Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Collie Weed

Coffeeshops in Emmen

Recommended Posts

De coffeeshop Cheers in Emmen moet je NIET heengaan/iets consumeren,ze wegen het zakje bij je totaalgewicht op(oplichters? hoezo? :verrygood ) en zelfs dan heb je te weinig.

voorbeeld: ik kocht 2 zakjes van zogezegd elk een 4 gram mix.

Bij beide zakjes zat er te weinig in er zat net aan 3.1 gram aan wiet in de ene en 3.2 in de andere(zonder zakje)

De zakjes wegen 0.48 gr. dus tel dat er maar bij-op,dan heb je nog steeds maar 3.70 gram en 3.55 gram

Ik verwacht dat ik ongeveer 4 gram krijg voor 20 euro,en geen 3.1!

Ik kocht er iedere dag voor 40 euro,Als ze niet snel er wat aan doen ben ik weg!!

een vaste klant kwijt raken voor 40 euri p/dag,7 dagen p/week is toch flut?

CHEERS=SLECHT!

 

Coffeeshop Ankara,is een leuke shop om te zitten.

Ze hebben een mooie bar en een leuke lounge,en deze gewichten v/d zakjes kloppen tenminste!

Aardig personeel en een goede kaart met frisdrank etc.

 

Ben je in Emmen ga dan naar Ankara,en sla de Cheers over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude...............................40 euri per dag.

 

Zou maar eens zelf wat gaan kweken als ik jou was.

 

Effin, wel bedankt voor de info!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je te weinig meegeven is 1, maar hoe reageren ze dan als je zegt dat je te weinig hebt gekregen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was al een keertje eerder terug geweest met hetzelfde probleem,toen werd er iets gezegd in de trant van: het is ongeveer 4 gram het is nooit precies,en het is belastingtechnisch beter volgens hem(want dan kan hij meer zakjes in zijn voorraad hebben?)en het gewicht v/h zakje hoort er gewoon bij volgens de eigenaar. ;)

Prompt de volgende dag klopte mijn zakjes qua gewicht,terwijl ik toch echt was afgewimpeld door de eigenaar.

En nu een maand later is het weer raak 4 dagen achter elkaar te weinig gekregen bij aankoop,is al gauw zo een 4 gr.

Dit moet veranderd,of sluiten die tent!

Ik kweek altijd zelf maar ik heb beperkte ruimte,dus moet ik als de voorraad leeg is even shoppen.

Vervelend vind ik het zowieso als het moet kopen,en dan nog op deze manier ook :D

 

Coffeeshops horen een beetje bij te snoepen met wegen(0.1 gr.?),maar dit spant de kroon!

 

Let op jullie zakjes mensen! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coffeeshops horen een beetje bij te snoepen met wegen(0.1 gr.?),maar dit spant de kroon!

niet akkoord!

je betaalt al genoeg zo, al is het maar 0.1 te weinig das te weinig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...