Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
StixStonez

Tent gezocht !

Recommended Posts

Zoals topic titel zegt : ik zoek een kweek tent , liefst een volledige set die goed en degelijk genoeg is om wat AF'ers erin te kweken en mss later een grotere plant :rofl

 

aangezien ik al heel wat gelezen heb en gezocht kan ik er toch niet zo uitkomen wat voor mij het beste is ( aangezien ik pas begin met kweken en er niet zoveel vanaf weet als jullie :D ).

 

dus vroeg ik me af of jullie enkele site's hebben en mss zelfs voorstellen van degelijk sets?

 

grote zou niet groter dan 1.50*1.50 en mss hoogte een 2m (MAX!)

 

en dan de bijgeleverde benodigdheden die met de sets komen...(dus welke beter zijn etc :blink: )

 

en als we over budget gaan praten ... liefst niet eer dan 500-600 €..omdat het toch maar een hobby/eigen gebruik wordt...

 

 

 

thnx in advance aan iedereen die kan helpen :huh: :lol:

 

EDIT: druppel systee moet ik niet perse erbij aangezien er toch maar max 10 inkomen(als het al mogelijk is :rofl)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man

 

hier wat sites even naar google dit zijn ing de namen

 

growdiscount

nlgrowshop

growshop alien

 

toch raad ik je aan even langs te gaan bij een growshop hebben ook altijd leuke acties staan

plus je praat met iemand die je in kan ligten

 

altijd beter dan iets op de gok online kopen

 

groetjes en succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet de nieuwe WF-shop vergeten in Zaandam die heeft ook alle maten liggen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

marktplaats.. anders ff doorsparen als je een complete tent met ec/ph meter en al die shit nieuw wilt kopen. met 500/600 euro moet je bezuinigen op de kwaliteit en dat is jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja had ook liever een online shop waar je bij terecht kon in de winkel zelf..want doe liever irl zaken dan via een pc :huh: maar was om een gedacht te krijgen wat degelijk mateiaal is en wat niet:)

 

want daar ging het me vooral om , zeker weten welke lamp beter is ed... :D

 

dus tent , koeling , in en uitlaat , het hele zooitje behalve dan bv druppel systeem , dat moet ik er niet bij:D zie sommige sets staan op EU growshop :

 

deze vooral : http://www.eugrowshop.eu/nl/complete-kweek...-120x120x200cm/

 

is dit iets degelijk om mee te beginnen en voor autoflowers ?(sorry voor de echte noob vragen:D)of wat moet/kan ik veranderen aan die set up na verloop van tijd...

 

of als iemand anders een leuk setje kan tonen , mag altijd :rofl daarom is het topic er ook :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat Thanatos laat zien is in mijn ogen echt een kuttent en kutkwaliteit spullen.

 

hoe meer je betaald hoe meer kwaliteit je hebt, zo is het vaak. natuurlijk verschillen growshops onderling nog een paar tientjes, maar je snapt wat ik bedoel toch?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk kot het erop neer dat iets zelf in elkaar steken beter is...had toch graag een tent gehad...dus elk goed gvoorstal is dus welkom :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en vraag meteen of ze hem voor je in elkaar willen zetten en je potjes met zand vullen en 1 x in de week langs willen komen voor water te geven!

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wil ik wel doen, nog meer kamers over :lol: ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat Thanatos laat zien is in mijn ogen echt een kuttent en kutkwaliteit spullen.

:lol:

 

Er moet wel het een en ander aan aangepast worden (afzuiger en filter) maar is toch niet slecht als basis? Zeker voor die prijs! Of zijn die tenten rommel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn zeker goedkoop met de tentjes, alleen dit verlies halen ze er met andere producten dubbel uit..

het lijkt me sterk dat bijv secret jardin 2 soorten tenten maakt 1 voor de shops die goedkoper spul verkope

en 1 voor de duurdere 'goeie' shops :lol: :huh:

hetzelfde als bij de bouwmarkt gewoon hetzelfde spul alleen goedkoper, en groter ingekocht. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hetzelfde spul maar dan groot ingekocht en dus goedkope verkoop? was 't maar zo simpel.. ik vind 't echt rommel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus secret jardin gaat volgens jou van elke tent een namaak copie maken die van veel slechtere kwaliteit is ??

haha tuurlijk daar gaan ze hun goeie naam echt niet voor verneuken! :huh:

wat vind je precies rommel ? en waar heb je het mee vergeleken ook wel belangrijk om erbij te zetten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag naar growshop geweest , offerte en wat info gevraagd en hierbij kwamen ze af :

 

aangezien ze enkel in homebow doen , komt de ten van homebox ( iemand ervaring of commentaar hierover?)

 

Homebox XL 120x120x200 ( zilver)

Hd kit 600w HPS fuse hamerslagkap , 4 mtr kabel , Sylvania SHP-TS

CAN9000 Koolstof filter 63Cm CAN Flens 127mm max 225m3/uur

Buisventilator rvk 125A 225m3/u

Thermo/Hygro Min/Max Digitaal

 

 

en eventueel om alles te regelen : Brons dimmer met thermostaat 1000W

 

 

dit is wat zij mij gemaakt hebben , dus is dit een degelijke set up?of wat kan beter/verandert worden ...?

 

@ Shenkie : sorry dat ik info vraag voor ik geld uitgeef en mss een miskoop doe :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afzuiger en filter zijn te klein.

 

Afzuiger zou evenveel kuub moeten hebben als je lamp watts heeft, een beetje overcapaciteit is nog beter. Dus plus minus 600 kuub. Filter 20 procent groter nemen als je afzuiger dus pakweg 700 kuub.

Althans dat is de theorie, in de praktijk moet je soms rekening houden met budget ed

 

Maar gebruik de zoekfunctie van het forum eens, alles staat hier al duizendmaal beschreven :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb gezocht over de lamp omdat ik daar niet zeker van was .. maar vindt hier niks over eerlijk gezegd ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet niet dat je met die dimmer een brom gaat krijgen als je hem dichtdraaid & Filter klopt iets niet aan :lol:

 

Je zegt een CAN9000, laat ik deze nu gisteren ook gehaald hebben..

En kom ik op dit uit:

 

CAN 9000 (400M3) 63 CM HOOG / Flensmaat Ø125mm..

 

Zie: Hier..

 

Zou als ik jou was ook voor een andere buisvent. gaan (pak een RKV 125L ipv RKV125A) Heb je al iets meer speling :huh:

 

Heb al heel wat webshops bezocht, en ben ooit een keer bij deze uitgekomen!

Voordeel is ook dat die hier om de hoek ligt en je dus ook de winkel kunt bezoeken :D

 

Service is meer dan top daar, zo proberen ze je de juiste setup mee te geven ZONDER er de duurste spullen voor te pakken!

Geweldig veel kennis in huis, en hun beweren de goedkoopste te zijn..

 

Tot nu (zoals ze beweren) altijd het goedkoopste uitgeweest bij hun!!

 

Gr Sir..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vergeet niet dat je met die dimmer een brom gaat krijgen als je hem dichtdraaid & Filter klopt iets niet aan :lol:

 

Je zegt een CAN9000, laat ik deze nu gisteren ook gehaald hebben..

En kom ik op dit uit:

 

CAN 9000 (400M3) 63 CM HOOG / Flensmaat Ø125mm..

 

Zie: Hier..

 

Zou als ik jou was ook voor een andere buisvent. gaan (pak een RKV 125L ipv RKV125A) Heb je al iets meer speling :huh:

 

Heb al heel wat webshops bezocht, en ben ooit een keer bij deze uitgekomen!

Voordeel is ook dat die hier om de hoek ligt en je dus ook de winkel kunt bezoeken :D

 

Service is meer dan top daar, zo proberen ze je de juiste setup mee te geven ZONDER er de duurste spullen voor te pakken!

Geweldig veel kennis in huis, en hun beweren de goedkoopste te zijn..

 

Tot nu (zoals ze beweren) altijd het goedkoopste uitgeweest bij hun!!

 

Gr Sir..

thnx oo de info sir :rofl dus een andere vent( 125L ) & dezelfde CAN als jou nemen dan ..

 

voor de rest is de set in orde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...