Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
xqlusiveboz

Dames hangen wat slapjes

Recommended Posts

Hallo lieden,

 

2 van mijn 4 dames vind ik de laatste tijd wat slapjes hangen. Ik twijfel nu of ze te nat of te droog staan... Ik vind het ook wel wat vreemd dat de andere twee dames er mooi met de armpjes omhoog bij staan en deze zo treurig. Wat denken jullie er van?? Op de foto's ziet het er iets minder uit dan dat het in werkelijkheid is, dus ik hoop dat het voor jullie te zien is.

 

Greetz

 

med_gallery_22653_10435_248498.jpg

med_gallery_22653_10435_37887.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zien geeneens of ze in potten staan of niet. Je zegt ook niet hoeveel water je dan wel of niet geeft.. Je zou er goed aan doen om een betere, volledige foto te maken en wat meer informatie omtrend jouw doen en laten rondom het plantje. Hoevaak geef je water, geef je voeding, wat voor subtraat staan ze, enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowmoney je hebt gelijk, mijn excuses. Was even wat te overhaast. De planten staan in potten van 18l, heb bemeste aarde van de shop gebruikt (merkloos) voeding gebruik ik nog niet. Ik heb eigelijk geen vast patroon wat betreft water geven. Met die hete dagen gaf ik ze elke dag water en met de regen uiteraard niet. De planten staan vanaf vandaag in n kasje dus de invloed van de regen heb ik nu niet meer. Ik zal morgen een totaal foto maken om een betere indruk te kunnen geven, de dames staan op dit moment namelijk lekker in het donker :icecream:

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

En.... hoe geef je water? Langs boven of langs onder?

En met welke ph- waarde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt ze best als echte vrouwen behandelen :icecream:

eens voelen met de vinger of ze vochtig zijn of niet kan geen kwaad :wacko:

vinde ze overiges ook niet zo erg

dit mag niet te vochtig zijn of te droog

 

greetz DJP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Teveel of te weinig water .. altijd moeilijk te beoordelen. Planten kunnen beter met iets minder dan met iets teveel water.

Maar als ik naar jouw beperkte foto's kijk .. denk ik aan te weinig water.

Succes

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

is van zoveel afhankelijk!

maar ik merk dat zoveel mensen sukkelen met te weinig of teveel water...

geef es goed water en wacht dag, 2 dagskes....

en ziej je dat je planten beginnen door te hangen geef je es goe water

en normaal binnen het uur staan ze weer vitaal recht...!!

doen ze dat niet zit je met een ander probleem!!

 

Wat ik wel gemerkt heb is dat wnnr het redelijk waait, en ze staan redelijk open, dat de planten zich ook durven laten hangen me de wind mee... maar als het minderd zouden ze zich normaal weer moetn rechtn...

 

Hopelijk heb je hier iets aan

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nogmaals wat foto's gemaakt omdat er 1 dame bij is die toch slap bij hangen. Hopelijk zijn deze foto's duidelijk genoeg (ik ben helaas van mn telefoon afhankelijk met het maken van foto's)

 

med_gallery_22653_10435_18599.jpg

gallery_22653_10435_160281.jpg

gallery_22653_10435_133614.jpg

gallery_22653_10435_257001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan idd wel eens met je pot te maken hebben

je zal zien dat je plant al mooi potbound is

als je die foto eerst had genomen had je het al eerder geweten :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

met water geven zat ik 1 jaartje terug mee in de knoei :blink:

 

rond de middag hinhen me plantjes al omdat ze dorst hadden dus in de schduw water gegeven een litertjes en weer eve wachten weer de zon in.

 

de dag ernaa smorgens was de pot gewoon nog lekker goed vochtig dus ik kon kiezen smorgens water geven en ze eventjes slap laten hangen of in de zon met water gebrek te komen zitten heb ik naar mijn keus toch maar voor smorgens gedaan :smoke

na een weekje had ik het wel weer op controlen aha :wave:

 

 

mvg weeedie

Share this post


Link to post
Share on other sites

water van onder geven maakt alles veel makkelijker, gewoon die pot in n schaal zette, voltanken, en kijken hoesnel die dat water opzuigt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...