Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
good shepperd

Hoe lossen jullie water probleem op je spot op?

Recommended Posts

een wietplant kreeg vroeger toch ook alleen regen?? je moet ze niet teveel verwennen en op het begin af en toe wat bij wateren en dan gaan ze zelf op zoek als het goed is :rofl en in de bloei ga ik zoiezo af en toe langs voor water en dan alleen als er niemand is die mij kan zien met het water, en ik verder niks bij heb wat me aan de planten kan linken, oke ik heb water bij wat wil dat zeggen ik heb dorst mischien?

gr cannabizz

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt me trouwens geen goed idee om van alles op je spot te bouwen, het valt erg op vanuit de lucht.

een kliko ingraven en met wat bladeren bedekken zal gaan maar hoe krijg je een kliko op je spot ??/ :rofl

gr cannabizz

Share this post


Link to post
Share on other sites

High...

 

Heb het ook ff doorgenomen, ben dan niet dronken maar vond het nog al een lap text met bijna buitenaardse frases... of komt het omdat mijn duits niet zo goed is???

 

iig bedankt voor deze bijdrage...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe niet zo moeilijk allemaal. Terracottem bied voor ons de uitkomst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi greenbrothers,

 

Gewoon water opvangen met een zeil op de spot tussen de bomen ,mooi gecamoufleerd....bufferen in vatten voor de droge zomere dagen en daarnaast hydrokorrels in de grond doen voor het bufferen van water voor de plant zodat het lekker moesig blijft... :P .

 

Ik spreek by tha way uit ervaring dus het werkt peeps.

 

groetjes greenrecon

Share this post


Link to post
Share on other sites

High..

 

Heb vd wk mn zeil al on the spot weggelegd en ga hem ophangen als mn dames on the spot staan.

 

kan ik gelijk mooi mn waterton in graven.....

 

 

thanx man

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier een filmpje van een guerilla kweker had ook een mooi zeil op zijn spot 150 planten..

door een paadje naar zijn spot ontdekt :lol:

klik hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is hetzelfde fimpje als bericht 16 :lol: .....even opletten aub ;)

 

het vaak belopen pad kwam door vloeibare voeding geven en daar heb je ook water voor nodig :D

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha oke dan had ik het niet hoeven posten ;)

was al beetje laat dus niet heel het topic door gelezen :lol:

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

High...

 

moet zeggen dat het zeil van 3 x 6 op de grond best goed werkt. verzameld toch een goede 10 liter, moet het natuurlijk wel weer gaan regenen want het water is nu al weer op zegmaar.

 

moet wel bij blijven halen uit een sloot in de buurt om de zoveel tijd.

 

Heb gister avond een NL en een BB (voormalige moeders voor mn rondes) weggezet op een groenstrook tussen een mais veld en een sloot. heb de plantgaten zo diep gemaakt dat de bodem klam/vochtig was. met de komende zomerperiode zal het iets indrogen en hebben de dames als ik het goed inschat hun eigen water voorraaad als ze maar diep genoeg blijven wortelen.

 

Laters :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een van mijn spot's daar waar ik ga ontkiemen heb ik een water probleem.

Het ligt wat hooger en aan een zijde is een sloot maar daar staan ook andere tuintjes :verrygood

 

Ik moet dus een camping pompje met acuu gaan scoren zodat ik een jerycan a 25liter kan vullen.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop een zak perliet, (alleen korrels, zonder grond dus)

en voor dat je je plantjes poot gooi je veel perliet,

niet te zuinig, bij je gegraven kuiltjes en mix dat goed

met de potgrond. als het een paar keer geregent heeft

is het goed ze houden alle vocht vast, zelfs voeding.

geen idiote dingen meer verzinnen dit is de perfecte

oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoeveel je precies per keer nodig zult hebben, maar een watervliegtuig/waterhelicopter wil ook wel lukken! Altijd op de locatie te krijgen en natte voeten gegarandeerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Greenbrothers,

 

Ik laat jullie zien hoe ik wateropvang met weinig inspanning...gebruik een kuip met een zeil..wel goed verstopt tussen de bomen dus vanuit de de lucht of omgeving kun je het niet zien.Dit had ik vorige jaar ook gebruik...met goed resultaat.Heb jerrycans van 25 liter inhoud en dat 20 keer dus 500 liter bufferen op de spot voor de droge weken die gaan komen.

 

gallery_23661_10216_14632.jpg

 

gallery_23661_10216_140315.jpg

 

Groeten Greenrecon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ik nooit durven zo een groot zeil in de bomen spannen :verrygood

Dat zien ze toch echt goed van boven af? Als je een groen zeil had gebruikt was dat al minder natuurlijk!

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een groene zeil..met zij kant strip blauw en onder blauw maar boven groen..De bomen erom staan zo dicht tegen elkaar dat je geen hemel kan zien als je naar boven kijkt :verrygood is dicht gegroeid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah is dat groen? :verrygood

Lijkt echt hemelsblauw op de foto, hehe

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...