Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fred332

Weet iemand wat dit is

Recommended Posts

Balkon/Vensterbankkweek

soort;pp

stek of zaaiing;stek

aantal weken 12wkn en 3dgn ( bloei 7wkn en 3 dgn)

water per plant 0.5 ltr om de dag als er geen zon is om de 2dgn en ik geef ze al 10 dgn gedemineraliseerd water

meet geen ph

Weet iemand wat dit is ik had eers alleen 1 tak die er zo uit ziet maar ik zie het nu op meer toppen

gallery_27359_10594_309353.jpg

gallery_27359_10594_609163.jpg

gallery_27359_10594_946915.jpg

gallery_27359_10594_1610.jpg

Alvast bedankt groetjes fred332 B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou eens stoppen met gedemineraliseerd water te geven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet exact wat het is maar heb het zelf ook wel eens gehad in the Church planten uit zaden van The Greenhouse. Ik denk teveel water of een tekort aan voeding. Als zij in een pot staat en er gaat een beste regenbui overheen dan spoel je de grond a.h.w. Zo zou er een tekort kunnen optreden. Of als je zelf net hebt gewaterd :lol: en er gaat een regenbui overheen dan word het zeiknat. Misschien kun je zelf terug relativeren door te kijken of dit sinds een regenbui is gebeurd.... m.a.w. Kun je een incident herinneren die hieraan vooraf ging?

 

Ik heb mijn planten toen verder onder de lamp afgebloeid (niet omdat het blad verkleurde, was de planning omdat zo te doen) en het trok later ook weer bij en heb een prima opbrengst gehaald.

 

Heb je misschien ook een schotel onder de pot die continue vol water staat?

 

Wat ik ook nog zou kunnen verzinnen als ze de ene keer kraanwater krijgt en de andere keer regenwater dan geef je steeds een andere PH maar dat is wel weer wat verder en misschien zelfs wel te ver gezocht maar misschien denk je daar zelf anders over...

 

//ik ga er bij deze opmerkingen vanuit dat je balkon uit het pand steekt en niet naar binnen. //

 

OGkush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 10 dgn geleden gestopt met voeding en geef ze nu gedemineraliseerd water(=dat niet goed)???????

Als ik ze water geef giet ik 0.5 liter in de schotel en ze zuigen alles op dus er licht nooit water in de schotels

De planten staan nooit buiten als het regent en als ze gaan slapen zet ik ze binnen mijn balkon steekt naar binnen

en ik heb als ik mazzel heb 5 uur zon ( bij mooi weer) en dan staan ze in vensterbank maar niet vol in de zon want ik heb

bomen voor de deur groetjes fred332 :lol:

Edited by fred332

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou regenwater?

 

Ik zou toch gewoon kraanwater nemen zit nog een beetje kalk in, en voeding zou ik ook niet geven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals Sopranos zegt, in demi-water zit geen Ca (Calcium) & Ma (Magnesium). De ph is bij een temperatuur van 25°c pH 7, wat in principe ook al te hoog is.

Bij een koudere watertemperatuur gaat de pH alleen maar omhoog..

 

Je geeft ook aan dat ze nu in week 7 van de bloei zitten. PP moet toch minimum 8 à 9 weken staan voor hij echt klaar is.

 

Volgens mij ben je gewoon ook veel te vroeg gestopt met voeding en door nu het demiwater al 10 dagen te geven,

krijgen ze helemaal niets meer binnen. Als ik goed kan rekenen ben je ergens eind de 5de week gestopt met voeding..

 

Misschien kan je het probleem ook daar gaan zoeken..

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de plant gewoon aan het einde van zijn latijn is en klaar om te oogsten.

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...