Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dizzee Grazkal

Guerilla van iemand anders gevonden wat nu?

Recommended Posts

Ik zag een verekte goede plek om een guerilla te starten nu loop ik naar die plek en zie ik dat iemand al met 10 planten vermoedelijk stekjes begonnen was op die plek. Nu ga ik natuurlijk niet meer daar planten of daar in de buurt.. Maar wat moet ik nu doen met die bestaande guerilla plek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dacht je van zoiets"lekker laten staan"

jij zou het ook niet fijn vinden als je planten worden gejat.

maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken...toch :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ben ook wel eens een veldje tegen gekomen met planten. Het is wat Harry zegt mooi met rust laten!

De ander heeft ze gezet met net zoveel passie als jij ....

Groet.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf waarom vraag je dit het feit dat je aan ons vraagt wat je moet doen bewijst dat je hem uiteindelijk toch wel gaat rippe,...dus niet zo schijnheilig doen en gewoon doen wat je al van plan was.....idd het is niet netjes en je zou er zelf ook niet blij mee zijn maar toch hahaha het zit in ons bloed he had die ander maar beter op moeten letten

Share this post


Link to post
Share on other sites
rippe

schandalig

jij pikt dus alle planten in holland he . :rolleyes:

 

@topic

lekker laten staan

ik ben er ook al zat kwijt en vind ze maar zielig de mend°sen die ze weghalen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop eerlijk gezegt als je al met deze gedachte zit,

dat jou guarilla kweekje ook wordt gevonden

mischien hard dat ik dit zeg maar dan nog liefst als er mooi dikke toppen aanwezig zijn

 

mischien helpt dit jou wel :rolleyes:

 

met vriendelijke groet DJP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moet je er gewoon van uit gaan dat je er niet achter wilt komen wat er gebeurt als de eigenaar toevallig net langs komt... :rolleyes: .

 

Al rent de ripper nog zo snel ;) .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpel gewoon een andere plek zoeken en de boel gewoon laten staan.

 

Grote kans dat hun jou plek ook zullen vinden als je daar in de buurt gaat planten :rolleyes:

 

Laat hun lekker hun hobby uitoefenen en doe zelf precies het zelfde ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rippe is ook triest daar niet van maar ja als je al met die gedachte loopt en dan hier gaat lopen vragen wat andere zouden doen shit hij heb de gedacte toch al dus gaat het toch wel doen,....ik zelf ga niet eens op zoek na andere spots en ben er toch ook al 2 tegen gekomen, 1 wist ik meteen van wie die was omdat die ze portemonee heb verloren daar en nu help ik hem :rolleyes: in ruil voor gratis wiet natuurlijk en die andere vink wel leuk om te zien groeien maar doe er niets mee is namelijk pp en daar moek van kotsen (sorry)

 

maar ja de andere kant is ook wel dat sommige mensen ook geen moeite doen om de spots enigszins te verbergen dus verdienen ook wel beetje om geript te worden dan,.

btw vind ik het er ook wel beetje bijhoren tis niet voor niets guerillia,...maar goed das mijn mening en wie ben ik nou helemaal????

 

dus aan iedereen leef en laat leven, en doe wat je niet laten kan....grt smokiebear

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de duidelijkheid ik was niet van plan deze planten te gaan rippen.. Maar vraag me gewoon af wat je nu het beste kan doen.. Ik ben nieuw op dit gebied en wil zoveel (mogelijk) goede informatie.. Ik vond het een goede plek en zo te zien die andere guerillia kweker ook haha ;)

 

.. Maar was gewoon benieuwd naar de do's en don'ts in dit geval.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja denk de meeste hier dat die ze laten staan.... kheb bovendien liever me eigen wieries inmiddels dan die van een ander dus als je het mij vraagt zoek je eigen goeie spot en doe je eigen ding maar ben je niet beetje laat??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Briefje neerleggen, met erop..

 

WWW.WIETFORUM.NL

 

Voor al uw guerilla tips.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Briefje neerleggen, met erop..

 

WWW.WIETFORUM.NL

 

Voor al uw guerilla tips.

 

Doe ik haha.. en als die zich aanmeld hopen dat die zegt hoe die hier terecht is gekomen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan vind daalijk 1 of andere patvinder dat briefje

en dan zit het hier vol met blauwe petten enzo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je ript hem, maar dan op zo'n manier dat het lijkt alsof het door de boswachter is gedaan, op die manier bedenkt die gozer zich wel een 2de keer om er volgend jaar weer wat neer te zetten en kan jij rustig op die spot growen ;)

 

gewoon laten staan joh :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@choppa:

ze lezen hier al mee denk ik :D ....ze moeten ook op de hoogte blijven van ontwikkelingen... :P

 

rippen is ook niet alles...want dan heb je onrijpe wiet... :P ..want rip je te laat..dan is dr niks te rippen...lama staan die paar hobby planten... :rolleyes:

 

kijk... als het er nu 300 zijn, dan heb je dr wat aan ;)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is aan de guerilla kwekert om z'n planten zo onopvallend mogelijk neer te zetten, dat je ze kwijt kunt raken, dat weet je vantevoren, ikzelf blijf van ieders spullen af, maar als ik ergens in de natuur een paar planten neer zet, dan weet ik dat er de kans is dat ze ontdekt worden en wellicht weggehaald worden. maargoed planten in dit stadium weghalen heeft toch geen zin, al zou je ze meenemen, dan zou toch alles dood gaan.

 

het zou overigens wel grappig zijn als jij die 10 planten weghaalt, er zelf 100 neerzet, en tegen de tijd dat de toppen uitpuilen, die ander weer eens komt kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou wel iets achterlaten dat 'ie weet dat hij niet de enige is die het kan vinden

maar verder gewoon met rust laten

Share this post


Link to post
Share on other sites
rippe

 

 

Op wietforum rippen we niet HENKIIE !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zou je doen OP?

 

Nou als dat zo'n mooie stek is dan zou ik gewoon mijn plantjes ernaast planten voorzien met naam en adreslabels zodat je precies weet welke van jou zijn en welke van de ander :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep en dan een wedstrijdje wie er het eerst bij is als ze rijp zijn, mag ze meenemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...