Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
anoniempje

white pearl kweekje

Recommended Posts

zolang de voorgroei duurde had ik al een kweek kunnen af hebben maar ik neem er nooit meer als 4 of 5 dus ik denk dat ik van deze 4 wel ongeveer even veel afhaal als 2 normale kweken waar ik de planten na 2 weken in de bloei zet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi een week verder hier weer een foto update ze worden nog steeds groter en groter en staan vandaag precies een week in de bloei

 

nog een weekje en dan knal ik er een steun netje op

 

verder sinds me zwenk ventilator kapot is viindt ik de uitlopers wel iets of wat slapjes en zet ik nu elke dag na het werk de deur los en een ventilator voor de opening zodat ze elke dag een aantal uurtjes storm krijgen

 

 

 

dag93zaterdag6sep2-2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is behoorlijk vol geworden. En dat je een nieuwe zwenker moest kopen had ik je al weken geleden gezegt :wink:

 

ps. die foto staat bij mij gewoon op zaterdag, mms staan je instellingen verkeerd :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zien er wel leuk uit maar ik zal nooit zo kweeken.

Als ik de kast zo zie en de rommel wat er in ligt en hoe ie is afgewerkt denk ik dat kan heel veel beter.

Maar ja dat is ieder voor zich ik hoop in ieder geval dat je er een leuke oogst van zal hebben en alles goed verloopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

was het verschil dan ? doen de plantjes het beter als de binnenkant er mooi uit ziet de pub is weg gewerkt de houtjes aan de buiten kant zitten en er geen grond op de vloer ligt?

 

 

ik ben met die kast begonnen zonder enig verstand van kweken en ben ook wel foutjes tegen gekomen zoals de hoogte (1.50) en voorlopig ben ik nog veel aan het uit proberen en daar is deze kast ideaal voor een mooie maak ik wel als ik er geld voor heb en weet hoe ik em ga maken want daar ben ik ook nog nie over uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg het alleen wat ik er van vind niet om je de grond in te trapen.

maar ik zou gewoon een mooikast maken en gewoon geen rommel er in willen hebben het moet gewoon gezond ruiken in de kast en geen rommel er bij hebben liggen maar dat is gewoon hoe ik er over denk.

ik zeg daarbij ook niet dat de planten het niet goed doen of dat ze er slecht uit zien.

ik kweek zelf in een kamer van 4 bij 3 meter dus het kweeken van een kast is bij mijn al lang geleden maar toen ik dat wel deed maakte ik een grote kast waar de planten goed de ruimte haden om lekker te goeien en ze niet op elkaar gedrukt stonden.

 

Maar ik hoop dat je een beetje snap dat ik je niet wil afkraken maar je gewoon een hele leuke kast neer kan zetten en nog mooier platen ken kweeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap je wel maar als ik meteen begonnen was met een mooie kast was ie nou inmiddels toch al verneukt door alle gaten die erbij gekomen zijn

 

er komt ook echt wel een mooie kast maar eerst nog maar is lekker proberen met dit ding

 

ik kan me prima redden zo en wat betreft dat de planten de ruimte moeten hebben ik zit op 1 vierkante meter en kan moeilijk groter gaan met 400 watt en of er nou 9 kleinere planten in staan of 4 van dit formaat is toch niet echt een verschil en iedereen wil zo,n hokje toch zo vol mogelijk zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi laatste foto update 2 weken geleden hier weer een foto update ze staan nu 22 dagen in de bloei (3 weken dus)

en heb een 70 hoofd toppen geteld zijtoppen nog niet mee gerekend

 

 

de toppen zien al wit van de thc ook de grote bladeren ik heb me best gedaan om dit op de foto te krijgen maar je ziet meer een soort van waas

 

verder hebben ze gister alleen water gehad en ga ik vandaag weer de voeding ophogen

 

de temp is vandaag wel weer wat hoog een 34 graden maar dit zal wel niet lang aanhouden aangezien het al 20 september is

 

 

dag107zaterdag20sep2-4.JPG

 

dag107zaterdag20sep3-4.JPG

 

dag107zaterdag20sep4-4.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantjes zien er mooi uit maar vind ja dat wel veilig dat kroonsteentje zo los in je hokkie?

en hebben ze geen voedingstekort ofzo zie rode stengels

maar ach je hebt er mooie toppen aan zitten

succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

die rode stengels zijn de blad steeltjes die zijn altijd wel paars de stelen zelf zijn niet paars

en als ze wel paars zouden zijn konden het zoveel dingen zijn

 

in elk geval heb ik paarse stelen nog nooit bij voedings te kort gehad wel bij warme temparaturen

 

en dat kroonsteentje staat 12 volt op voor die pc fan

 

succes ermee

 

dankjewel

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 volt kan niet zoveel kwaad maar je hebt ook van die mensen laten gewoon 220 dwars door hun hok lopen dat is dus ander verhaal

belangrijk in je hok hygiene en veiligheid voorop :vocht en elektra gaat niet zo goed samen he

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi weer een foto update !!

 

ze staan nu 35 dagen (5 weken) in de bloei dus nog een 3 a 4 weken te gaan

 

de plantjes doen het erg goed en de toppen beginnen echt heel dik te worden

en als je ze zo zou zien zou je niet denken dat ze nog 3 a 4 weken moeten en nog dikker worden

 

heb vandaag even het voedings vat gevult met alleen water en tot morgen krijgen ze alleen water morgen voer ik de voeding weer op

 

verder zijn ze ineens een stuk minder gaan drinken was het laatst nog ongev 5 liter water per dag nu is het 3 a 4

 

dus dit is dat verschijnsel waar bambo het wel is over heeft dat ze na 4 weken bloei de behoeftes omdraaien

 

nu kan ik dus pk 13 -14 toe gaan voegen maar ik heb het eigenlijk nog nooit gebruikt en ben eigenlijk best wel tevreden met de resultaten zonder pk 13 -14

ik gebruik tot nu toe alleen terra flores

 

als er iemand is die me kan verzekeren dat de toppen van pk 13-14 nog 2 keer zo dik worden ga ik het gebruiken

 

 

 

verder heb ik een ander fototoestel en kan ik eindelijk mooie foto,s schieten , morgen zal ik ff wat zoom foto,s van de toppen maken

 

groeten anoniempje

 

55.JPG

11.JPG

22.JPG

33.JPG

44.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er erg mooi uit :D

 

Komt het toch nog allemaal goed :arrow:

 

De tijd zeker wel waard geweest :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeker goed uuit! tog ng een suc 6 geworden!

maar hnu hangt er geen licht meer boven je planten :?

k hoop dat die lekker rookt voor je :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ziet er toppie uit mooie bos toppen :D nog mooi in het blad

 

word een mooie opbrengst je toppen ook even groot ongeveer beters houden zo

maakt niet uit of je nu een perfect gemaakt hok heb of gewoon simpel het gaat om de opbrengst en dat nu wel snor bij jou

ga zo door 8)

mzlssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al een tijdje geen fotos meer gemaakt

 

in elk geval staan ze aanstaande zaterdag 18 nov 7 weken in de bloei

 

toppen zijn echt lekker dik geworden verder de plant rechts achterin had eigenlijk al een aantal weken de bladeren aan een kant klein beetje geelig maar kan moeilijk anders gaan voeden omdat ze allemaal het zelfde krijgen

verder hangt de lamp 30 cm boven de planten hij kan ook niet hoger

ik zou het hokje kunnen ophogen met stenen aan de onderkant ofso maar vindt het wel goed zo de lamp hangt er al weken zo dicht op en kan niks geen verbrande toppen vinden

 

verder is er ook al een aantal weken 1 van m,n bakamer afzuigers kapot maar gelukkig wordt het nou toch niet meer te warm

 

ook zijn de planten een stuk minder gaan drinken

 

ik weet niet of ik vandaag of gewoon weer zaterdag een foto update maak zie ik nog wel even

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 weken staan ze al in de bloei ik blijf aankomende week denk ik nog even voeden want ik vindt het nog wel lekker gaan de toppen zijn knoerhard en op de toppen komen ook weer van die lekkere harde knopjes

 

de plant rechts achterin heeft de toppen wel iets losser

maar om die apart extra te gaan voeden heeft weinig zin meer denk ik

 

DSCF0003.JPG

DSCF0004.JPG

DSCF0005.JPG

DSCF0006.JPG

DSCF0007.JPG

DSCF0008.JPG

DSCF0009.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi

 

Ziet er goed uit dat wordt best een lekker rokertje, is al dat wachten toch niet voor niets geweest :D

Ik zou wel een beetje oppassen met voeding geven, ik vind ze al behoorlijk bruin worden en aan de foto's te zien hebben ze nog voeding zat, ze zijn donker genoeg en alle bladpuntjes staan omhoog, teveel voeding aan het eind van de oogst komt de smaak niet ten goede

 

Groeten Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites
is al dat wachten toch niet voor niets geweest

 

mog ook wel na een totaal van 135 dagen en nog een 7 a 10 dagen te gaan :D

 

 

maar goed ben wel heel tevreden met het resultaat had niet verwacht dat de plantjes het na al die opdonders nog zo goed zouden doen

 

en ga op de voeding letten zou inderdaad zonden zijn als ik het resultaat nu in die laatste paar dagen verneuk

denk morgen ook maar meteen water ja straks zijn ze oogsklaar en hebben ze nog geen week water gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is erg mooi geworden :D :lol: ;)

 

En je kunt iid het beste morgen alvast beginnen met nog enkekl wat water, dan geef je de laatste dagen helemaal niks meer.

 

Lekker ff flink stressen nog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi een week verder weer een foto update ze staan vandaag precies 8 weken in de bloei, ze krijgen al vanaf maandag/dinsdag alleen water ik laat ze nog even staan want een plant heeft de toppen nog best wit en komen er steeds meer stampers

 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...