planten voor jou en dan ook nog oogsten en je de oogst dan opsturen, dat is toch normaal

 

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben Limburgs jong en ik was inderdaad onder invloed.

 

en t maakt de boer helemaal geen fuck uit als er een paar plantjes mais weg zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar wat bedoel je nu eigenlijk met je 1e post?

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat ie ff moest uitten wat'm dwars zat...............

Share this post


Link to post
Share on other sites
Topicstarter, als jij ouder dan 10 jaar bent. mag je je diep gaan schamen voor dit verhaal, totaal onsamenhangend, vol met fouten en geen interpunctie.

 

Als je ons morgen, wanneer je weer nuchter bent, kunt overtuigen dat je onder invloed was, vergeef ik je...

 

Als je dit typte terwijl je niet onder invloed was, moet je toch echt terug naar school.

 

 

Moeilijk figuur met je goedoverwogen intrree..uhhpratie gelul :lol:

denk je dat als ik stoned ben op elke komma en op elke punt ga letten

evengoed.uiteindelijk word je er beter op, denk je zelf niet, jij met je supertoffe josti-band

 

 

 

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U heeft een persoonlijk bericht Outtapower :lol:

 

Gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...