Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

djbroertje

starten buiten in de tuinkweek

Recommended Posts

Sorry Piet,

 

maar in de loop van het ontkiemen is er niets gebeurd met de Jack Herrer's, en daarna de huidige dames gezaaid.

 

uiteindelijk zijn het autobleuberry's die je in de bloei ziet staan. heb wel eens in het topic gevraagd de titel aan te passen, maar niet per PB dus wellicht daarom niet aangepast.

 

Ik had ook het idee om wat Jack Herrer te zetten maar is niet gelukt, dus ik weet ook niet hoe deze er uit zien in de bloei, maar als ik je foto zo bekijk lijkt deze niet op mijn huidige dames.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt. Al die wiettoppen gaan steeds meer op elkaar lijken na een avondje knippen en oproken van het zwarte spul van de schaar. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat het best hele dikke toppen aan het worden zijn voor een autoflower! En de planthoogte valt ook zeker niet tegen. Geinig!

 

en kan het zaad de kliko in, of misschien zomaar ergnes in het bos.

Het bos, het bos, het bos!!! :lol: :lol:

 

Wel een leuk idee, wat zaad meteen op 12/12 gooien, zonder al te veel onderhoud.

 

Laterz,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon op vele leuke plekken uitstrooien dat zaad zodat de overheidsdienaren overal wiet zien groeien. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach we zien wel, het bos lijkt me vast erg leuk. moet ik wel af en toe gaan kijken, hoe lang ze blijven staan.

 

in elk geval heb ik reeds 3 heren verwijderd, en bij 1 zijn wat witte haartjes zichtbaar.

 

verder zijn we wel erg klein gebleven, de ontwikkeling gaat nu wel goed, maar ik denk dat ze de 20 CM niet gaan halen. dus vanaf zaad meteen op 12/12 zal geen topopbrengst worden.

 

en inderdaad behoorlijke toppen voor een autoflower, had ik zeker niet verwacht. Er komen wat meer verkleuringen in de blaadjes, en er komen wat meer bruine haartjes.

 

van het weekend weer wat plaatjes denk ik.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey DJ ,

 

Heb net even je verslag doorgelezen.

Ik vind dat je planten echt een mooie kleur hebben.

Met de thc groei op die toppen lijkt het wel of het sneeuwt bij jou :lol:

 

Had ik maar zo'n hokje als jouw om de zomer zelf te maken.. :)

 

In ieder geval succes nog met het verdere afbloeien,

dat er wat lekkers mag afkomen :lol:

 

Groeten, matser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Djzusie,

 

Ziet er allemaal top uit!

Ja de lelijke eend is een zwaan geworden .. lelijk in de luier en mooi in de sluier!

 

PF en de groetjes ook aan je vrouw!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Matser,

Thanks.

de kleur begint nu dan toch wat minder te worden, maar zeker gezien het voedingsbeleid vind ik ze IDD nog erg fraai. en met de toppen gaat het zeker lekker, niets te klagen. :lol:

 

en een hokje is toch zo gebouwd, wat hout, wat ruimte, nou ja, misschien toch niet zo. misschien een idee voor volgend jaar voor je.

 

@ PF.

 

dank je wel.

ben blij dat ik de baby niet met luier en al heb weggegooid in het begin. :lol:

jij ook de groetjes aan de familiy.

 

net weer even gekeken, en er komen bij de hoogste toch al wat amberkleurige trichjes aan, het gaat toch ineens erg vlot. ze zal het volgende weekend ook niet meer halen denk ik.

 

verder is er nog 1 twijfelgeval bij de Basic's daar zijn wel witte haren gespot, maar de andere overgebleven zijn ballen zichtbaar, maar ook lijkt het een begin van wittte haren te worden. nog een paar dagen of? wachten en dan ben ik bang dat er geen vrouwelijke plantjes uit gaan komen.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier maar weer iets om naar te kijken.

 

de groootste ABB gaat erg vlot nu, op de onderste topjes hier en daar wat amberkkeurige trichjes. op de hoofdtop nog niet. wel lijkt het aanmaken van de wittte haren tot een minimum beperkt. dus de laatste loodjes? :lol:

 

de laagste begint hier en daar wel wat bruine haren te tonen, alleen maakt deze nog wel een behoorlijk aantal witte haartjes, dus zal deze wat langer duren.

 

verder hier en daar wat kleine sporen van meeldauw, denk ik in elk geval. Wat op zich niet heel vreemd is met de hoge LV in en om het huis. In elk geval de besmette blaadjes verwijderd, en ook wat blad waar wat spintsporen op zaten. maar ook dit lijkt behoorlijk onder controle.

 

gallery_19177_10168_1252709.jpg

 

gallery_19177_10168_808601.jpg

 

gallery_19177_10168_2618749.jpg

 

en het onderste topje, op een afstand van ca. 65 CM van de lamp.

 

gallery_19177_10168_633147.jpg

 

gallery_19177_10168_1742102.jpg

 

gallery_19177_10168_458429.jpg

 

dan verder met de basic's,

 

nog 2 plantjes over. 1 zekere man, met mogelijke witte haren, en 1 voorlopige dame. deze laatste heeft nog alleen maar wat witte haren, wie weet blijft dit zo.

 

maar de man, laat ik ook nog even staan, om te zien of er ook witte haren bijkomen. en dan weet ik het zeker geen echt vervolg met het zaad.

 

wel zijn ze nog erg laag en compact, en gezien het ontbreken van aandacht en van alles zien ze er nog best aardig uit. :lol:

 

gallery_19177_10168_431372.jpg

 

gallery_19177_10168_368465.jpg

 

de zekere man.

 

gallery_19177_10168_556420.jpg

 

gallery_19177_10168_1089887.jpg

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's wel een ventje ja :lol:

Wat doe je met die beesten? (nageboeg) allemaal kerel.....

Nah ja, het kan soms zo lopen. Heb ook al eens uit 10 zaden 10 kerels gehad...

 

Kun je ze niet een operatie laten ondergaan :lol:

 

De AF gaan in ieder geval prima. 'k ben benieuwd naar het eindgewicht.

 

Grtz,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja een echt ventje, en misschien een herman, maar zullen we nooit weten. het leek er een beetje op dat de bloemetjes van deze man open wilden gaan, dus deze ook maar een begravenis gegeven in de kliko.

 

en wat betreft het eindgewicht, dat weten we wat sneller dan verwacht. Vanavond ging ik in het hokkie kijken en zag dit.

 

gallery_19177_10168_445633.jpg :P B)

 

toch nog te veel gewicht voor de takken. maar is eigenlijk ook niet verkeerd. ;)

 

na rijp beraad toch maar besloten om alles te knippen. elke dag moest ik wat blaadjes weghalen IVM Spint, en ook kwam de meeldauw wat opzetten, niet allemaal erg veel, maar alles bij elkaar en hier en daar wat amberkleurige trichjes heeft me doen besluiten tot oogsten.

 

voor een autoflower is het me erg meegevallen, toch nog 3 hele behoorlijke toppen. 2 erg compact en 1 van de hoogste dame wat minder.

 

maar goed hier de resultaten, van de kortste.

 

gallery_19177_10168_215954.jpg

 

gallery_19177_10168_255874.jpg

 

gallery_19177_10168_88834.jpg

 

gallery_19177_10168_409166.jpg

 

en hier van de hoogste.

 

gallery_19177_10168_579615.jpg

 

gallery_19177_10168_722514.jpg

 

gallery_19177_10168_563054.jpg

 

en om de kleur een beetje beter in beeld te krijgen, want op de vorige plaatjes lijken ze nog ver van gereed.

 

gallery_19177_10168_2242272.jpg

 

en nog zomaar een plaatje.

 

gallery_19177_10168_867298.jpg

 

nu maar een oplossing zoeken voor de laatste overgebleven Basic, zover het nu gaat is er alleen maar vrouwelijks te zien. Het zal toch nioet gebeuren 1 dame over van 10 zaden. :P

 

wellicht onder wat spaarlampjes, of 1 of 2 T8-buisjes zetten, ik wil eigenlijk toch zeker weten of er weer Herma trekjes in komen. en de Badboy te laten draaien voor 1 bonsai-tje, gaat me ook wat ver.

 

nog even wachten en we weten wat de opbrengst is. valt in elk geval niet tegen :D

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, da's prachtig, zo'n hand vol bloemen B) ;)

En dan te vroeg geoogst.... soms bepaald de natuur zelf wat ze doet :P

Ik ben benieuwd wat dit je droog op gaat leveren.

 

:D

;) Leuk nieuw speeltje hoor :P

 

Als je nog gezelschap zoekt voor je Basic.....

 

Laterz,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja lekker handjes vol ;) en maar even zien wat er overblijft.

 

de grootste top was IIG ca. 80 Gram nat. en alles bij elkaar 455 gram nat, dus als daar 20% overblijft zijn we dik tevreden.

 

en voorlopig geen gezelschap nodig, ben bang dat dit ook een herma wordt, en iemand anders hier in huis staat niet echt te springen om weer verder met een kweek te gaan. ergens over een tijdje weer. misschien wel de canna test? :P als onze testbegeleider weer boven water is.

 

Wie weet. dan moet het er toch maar weer van komen. :D

 

grtz,

Djzusie

 

en speel ze met je nieuwe toy

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar ga ik ook een beetje vanuit, dat is wel redlijk het gemiddelde hier.

 

maar je weet maar nooit. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier de 1 na laatste Updat denk ik.

 

er staat nu 1 bonsai in bloei, wel met aangepast licht. een hokje in het hok geplaatst met 3 buisjes erboven met in totaal 44 Watt, even geen plaatje van. ik wil toch echt zeker weten dat er geen sexchange plaatsvind. de hoogte is nu toch nog 16CM geworden, :popcorn: straks heb ik nog een kleinere dame dan Elmo. maar geen nanohokje.

 

het is toch best een fraai exemplaar geworden.

 

gallery_19177_10168_222705.jpg

 

gallery_19177_10168_446634.jpg

 

gallery_19177_10168_467420.jpg

 

gallery_19177_10168_1272537.jpg

 

ze krijgt toch maar bloeivoeding van Canna, ze moet nu toch wel een echte kans krijgen.

 

nu ik toch bezig ben ook maar wat topjes, nog niet helemaal droog maar gaat geen week meer duren.

zien er ook best aardig uit voor een autoflower afgebloeid onder de T5.

 

gallery_19177_10168_586953.jpg

 

gallery_19177_10168_612262.jpg

 

gallery_19177_10168_299943.jpg

 

straks nog een keer het eindgewicht, en wie weet een keer de oogst van mijn eigen nanodame, als ze een dame blijft.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Djzusie,

 

Beste toppen heb je daar geknipt. Ja, en gelet op je lengte heb je geen kleine handen , maar meer de afmeting van een gemiddelde kolenschop :popcorn:

Nee, ziet er allemaal fraai uit. Als je de volgende keer op de koffie komt. Ik heb nog wel een nanohokje staan ( schoendoos van de kleinkinderen) :)

Groetjes

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

PROEVEN!!!

 

 

 

 

 

:)

 

 

:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PF, kolenschop, :) nou ja niet echt klein. :popcorn:

 

en de toppen zijn jammer genoeg niet allemaal zo. en dat is wel heel nano een schoenedoos van de kleinkinderen.

Ach zo lukt het ook wel. met mijn hokje in het hok. :)

 

@ koi,

als je snel in je auto stapt, ghehe, ben nog wel een uurtje wakker.

Ik zal wel wat meenemen als we elkaar weer zien. dan mag je proeven. :wave:

even wachten nog. moet eigenlijk nog even curen, ben ook best benieuwd wat je er van vind.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag de droge oogst gewogen, van de beide auto blueberry's.

 

het is 98 Gram geworden, wat zeker niet tegengevallen is. :wacko:

 

nog even een tijdje curen en dan kijken of het soortje bevalt. dan ook nog wat laten proeven door een doorgewinterde smoker om te zien of het ook nog bevalt daar, dan kan ik een andere keer de rest zaaien.

 

verder nog maar afwachten of de laatste basic's nog hermaniseerd, misschien maak ik daar wel een mini topicje van, een hokje van 30 x 60 CM met 3 buisjes erboven, is bijna nano <_<

 

maar even zien of ik daar zin in heb, en of er intresse is.

 

tot de volgende ronde.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Van twee auto blueberry's 98 gram droog .. mijn complimenten!

Ik denk dat er een hoop zijn die een topic over zo'n klein hokje best wel leuk vinden ... ga je T5 gebruiken of T8?

Ja, en ik gooi de schoendoos weg ... die kan niet zo goed tegen een hoge luchtvochtigheid :wacko:

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kerel!

 

Ondanks het slechte weer toch een mooie oogst hé <_<! Vind het er prachtig uit zien die gedroogde auto... Ik had verwacht dat die top groot zou worden, maar een hand groot, dat had ik niet verwacht! En volgens mij heb je ook de kleinste handen niet?

 

Laat het je smaken djzusie! :wacko:

 

Groetjes Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...