Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mooiweer

Blowende baby zorgt voor ophef

Recommended Posts

Een vrouw uit Jacksonville, Florida, heeft een schokkende foto van haar baby van elf maanden op Facebook gezet.

Op de foto lijkt het alsof de baby marihuana gebruikt.

 

De vrouw ontkent echter dat ze de baby drugs geeft. "Ik zou hem nooit high laten worden", zo schrijft de moeder bij de foto,

 

De kinderbescherming in Florida is de zaak aan het onderzoeken.

 

Bron incl Foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

38 reacties en het valt niemand daar op fok op dat die baby met zn vinger in de bowl zit en er dus nooit echt wiet in kan zitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaha ja precies, anders wassie wel aan het huilen omdat ie ze vinger had verbrandt.

Hij zag zijn moeder het waarschijnlijk wel eens doen, monkey see monkey do.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm,

 

Denk niet dat dit een goede zaak is. Net zoals alcohol, of religie onzin, moet een kind wanneer deze volwassen wordt zijn eigen

keuzes kunnen maken. En dus dan pas ervoor kiezen om met een waterpijp op de foto te gaan, of te gaan geloven in sprookjes.

 

Dit kind is aan het spelen, en weet nou niet of dit het goede speelgoed is. Zou mijn kinderen (moet ze er nog inkwakken) in ieder

geval nooit op deze manier op de plaat zetten.

 

Effin, veel te warm om hier verder bij stil te staan. Zouden die USA dudes ook moeten doen. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd hijsfijn dat kind is lekker aan het spelen, alleen wel met het verkeerde speelgoed, net wat je zegt.

Als mijn dochtertje erbij is blow ik niet en ik heb ook geen spullen liggen die ze kan pakken. Dat mag ze later zelf bepalen als ze oud genoeg is. En als je het wel gebeurt en je gaat er een foto van maken en op facebook zetten, ja dan kan je een hoop narigheid verwachten.

Gewoon een hele domme actie.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat een kind per ongeluk met een bong aan het spelen is wereldnieuws.

Terwijl de buurman z'n kind laat proeven van z'n pils. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...