Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

P H donner

Urban Jungel Guerilla

Recommended Posts

gallery_22925_8436_44293.jpg

 

Even geduld aub

 

 

 

:rofl

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schiet eens op, Donner.

Al dat gewacht.................... ;) .

We zijn benieuwd! Ik zit vooraan :rofl :no

 

edit: Ik zie FEM staan in het testbeeld, dus ik gok op "fem. seeds" direct de grond in!

 

Succes,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

schiet nou op PH!

 

of geef ons tenminste al een voorproefje...

 

succes

 

irridium77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook zeer benieuwd. Je verslagje van afgelopen jaar heeft mij geïnspireerd en ik ga dit jaar ook een verduister kweekje draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat werd ook eens tijd :P

nou snap ik welke zaden je miste trouwens... je noemde die phd tjes maar wat zijn de ouders van die kindjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urben Jungel Guerilla.

 

Brutaal stads guerilla maw onder de neus van,veelal in de bebouwde kom.

Zo heb ik dus wel wat leuks in peto maar heb meer (vegatieve)beschuting nodig.

Ook ga ik wat leuks doen met 50zaailingen op bed,en staat er hier verderop al een tijdje een huis te koop ;)

 

@irridium77,het enigste wat ik kan laten zien is,wat ik niet buiten kan zetten :P

 

@Slappe,Citral man X DF vrouw(uit een binnen kweek)

Verleden jaar heb ik niet al mijn soldaten laten zien. ;)

Ik was toen helemaal niet van plan meer dan mijn verduister spotje te laten zien maar toen begonnen ze te zeiken waarom ik in potten ging :P

 

@green lady;nee joh ik heb nog geen mooie en sterk windvaste fem zaad gezien voor buiten.

 

Mijn maat,een echte Hydrofiel is wel bezig met slaps en regen ton in zijn tuin :D

Ook heeft die 1 Edellweis staan.

 

@lola E;suc6 er mee man ben benieuwd.

 

Het lijkt trouwens wel of ik in 2009 de eerste was :lol:

Ik denk(met spijt) dat de storing wel tot Juni duurd dus mijn soldaten liggen nog wel ff in de groentela.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben eens benieuwd wat het dit jaar allemaal wordt. Ik wens je veel succes!

Je kan het wel gebruiken als je zo brutaal te werk gaat gaan dit jaar :P

Maarja, een gouden regel is: waar men het het minst verwacht, dat zijn steeds de beste spots!

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

PHD,

 

Een tijd een huis te koop aan de overkant :D

Daar heb ik een paar jaar terug heel veel profijt van gehad. Kreeg een tip, dat de P langs zou komen.

Dus laat in de avond/ nacht de potten samen met de kids naar de "overkant" gebracht.

Gelukkig vals alarm ... ze hebben er een paar weken stealth gestaan. :P

Zo zit ik nu te kwijlen op mijn volkstuin ... naast me had iemand een stuk tuin , maar die is gestopt.. het is een grote onkruidbende.

Als dit de komende maand blijft ... dan wordt dat mijn plek... voor een aantal planten.

Succes , ga je volgen.

PF

 

P.S. PH Donner, nu heb je een behoorlijke poos in de regering gezeten, en nu woon je met die dikke wachtgeldregeling nog steeds in een Vogelaarswijk. Ga je schamen! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he ondanks dat ik een beetje binnen speel vind ik buiten toch het leukst en het lekkerst wat er is!

Mijn buiten grow is er helaas doorheen op wat kruimel,knip en zeef werk na,wat nog in de vriezer ligt.

Zelfs de buiten pp is lekkerderderder en sterkerderder dan de binnen,mits verduisterd en afgebloeid uiteraard. ;)

 

Ik laat me oude spots die ik al heel lang gebruik helemaal met rust en ga daar niet eens meer vissen :P

Waar we nu spelen moet alles in het donker en gebeurd en nog zonder pic´s omdat er nog geen vegetatie is die ons genoeg dekt.

Het is tot nu toe nog alleen wat voorberijdings werk zoals ,gaten,ruimte en zorgen voor zon licht.

De spot die ik in 2009 gevonden had en waar ik ook al wat spullen had gedropt zal ik niet intensief gaan gebruiken we hebben leukere die dichter bij zijn en minder nat.

80% van de planten staan zo dicht bij de mens dat er op bijna elke foto wat te zien is waaruit dat blijkt :D

 

Ik gebruik dit jaar geen stekken tis gewoon oldschool

De soortjes;

Deentjes RD ,RD/Tyfoon,Henkes Lolland,Afgaant,Leb,

De HL wil ik vermedigvuldigen net als het Afgaantje.

Met de laatse wil ik graag eens een binnedraai maken gewoonweg omdat ik van buiten afgaan hou en deze de eerste jaren veilig wil stellen vooral voor buiten net als de HL

 

Erdbei 50 x ;met dit soortje heb ik me een beetje verkeken,zit semi in iets wat ik nog niet wist voor dat ik ging ruilen.

Ik hoop dat mijn plannetje wil werken met dit soortje :lol:

 

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

plannen klinken goed

 

succes met de ierdbei... hoop dat het aan je eidsen voldoet

 

laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat mijn zaad nog niet geschoten is wil nog niet zeggen dat ik stil zit ;)

gallery_22925_8436_88699.jpg

Ik hou van de natuur ook bij de gracht

Lok1

Rand industri terein

gallery_22925_8436_29049.jpg

Op deze foto zie je wat paneelen van links gezien zitten we op 3,4,5 tegen de wand het is ong 25meter en een kleine 2 breed en nee tis niet mijn tuin cq bedrijf :lol:

Je ziet hekken en om die hekken zat wat prikkeldraad gewikkeld.

We hebben het hek ff beter gezet en het draad lekker in de loop gelegd en laten nu de boel weer ff met rust.

 

Eigelijk doe ik niets nieuws onder de zon ik zit altijd al in de beboude kom.

Dit is het verduister plekje van 2009 met een laag vegetatie ong 50cem waar het straks 2meter hoog is.

gallery_22925_8436_136696.jpg

met links de sloot voor een sloot en achter een slooten zonder bomen die ons uit het zicht hielden

Daar achter zie je huizen :huh:

 

LOk2gallery_22925_8436_104642.jpg

hier zetten we een zeiltje op ;)

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ik nog veel van leren ! ;)

Zit hier ook midden in de bebouwde kom, veel succes nog ! ;)

 

BioMan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig PH, en dat idee van het vlotje heb ik ook lang over nagedacht, aan de hand van knutsel zijn guerilla ;)

ik wens je succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker gewaagd zo te zien ;)

Ik ga toch liever iets meer stealth, maar ieder zijn ding natuurlijk!

 

Veel succes

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit ziet er erg goed uit moet ik zeggen, ben erg benieuwd hoe dat allemaal wil aan gaan pakken, ik volg je ;)

 

-WT ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien tijd voor een update?

 

grtz.

DontKnow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update(je) :)

 

gallery_22925_8436_89553.jpg

 

gallery_22925_8436_66102.jpg

 

gallery_22925_8436_44062.jpg

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

duct tape ftw!! Haha :)

 

Ziet er mooi uit, ben benieuwd naar het vervolg!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wWat is er mis met duck tape?

gallery_22925_8436_221062.jpg

 

Henkes lowland ongestrekt ;)

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

netje PH ;)

TJA...de lamp er pal op houden he ;)

Al mijn zaailingen zijn buiten ontkiemd en allemaal gestrekt ;) ...ze stonden op de zon maar het zat niet mee met de zon..dit voorjaar denk ik..

Ik heb ook een paar hondsbrutale plekjes...maar kan er helaas weing van laten zien...te plek gevoelig.... ;)

succes met de URBAN Guerilla :) ...tja das bijna heel Nederland...

Gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

high p h,

 

gaat ie lekker man?

ik ben benieuwd of je het tot een goed eind gaat brengen :P

aan je soortjes zal het niet liggen!!

die henkes zien er inderdaad wel erg ongestrekt uit..net als carpie zijn de mijnes ook buiten geboren en opgegroeit en ook lekker gestrekt..

ik zeg lekker omdat die rek echt wel nodig is om tussen de distels en netels te kunnen overleven.ze moeten er zo snel mogelijk bovenuit zien te komen en om dat zo snel mogelijk te bereiken is die vroege strek vanaf het zaadje bittere noodzaak.

het is dan wel zo dat mijn plantjes alle ruimte mogen gebruiken om tot zo groot mogelijke bomen uit te groeien...urban jungle is dan toch wel even andere koek.leuke poging ph,ik wens je veel succes en plezier toe..

 

grtzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...