Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
racker

Verkeersregelaar

Recommended Posts

Het is gewoon aciosiaal gedrag

Die verkeersregelaar staat gewoon zijn werk te doen , voor weinig waarschijnlijk , en krijgt de hele dag kl#te opmerkingen naar zijn hoofd van mensen die niet willen luisteren

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is idd aso gedrag......de vraag is alleen van wie?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denk je ? aso

Of ben je zo dom dat je dat niet uit mijn vorige tekst kan halen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar had hij niks mee te maken en was niet zijn probleem snaude hij mij af.........?

 

Wie is hier nou dom en kan de tekst niet lezen? Of vind je dat een normale reactie van iemand die een voorbeeldfunctie moet tentoonstellen?

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als hij geen begrip heeft voor de mensen in de auto en je niet de kans geeft van hoe en waarom dan had ik idem gedaan! Gewoon nog het liefst het voorwiel op de tenen parkeren ook nog! Sorry moet je niet in de weg gaan staan! Sorry werd verblind door de reflectie van je lamp/vest!

 

Die zielepieten zit de maatschappij al vol mee, stelletje NSBers! Ze waren schijnbaar te dom om het plicie diploma cadeau te krijgen bij een volle spaarkaart van de C1000 en willen op deze manier toch opvallen in hun ogen! Stumperds..........................

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ buble..

 

ben je zelf verkeersregelaar omdat je het verhaal niet snapt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Buble,

dan ben jij altijd de goeien in uniform tegen gekomen. maar uit eigen ervaring weet ik, dat er veel eikels zijn!

en dan heb je nog de mensen zoals ik (en veel meer) met autoriteits problemen, die deels voortkomen door confrontaties met 'de kl00tzak' in uniform. Die hun taakomschijving op een eigen manier toepast.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies bloody, 1 keer slikken we wel, 2 keer ook, maar als je alles bij elkaar optelt (incl agenten, parkeerwachters, wat heb je nog meer?) dan slik je niet meer zoveel. iedereen heeft er slechte ervaringen mee, niet omdat je iets doet wat niet mag, maar de kinderachtige manier waarop men met je omgaat, lang leve de magniet, kanniet mentaliteit!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pwef dikke anarcie hier...

ik ken slechte boeren en goeie boeren

slechte slagers en goeie slagers

slechte kwekers en goeie kwekers,

mag ik dat een feitelijk bewijs noemen dat het onmogelijk is om een groep mensen over 1 kam te scheren?

 

Het was geen nsbér die het bebloede hoofd van een slachtoffer in de stabiele zijligging legt,

junks met aardigheid van hoog catherijne moeten swiepen

 

Ik heb weinig op met fransen en politie agenten,

maar toen ik na een zwaar ongeluk op route de soleil

de gendarmie heel streng de ramptoeristen weg zag sturen

dacht ik: da's ook politie....en nog een fransman ook!!!!

 

Ik denk dat als we bijvoorbeeld bij het ramponderwerp: stroomdiefstal bij kwekers

zeggen leven en laten leven.

Dat we het in deze discussie ook moeten kunnen laten om op het nsb level te gaan praten.

En wat komen we er verder mee?

 

Dat Racker de volgende keer wel uithaalt?

 

Wie vind agressie wel de gepaste manier om dit kleine conflict op te lossen?

 

Ik vraag niet: wie heeft er begrip voor het uit de hand lopen van een situatie.

 

Ik heb racker een keer gezien, en zijn vrouw denk ik ook,

en zo'n opmerking als buble durf ik niet te maken,whahahahahaha :lol:

Maar als ik het in een paar woorden zou moeten formuleren,

wat ik NIET kan, ik weet het, dan zou ik ongeveer hetzelfde roepen als buble.

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ weetje..

 

ik hoop dat ik ooit nog een positieve ervaring meemaak.. voorlopig scheer ik alle agenten/parkeerwachters etc waar ik mee te maken heb gehad over 1 kam!!

 

waarom? omdat ze allemaal een misselijke NIET-MENSELIJKE!! manier van handelen hebben.

 

 

maargoed, dat is dan misschien toeval dat ik die altijd tref..

 

die vergelijking vind ik trouwens wel grappig weetje..

 

een zwaar ongeluk op een hele drukke weg.. ja allicht helpen ze je, omdat er wellicht levens op het spel staan en omdat er honderden mensen door willen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige agenten moeten bijbaantjes nemen om hun gezin te onderhouden, want het salaris van een politieman is geen vetpot, zeggen ze. 'Verwende kereltjes', zoals Henk Kesler ze noemt, voelen ze zich allerminst.

 

1222 en 1668 per maand =Surveillanten

netto: tussen de 1276 en 1752 euro=gewone agent

2063 netto= rechercheur

 

Mischien komt dat misselijke gedrag door de hoogte van hun loon :)

 

izza nietveel he? geen 4 x 600 watt, whahahaha

 

Conclusie?

Racker had beter uit kunnen halen zodat de man een aanvulling kreeg op zijn loon. :lol:

Een echte win-win situatie, :P

 

Eens komt de dag

dat jij een leuke agent tegen komen mag.

en dat jij, let op mijn woord,

geen enkele neiging hebt tot moord....

 

greetz Weetje

 

1b2b8af2-d4ca-4b7d-a32f-fe6c0b84b31a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja.. nou moet ik net zo lang gaan hopen totdat er een keer een normale agent me aanhoud.. en dan moet ik blij zijn dat het een normale agent is ofwat? die me op een degelijke/normale manier geld uit m'n zak klopt.. word je nog niet wijzer van..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou als ik de pica zo bekijk zou ik naar de usa vliegen

en route 66 nemen en zoveel mogelijk ongelukken gaan veroorzaken:D

 

njep, geen bekering hoor,

ik zou ze gewoon zoveel mogelijk vermijden.

 

Maar geen nood, ik ben de kwaadste niet,

ik heb op dit gezellige forum een topic gestart met de titel: Is er ook een aardige politievrouw in het land?

 

Maar jammer genoeg hebben er tot nu toe alleen mannen gereageerd :lol:

 

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb even wat topics doorgespit daaro.. kon die van jou niet vinden.. wil ook niet verder zoeken want ga bijna over m'n nek van wat ik tot nu toe lees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps , hihihi

neej dat heb ik natuurlijk niet geplaatst,ghehehe

wat een bagger he?

 

regelsregelsregelsregels, :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou had ik zelf ook zo'n weinig wiet-meer gevoels topic gestart laatst,

en als ik dit topic ook lees, dan moet ik zeggen dat ik het mooi vind

dat we binnen deze gemeenschap ook dergelijke topics openen.

 

Ik stond vorig weekned op het punt om iemand een metalen stoel om zijn hersenpan te vouwen,

en daarbij stond ik erg in mijn recht, ik heb het niet gedaan.

 

Wat ik erg eerlijk vind is hoe jij beschreven hebt wat de reactie was van de mensen die jou liefhebben.

Dit heb je ook niet zomaar gezegd.

In mijn situatie, waarbij totale zelfontruiming volgde, heeft het mij het meest verbaasd, maar zag ik ook opeens de grote noodzaak om mijn gedrag aan te passen, omdat ik de mensen pijn deed, die mij liefhebben.

Opeens stelde ik me de angst voor namens mijn kinderen, want ja ze zullen al zat ontruimingen hebben gezien op tv.

najah, je snapt 'm.

 

Ik ben het met hansworst eens, het is 1 van de fundamentele afspraken in onze samenleving om dergelijke confrontaties uit de weg te gaan en het op te lossen met woorden.

Maar dat er genoeg, of beter gezegd, heel erg veel laml#llen rondlopen, al of niet in hesje, die het verdienen om gekieteld te worden.

 

Als mijn kind me een confrontatie aan ziet gaan, in een lichte mate, denkt die: kijk da's mjn pa, die staat voor mij.vetttt

Maar wordt de situatie heftiger wat denkt hij/zij dan?

Mijn kinderen zouden schrikken van de enorme hoeveelheid drift en woedde die ik kan uitten.(schrok ik eigenlijk zelf ook een beetje van vorige week)

Of zouden ze bang zijn om zonder papa het ritje te vervolgen? Omdat die ff moet logeren?of schamen ze zich?

De mensen die je liefhebben die willen het beste voor je, die gunnen je de beste loop voor jouw leven en/of een gemeenschappelijk leven wat je hebt met die persoon.

De uitdrukking van hun gezichten bechreef het gevoel wat zij jou gunnen of wat zij jou niet gunnen.

 

Ik merk voor mezelf dat het niet te maken heeft met de dingen die je doet,

maar het effect wat dat heeft op je eigen leven en dat van je liefhebbenden.

Bij mij heeft het dus niet te maken met mijn liefde voor groen, maar de gevolgen(geheimen,opgepakt worden,etc etc) die negatief zijn voor mijn leven.

Bij jou heeft het dus niet te maken, met dat ze het zo stom vinden dat je snel kwaad wordt,

maar daarmee riskeer je wel dat jou leven (en mogelijk het leven van jou liefhebbenden) verstoord wordt.

 

 

Ik denk dat je wel snapt dat ik NIET wil preken he?

het zijn gewoon oprechte bewustwordingen die er spelen in mijn leven.

 

 

grtz Weetje.

 

 

volledig gelijk, maar ik kan het gewoon niet aan niks te doen, dat kropt op en dan voel ik me kut

vroeger(dan heb ik het over echt vroeger, basischoolperiode) als kind was ik altijd een aardige driftkikker, maar dat kwam ook omdat ik gepest werd

rooie kop, 'hete' oncontroleerbare woede, om zich heengrijpend als een bosbrand(en dan net als een bosbrand me meer vernield en verdrietig achterliet)

 

gelukkig verbeterde mijn situatie, en daarme is ook mijn woede een hoop veranderd, je krijgt me nu ook niet meer zo snel kwaad, en als ik kwaad ben dan is het niet meer de vurige woede van vroeger, maar een kille ijzige, beheerste woede

alleen opkroppen kan ik het niet, maar aangezien ik niet een agressief persoon ben(al zal ik wel terugslaan, maar ik laat de 1e stap liever aan de ander)ga ik niet zomaar in de aanval, maar de perfecte oplossing bij mij blijkt dus passief verzet

in de zin van ik ga mijn weg, en het maakt me niet uit wat de ander doet, ik ga gewoon door en obstakels sla ik niet uit de weg, maar ik loop er gewoon doorheen(als een bulldozer, in die staat stop je mij niet zo snel)

op die manier kan mij nooit verweten worden dat ik agressief handelde of een gevecht starte, ik deed immers niemand wat aan

ook is het minder pijnlijk voor geliefden, en toch krijg ik mijn uitlaatklep en kan ik lekker mijn opstandige zelf zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja jullie hebben helemaal gelijk

 

 

En zo gaat de hele maatschapij naar de klote

 

Ik heb ook een zieke vrouw maar ga me daar zeker niet achter verschuilen als ik me zin niet krijg , maar het zal wel , gelukkig ben ik snel weer weg uit nederland

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukig maar :lol:

de maatschapij haha wat een verhaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh gaat ZO de maatschappij naar de kloten.. ik dacht juist DOOR dat regeltjes systeem..

 

weer wat geleerd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regels zijn niet zo erg, maar als je een keer eentje overtreed, word je behandeld als een klein kind, en word er tegen je gepraat zoals pa dat voeger deed... en dan gaat er bij mij een knop om... en dat weten ze nu wel, heb dus een soort van justitiele begeleider die af en toe met me praat, die ik ook te pas en te onpas overal tegenkom. zelfs een keer een weekje in scheveningen op vakantie.

 

Word ik soms in de gaten gehouden? Ik heb alleen maar een agent in burger geslagen die met een rode kop op me af kwam en me een maloot noemde. omdat ik een klein stukje verder de weg op reed ,omdat er aan de verkeerde kant van de weg een groepje fietsers aan kwam rijden(waar ik een schijthekel aan heb). levensgevaarlijk daar. dan schieten ze de verkeerde kant lang de rotonde, over de weg ipv fietspad.

 

Ik heb behoorlijk wat pk onder de motorkap, en als ik een vergissing maak, of moet uitwijken dan rij je zo een fietser plat, omdat die dan op de weg rijd ipv op het fietspad. aan de verkeerde kant, op de rotonde. (is me bijna gebeurd. Je kijkt nl naar links als je de rotonde opgaat, en als er dan een fietser van rechts komt op het midden van de weg. Dan ben je als automobilist toch fout.

 

Als meneer de agent nu met normale toon vertelde wat ik fout deed, en dan desnoods een bekeuring gaf. had ik die bekeuring betaald, en zou ik niet meer een stukje de weg oprijden.

 

Maar helaas. drukken ze dan meteen een stempel op je... Alsof je altijd en overal de fout ingaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben van mening dat de politie vaak over de streep gaat.

ik ben zelf ook vaak zat als een stuk vuil door de politie behandeld,zo erg dat ik geen vertrouwen heb in geen 1 agent.

 

een voorbeeld wat ik heb moeten meemaken laatst nog was dat ze bijna een hennepteam op mn dak hebben gestuurd voor 5 buiten plantjes.

dat ik mn hond op moest sluiten in de keuken die helemaal zenuwachtig werd van de situatie.

me het hemd van mn broek vroegen om mn verleden.

me als een crimineel behandelde met hun indringende vragen een uur lang in mn eigen huis....

door mn slaapkamer liepen,dingen op pakte,in elke hoek is er gekeken.

mn privacy is zwaar geschonden toen.

 

en in het verleden ook vaak meegemaakt dat de politie me zwaar onterecht behandeld heeft.

 

wie zegt dat het door de maatschappij komt zou eens moeten meemaken wat ik heb meegemaakt,

geloof me dat je dan wel anders praat.

 

ik ben niet haat dragend maar ik heb een absolute hekel aan de politie,en echt niet voor niks.

ik ben een eerlijke gozer en dat word me vaak zat door mn vrienden en collegas en mensen die ik ken gezegd,

maar ik kan totaal niet tegen onrecht,dan heeft diegene die me dat flikt een rare aan me......

 

ik kan heel goed begrijpen dat meer mensen een hekel aan de politie krijgen en ik geef ze groot gelijk ook.

kijk,als iemand nu echt fout is moet ie voor zn daden boeten en niet mauwen,maar als de politie hun macht misbruikt in de situatie zelf.......dat is onrecht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maatschappij-

Het begrip maatschappij valt grotendeels samen met de notie samenleving, maar legt meer de nadruk op de institutionele, ordenende aspecten van de samenleving: de staat en de staatsapparaten

Aha, dus een samenleving wat werkt door collectief aanvaarde regels.

 

regels-

Regelgeving bevat directieve kaders, voor het correct implementeren of toepassen van wetgeving.

 

In regelgeving stelt een regelgever uitvoeringskaders aan anderen. Regelgeving is bedoeld om:

 

de strekking van wetgeving nader toe te spitsen op een specifieke bedrijfstak of samenlevingsaspect

de wijze waarop wetgeving geïmplementeerd wordt (tijdelijk) bij te sturen.

 

Regels zijn dus de omlijning van een afspraak om zo duidelijk te hebben wat wel of niet aanvaard gedrag is.

 

En hoe erg het ook klinkt: dit is wel de vorm zoals ik wil samenleven met mensen.

Ik wil zeker bepaalde regels veranderen, sommige zijn knudde @nederwierie,shitgedoe, man

 

Ik vind dat een deel van de politie functionarissen omhoog gevallen ambtenaren zijn die op hun quotum lopen te jagen.

Voor een deel geef ik de werkgever van de politie dus de schuld=overheid.

De politie moet handelen naar bepaalde regelgeving, waarmee zij het soms zelf ook niet eens is.

Ik ken meerdere gevallen van een inval waarbij de officier van justitie zich achteraf heeft verontschuldigd voor het gebeuren,

informeel natuurlijk.

Er zijn wss in ieder district politie functonarissen die er een dubbele wacht op na houden,noem het maar informant zijn voor de groene(onder)wereld.

Ik ken gevallen waarbij de politie heeft gezorgd dat grote jongens niet in de problemen kwamen, puur omdat de politie vond dat zij zich op de nette manier met het achterdeur beleid bezig hielden( en dan hebben we het over een lange vakantie!!!)

 

Ik weet niet of dit on topic is, maar ik denk dat ik een beetje nuance probeer te beschrijven bij een groep mensen.

Ik blijf vertrouwen hebben in het goede van de mens, en die mens bevind zich in alle lagen van de bevolking.

Dat vertrouwen heb ik gevonden in iemand die met minimaal 4 mensen benaderd mag worden door de politie( echt waar :lol: )...in mijn dochtertje...en soms ook in een agent.

 

Het worden stomme discussies als je je gelijk wilt halen, en dat is echt niet mijn bedoeling.

Maar ik ga gewoon niet accoord met het: iedereen, allemaal aspect.

Dat is vanuit alle standpunten bekeken een absolute onmogelijkheid.

 

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

het grote verschil tussen een naaste/bekende/onbekende/dochter/zoon OF een agent, parkeerwachter, etc etc. is dat de eerste partij SNAPT dat niemand perfect is, iedereen wel eens een fout maakt, en dat dit normaal is. als ik een glas cola laat vallen bij m'n buurman, zal die mij niet op m'n flikker geven, ik zal aanbieden het glas te vergoeden, en hij zal zeggen nee joh ben je gek!?

 

9 van de 10 keer dat je met een agent, parkeerwachter noem het maar op te maken hebt, slaan ze je de kleine foutjes ZWAAR hard aan. mobieltje in de hand tijdens het rijden? 150 euro! knipperlicht niet aan op een rustige weg waarbij niemand profijt ervan heeft dat jij je knipperlicht wel of niet aan hebt, 75? euro!

 

alles maar in geld willen uitdrukken, geen discussies mogelijk, ZIJ hebben altijd gelijk, JIJ bent altijd fout. BAH!! en het excuus achter die boetes is dat als je een boete krijgt, je het niet snel nog een keer doet.. ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar ik heb in 6 jaar tijd duizenden euro's aan bekeuringen gehad, en ik rij nog steeds hetzelfde. en zo is het met zoveel mensen. dus wtf schieten we ermee op? GELDKLOPPERIJ.

 

das van mijn kant onbegrip voor degene die mij voor lullige dingetjes geld uit de zak kloppen, hoe vaker ik aangehouden word voor onzin, des te korter mijn lontje..

 

laatst ben ik een half uur achtervolgd, ik ben zelf maar stil gaan staan om te vragen wat de bedoeling was, ze vonden mijn rijstijl opvallen.. ik zeg OKE kun je me ergens een bekeuring voor geven? nee maar daarom zaten we ook achter je om je in de gaten te houden.. oke dus je rijd een half uur achter me aan, kunt geen bekeuring uitschrijven, maar blijft achter me aan zitten, net zolang totdat ik een keer geen knipperlicht gebruik, of iets anders fout doe.. KNAPPE JONGENS!! echt respect voor jullie werk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd amnees,dat is uitdagen wat ze doen.

ik kan ook niet tegen zulke dingen,want het is gewoon uitlokken dan.

op die manier denken ze echt dat ze bijdehand zijn,maar zo verdienen ze geen respect.

ze denken maar dat hun de baas zijn en wij,het volk daarvoor over ons heen moeten laten lopen,

maar zo werkt dat niet.

 

en boetes,praat me er niet over.....ik heb ook duizenden euros moeten betalen aan ze.

was wel grotendeels mn eigen schuld maar goed.....ik heb nooit iemand in gevaar gebracht er mee.

ik heb al jaren last dat als ik een politie agent zie voel ik mn hart iets sneller kloppen wat denk niet echt gezond is.

dit heb ik aan ze over gehouden,dus hoeven ze niet te verwachten dat ik ze zo graag mag

 

de meeste lopen er ook echt zo indringend bij met zon pak en een pistool,

met zon houding''hier ben ik,berg je maar''.

wie er zo bij loopt krijgt van mij al sowiezo geen respect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...