Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

twindaddy80

Haai vissen in de avond/nacht

Recommended Posts

Hm, heb alleen roofvis uitrusting.. Ooit eens met een boot op de Noordzee gevist op makreel, dat was wel tof, leve de fishfinder!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Handel aan bieden op het forum is verboden heren

Hou je aan de regels oke

 

 

Knutsel

 

 

Ook als het niet wiet gerelateerd is?

Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey dit lijkt me wel een leuk idee heb nog ergens tussen de stapels hengels nog wel een zeehengel of een set oude karper hengels

is er een datum en locatie bekend

heb trouwens een vegunning voor 3 hengels is dit bij deze meeting toegestaan ?

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,...

 

Zullen we eens proberen om een datum te prikken ???

Laten we eerst eens kijken of door de weeks of in weekend....

Zouden we weekend kiezen word natuurlijk stek keuze beperkt.

Als ik voor mezelf spreek ik kan beide, heb er wel verlof voor over......

Dus waar wanneer hoe maakt mij/ons niet uit....

(vrouwtje gaat ook mee, wie moet er anders rollen als ik aan het takelen ben hehehe)

 

Dus blowende vissers laat U horen......

Wie...? en Wanneer...?

 

PS mooi setje man.....meteen een 3poot erbij ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midden augustus?

 

Weekend.... voor mij niet noodzakelijk maar wel het makkelijkst voor de rest denk ik.

 

Plek? waar de vis zit en we niet zoveel moeite hoeven te doen om allemaal wat te vangen.

 

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stel voor de 28ste op 29ste !!!

 

Dan is het een leuke zomerafsluiter...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd wel rekening met badgasten in het weekend

zeker als het weer een beetje mooi is..

maar mij maakt het ook niet uit

 

greetz

 

zitten we nu pas op 3 ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mag van mij ook doordeweeks, geen probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat de topic starter niet meer mee ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan tegen die tijd toch even niet mee vissen, dus als je mijn strandhengels wilt lenen dan kan dat Kees. We hebben nog een maand dus die krijgen we wel bij je.

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste weekend van augustus lijkt me uitermate geschikt.En van zwemmers zullen we niet veel last hebben.Ik zoek een plek die geschikt is om te vissen en we zijn er savonds/snachts.

 

Hou het dus allemaal even op 28-29 augustus.

 

En een driepoot is wel aan te raden ;)

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woehoe !

 

Dat wordt weer fun seg yeah!!!

 

prima setje budmeester

 

Hoeveel kost ie met driepoot?

 

Tets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Count me in.

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe wie wat en waar staat het hier mee ?

Krijg zin om te vissen hoeveel aanmeldingen hebbie al twinny ? maak is ff mooi lijstje ! B)

 

Dus niet eerst ssh x d/c maar gewoon ff werken !

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brouwersdam buitenkant sta je nu met 10 rijen dik , vechtpartijen zijn dagelijkse kost , is geen gein aan daar je visje vangen , beter bij de delta werken op een van de strekdammen met op komend water , kun je makreel vangen met je spinhengel

 

Zeeland zou wel beter zijn ,meerdere mogelijkheden om te vissen

En me stacarvan staat er hahaha

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brouwersdam buitenkant sta je nu met 10 rijen dik , vechtpartijen zijn dagelijkse kost ,

 

 

Wij hebben DLS bij he,vergeet dah nie :lol:

 

Maar ik ga een lekker stekkie zoeken,de datum staat ondertussen vast.Zaterdag 28 Augustus om uurtje of 6-7.Beginnen rustig met wat eten en plekje klaarmaken en dan zullen we rond uur of 8 wel eind int water liggen :P

 

Einde: ???? dus voor sommige is een stretcher of tentje aan te raden B)

 

 

Grtz twin

 

Ps bl0wer,als je een lijst wil,maak um ff.Mij boeit zon lijst echt niet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man doe er nu is wat voor B) zeker weer ssh x diesel/cheese gerookt !

 

Groet bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brouwersdam buitenkant sta je nu met 10 rijen dik , vechtpartijen zijn dagelijkse kost , is geen gein aan daar je visje vangen , beter bij de delta werken op een van de strekdammen met op komend water , kun je makreel vangen met je spinhengel

 

Zeeland zou wel beter zijn ,meerdere mogelijkheden om te vissen

En me stacarvan staat er hahaha

 

Buble

 

Zeeland, cool B) lekker veel plaats en vooral rustig.

Waarom op zoek naar plekken als een een kenner van plaatselijke stekken zich aanbied, kan het nog beter?

Een tent hoef ik al niet mee te nemen, er staat een caravan hihi

Lukt het goed met verduisteren en hoe doe je het met electriciteit? vroeger sprong in onze staancaravan de zekering al met een te grote ijskast laat staan met 4 x 600 watt .

 

ALs er kans is op vechtpartijen neem ik tits liever niet mee.

En voor mij hoeft het allemaal ook niet meer,

Nee, vermijden die haantjes plaatsen

 

 

Tette

 

Man doe er nu is wat voor :P zeker weer ssh x diesel/cheese gerookt !

 

Groet bl0wer

Al goed voor Dls dat ie maar twee vingers in het potje kreeg hihi

Tja, het is te lekker man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lukt het goed met verduisteren en hoe doe je het met electriciteit? vroeger sprong in onze staancaravan de zekering al met een te grote ijskast laat staan met 4 x 600 watt .

 

 

tette

 

Ik kweek niet meer in nederland , ben hier maar tijdelijk

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Europoort - Slufterstrand

 

 

slufterstrand.jpg

 

 

 

Routebeschrijving

U neemt de A15 richting Rozenburg. Volg de borden Maasvlakte en u ziet het Slufterstrand vanzelf.

 

Informatie

De schoonheid van deze stek ligt in het feit dat het hier enorm uitgestrekt is en u staat ook recht naar Engeland te kijken. Er kleven echter ook nadelen aan deze stek en dat is voornamelijk vanwege al het mulle zand waar u eerst nog doorheen moet worstelen met uw spullen, nadat u al bekaf bent van de trap naar beneden, voordat u aan de waterkant staat.

De Slufter staat bekend om zijn muien. Dit zijn de door de stroming uitgesleten stukken strand waar, door het ' uitslijten', het water stukken dieper is dan eromheen. Wanneer u dit ziet vanaf de duinen weet u dus ook gelijk waar u uw lijntje in moet gooien. In de muien zitten namelijk de vissen. Het is echter wel zo dat u redelijk snel verrast kan worden door het opkomende water en daar door als het ware op een soort eilandje staat met zover u kunt gooien, water om je heen van een meter diep.

Het is ook een bekend pieterman walhalla, dus eventjes met uw handen in de zomer door het zand woelen om ze schoon te maken is ook niet zo'n al te slimme zet. Zeker niet als u weet dat zo'n steek ontzettend veel pijn doet en u dan ook accuut naar het ziekenhuis moet.

Waarom dan hier vissen? Het is hier gewoon schitterend en de vangsten kunnen formidabel zijn. U maakt kans op alle bekende platvissoorten, zeebaars(veel!), geep, makreel en haaitjes als u geluk heeft. Je hoeft niet eens gericht op de haaitjes te vissen.

In de winter vist u voornamelijk op mooie wijtingen en gul. Zorg er wel voor dat u niet te zwaar bepakt bent omdat u al gauw 10 minuten door het mulle zand moet lopen wilt u bij de waterlijn aankomen. De beste plek om te vissen is wel is het verlengde van de laatste trap, maar zolang u de muien in het oog houdt is het overal wel leuk vissen.

 

PS. De map en de route is dezelfde als voor de Blokkendam, omdat MapQuest niet de juiste straatnaam herkent. In plaats van door te rijden naar de Blokkendam, volgt u de borden naar het Slufterstrand. (vlak na het Oosvoornse meer)

 

 

 

Goed te vangen vissen

 

bot.gifschar.gifschol.giftong.gifzeebaars.gifgeep.gif

makreel.gifwijting.gifkabeljauw.gif

 

Dit gaat dus de locatie worden.Ik zal zorgen dat de weg te vinden is vanaf parking.

 

Voor meer info kijk even op zeevissen.com

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Europoort - Slufterstrand

 

 

slufterstrand.jpg

 

 

 

Routebeschrijving

U neemt de A15 richting Rozenburg. Volg de borden Maasvlakte en u ziet het Slufterstrand vanzelf.

 

Informatie

De schoonheid van deze stek ligt in het feit dat het hier enorm uitgestrekt is en u staat ook recht naar Engeland te kijken. Er kleven echter ook nadelen aan deze stek en dat is voornamelijk vanwege al het mulle zand waar u eerst nog doorheen moet worstelen met uw spullen, nadat u al bekaf bent van de trap naar beneden, voordat u aan de waterkant staat.

De Slufter staat bekend om zijn muien. Dit zijn de door de stroming uitgesleten stukken strand waar, door het ' uitslijten', het water stukken dieper is dan eromheen. Wanneer u dit ziet vanaf de duinen weet u dus ook gelijk waar u uw lijntje in moet gooien. In de muien zitten namelijk de vissen. Het is echter wel zo dat u redelijk snel verrast kan worden door het opkomende water en daar door als het ware op een soort eilandje staat met zover u kunt gooien, water om je heen van een meter diep.

Het is ook een bekend pieterman walhalla, dus eventjes met uw handen in de zomer door het zand woelen om ze schoon te maken is ook niet zo'n al te slimme zet. Zeker niet als u weet dat zo'n steek ontzettend veel pijn doet en u dan ook accuut naar het ziekenhuis moet.

Waarom dan hier vissen? Het is hier gewoon schitterend en de vangsten kunnen formidabel zijn. U maakt kans op alle bekende platvissoorten, zeebaars(veel!), geep, makreel en haaitjes als u geluk heeft. Je hoeft niet eens gericht op de haaitjes te vissen.

In de winter vist u voornamelijk op mooie wijtingen en gul. Zorg er wel voor dat u niet te zwaar bepakt bent omdat u al gauw 10 minuten door het mulle zand moet lopen wilt u bij de waterlijn aankomen. De beste plek om te vissen is wel is het verlengde van de laatste trap, maar zolang u de muien in het oog houdt is het overal wel leuk vissen.

 

PS. De map en de route is dezelfde als voor de Blokkendam, omdat MapQuest niet de juiste straatnaam herkent. In plaats van door te rijden naar de Blokkendam, volgt u de borden naar het Slufterstrand. (vlak na het Oosvoornse meer)

 

 

 

Goed te vangen vissen

 

bot.gifschar.gifschol.giftong.gifzeebaars.gifgeep.gif

makreel.gifwijting.gifkabeljauw.gif

 

Dit gaat dus de locatie worden.Ik zal zorgen dat de weg te vinden is vanaf parking.

 

Voor meer info kijk even op zeevissen.com

 

Grtz twin

 

Afgesloten B)

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen we niet wat dichterbij den helder doen uit het drukke gebied???

 

Kees. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunnen we niet wat dichterbij den helder doen uit het drukke gebied???

 

Kees. B)

 

Nope

 

Aangezien we ook belgische gasten hebben waar rekening mee gehouden moet worden word het toch ergens rondom Rotterdam.

 

Anders had ik er wel Vissen op Texel van gemaakt ipv Den Helder

 

Maar mooi KUT dat die stek dicht is.Ik zal komende week ff rondje rijden in die regio om wat te zoeken en even contact zoeken met een visorganisatie.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoek Van Holland???

 

Bij geen commentaar word dat de plek.Bij wel commentaar,of afgesloten :lol: , word het Domburg.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...