Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

EmTee

Outdoor experiment - Autoflower ADH47 in Flowerpouch

Recommended Posts

Jongens (en meiden), wat een enthousiasme!

 

Sta er nog steeds versteld van dat zoveel mensen dit willen volgen. Mooi man! B)

 

@ dietyman

Ik kijk nog even aan in hoeverre ze in elkaars weg gaan zitten. In principe probeer ik zo min mogelijk te doen.

Je bracht me nog wel op een idee. Je zou zo'n zak aan een weegschaal/weegveer kunnen hangen. Dan kun je precies zien wanneer je water moet geven door het gewicht van de zak.

 

@ yessir & blowsterkte

De zakken worden wel warm, maar dat zal minder worden als de dames zelf voor wat meer schaduw zorgen. Met die temperaturen van de laatste dagen geef ik elke dag een halve liter water per zak.

 

Verder ben ik er vandaag achter gekomen dat wanneer ik op vakantie ben, zowel de buren als mijn huisgenoten weg zijn. Ik zit met een periode van ongeveer 8 dagen dat er niemand is om ze te bewateren. Nu denk ik eraan om mijn blumats er in te proppen voor de bewatering. Ga ik over een paar dagen wel een keer mee aan het stoeien. Ben benieuwd of dat wil op het dak.

 

Foto-update komt van het weekend. Ik denk dat ze tegen die tijd dubbel zo groot zijn als op de vorige foto's.

 

Groene groetsels!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat hartstikke goed Emtee! Ik voorzie een trend B)

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-E-N-I-A-A-L ! B)

 

Mijn geurilla volgend jaar: Zakken in de bomen :D

 

Whaha! Ik volg je maat! ;)

 

Groeten, Tilburg2009

Share this post


Link to post
Share on other sites

vet gedaan.. the sky is the limit he B)

Ik hoop voor jou dat de zakken niet zullen scheuren onder het gewicht van de wijfjes.. zal zeker en vast nog komen terugkijken want als het werkt zou ik dit ook wel eens proberen volgende zomer.. Nu sta ik nog met men beide voeten op de grond ;)

veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een snelle korte

UPDATE

 

gallery_18397_10222_1049179.jpg

gallery_18397_10222_18250.jpg

gallery_18397_10222_130863.jpg

 

Ik denk dat het 4 heren en 3 dames zijn. Nog niet helemaal zeker. Sowieso 2 mannen en 1 dame, die weet ik al zeker.

 

@ odk015

Die zakken scheuren niet, heb ze zelf genaaid B)

 

Groene groetsels

 

EmTee

(Die snel weer buiten in het kinderbadje duikt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amai ! die zijn inderdaad bijna 2x zo groot geworden ! :rolleyes:

Mooie plantjes hoor !

 

BioMan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

emtee, echt gewoon fantastisch. ze lijken echt goed te gaan he?

 

wel is een vraagje: tot waar zit je aarde ongeveer? want het lijkt mij dat

de plantjes nog wel wat naar boven hadden gekunnen, niet?

 

en een tip mss; zou je niet nog een verticaal streepje kunnen knippen langs onder?

of gaat er dan aarde uitvallen mss? lijkt mij nog wel een beetje gevaar voor knakken van je steeltjes

als je het zo laat.

 

in ieder geval veel succes

 

groeten, matser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze voelen zich thuis in de zakken want ze groeien echt als kool :rolleyes:

 

Groeten,

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE!

Dag 33 sinds de zaden in het water zijn gelegd

 

@ all

Tnx voor de thumbs up! Het gaat nog steeds prima.

 

@ Matser

Aarde zit tot bovenaan. Zie foto's hieronder. Ik heb deze zakken zelf gemaakt en het ontwerp gejat van internet, en daar zaten ze ook ongeveer op deze hoogte. Wat betreft de ruimte in de gaten, dat gaat prima. Flapjes zitten heel los en knellen niets af. Extra snede maken kan zo, maar is niet nodig.

 

Hier is weer een totaalplaatje van de 3 dames en 4 heren:

gallery_18397_10222_341686.jpg

En vervolgens zijn 3 heren de nek omgedraaid. Ze waren heel uniform, dus ik heb zodanig geselecteerd dat er in elke zak 2 planten overbleven. Voila:

gallery_18397_10222_900727.jpg

Deze dame is het verst:

gallery_18397_10222_677841.jpg

De aarde zit tot aan de rand (Hier alvast goed ingewaterd voor de blumats, ivm vakantie)

gallery_18397_10222_1305527.jpg

Blumats geinstalleerd (1 per zak is misschien wat weinig, maar kan de andere momenteel niet vinden)

gallery_18397_10222_74735.jpg

 

De zakken hangen aan de dakrand en op het dak staat een emmer op z'n kop met daarop een 7 liter bak met water. Dat moet de periode dekken dat niemand er is om de dames te verzorgen.

 

Voor zover, over en sluiten

 

EmTee

 

-- EDIT -- Oh ja, het wordt dus een zadenkweek, dus gokken op het aantal zaden mag vanaf nu! Winnaar krijgt 10% van de zaden, nummers 2 en 3 krijgen 5 %. Happy gambling!

Share this post


Link to post
Share on other sites

groeien goed ;)

durf nog geen gok te wagen :P wat denk je zelf dat het word :rolleyes:

als ik nu toch al zou gokken dan was het 750 zaden :D

laten de zaken eigenlijk water door onder? of kan je die zelf erin naaien ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

serieus dit is een remedie tegen rippers :P hang ze hoog met blumats en niemand die ze ziet en zowel dan kenne ze er toch niet bij....GENIAAAAAAAAAL :rolleyes: :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ cannabizznis

Je hoeft nog niet te gokken hoor, mag ook later. Gokken staat open tot de planten gekilled worden.

 

De zakken laten inderdaad water door, dus verzuipen is niet mogelijk.

 

@ smokiebear

Moet je wel elke keer hoog de boom in om je vat te vullen. Of een groot vat met een mega-trechter in de boom bouwen ... hahaha

 

Groene groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

812 Gok ik. krijg ik 1% als ik laatste eindig ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd mooi hoeveel berichten er komen als het gokseizoen geopend is. (Doe ik zelf nooooit :rolleyes: )

 

Raden voor de zaden 2010:

odk015 - 375

s3ppe - 812

Age quod agis - 1921

 

@ s3ppe

Nee, geen 1% voor de meest verwijderde gok. Dan is het wachten op degene die de meeste 9-ens in 1 post krijgt. Of natuurlijk gewoon ∞. Maar ja, dan zegt er vast weer 1 iemand ∞ + 1 (En iedereen snapt dat dat onzin is)

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Winnaar krijgt 10% van de zaden, nummers 2 en 3 krijgen 5 %. Happy gambling!

 

Dus jij geeft zomaar 1/5 van je zaden weg!!!

Dwz 400 zaden op 2000 bijv!!!

 

Chapeau!!! Zo zijn er maar weinig!!!

 

Ga binnenkort es een gokje wagen!!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ get in de gangbang bus :rolleyes:

Ja joh. Ben zelf met deze zaden begonnen omdat ik een aantal zaden van Chaz gekregen heb (Die de kruising ook gemaakt heeft). Ik kan ze wel gaan verkopen via internet, ruilen met anderen of sparen, maar dan maak ik liever mensen blij. Ik werk nu wel met procenten ipv aantallen omdat ik vorige zadenkweek, omdat die nogal tegen viel, zelf nauwelijks iets over hield.

 

Groene groetsels!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ get in de gangbang bus :rolleyes:

 

?????????????? :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaa, excuus, dat komt ervan als je 3 PB's en 18 topics open hebt staan. Oh ja, en iets met een toeter roken. Ik vond het nog wel zo leuk gevonden, mijn variant op 'get in the ganja bus'. :rolleyes:

 

Snorrie Lion, was uiteraard aan jou gericht! ;)

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

33 dagen na het in de watten leggen???

Heb jij gewoon 18 uur per dag vol zonlicht erop of zit je hier grappen te maken? :rolleyes:

Man, dat ziet er echt goed uit, als Chaz deze volgend jaar goed stabiel heeft en commercieel gaat verkopen houd ik me aanbevolen!

 

Ik doe een gokje van 999 zaden, geen 1000 want het blijft een autoflower he ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Emtee,

 

Mooie plantjes!!!

 

Goed plan om die zakken te gebruiken. Volgend jaar ga ik ze ook maar gebruiken maar dan voor groenten. Balkon bij mij staat al helemaal vol weed & groenten. Kan de was bijna niet meer buiten drogen :rolleyes:

 

Ik gok dat je zaden kweek 280 zaden op brengt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola ik heb hier precies iets gemist :D

Plantjes zien er echt wel te gek uit hoor ! Ze lijken de mijne wel in te halen...

 

Ik gok op 356 zaadjes ik wens je er natuurlijk veel meer toe maar 't is gewoon mijn gokje ;)

 

Geniet van je vakantie !!

BioMan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...