Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Freud

lumatek

Recommended Posts

Ik heb al 3 maanden geleden een lumatek 1000W terug gebracht bij Doc omdat hij brandde als een 400 watt misschien 600 maximaal, maar zeker geen 1000W uitstoot, je kon er zo inkijken. En dit is niet alleen mijn mening, meerdere mensen van het forum hebben hem zien branden bij me, dat waardeloze kaarslicht. Ik heb toch garantie dus verwachtte een oplossing of een nieuwe. Maar al maanden zit ik nu te wachten, te mailen, maar geen reactie. Tssss opgestuurd voor onderzoek, dag Doc, wat een bullshit. Hoe lang moet ik wachten voor ik mijn mediwietje weer kan kweken. Je reageert ook niet op mail. Kan me niet schelen wat voor je hier gaat antwoorden. Maar ik wacht lang genoeg, ik wil nu een nieuwe of je geeft de mijne terug, breng ik hem persoonlijk wel naar lumatek 'voor onderzoek'. Want je weet dat ik niks kan zonder dat ding en dat je zo maling daaraan hebt siert je niet als vakman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat er maar 1 oplossing is...

Doc mag niet meer samples testen, en de bezoekers van de chat nemen die taken wel over.

 

Dan moet toch alles snel opgelost zijn binnenkort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm heb al een paar keer gezegd dat ze besteld zijn en dat het een tijdje duurt.

Ik hou in Nederland weinig voorraad van de 1000w.

Voor de rest zal ik me niet verlagen naar jou niveau om antwoord te geven op die rare opmerkingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 3 maanden zou ik over een huis springen als ik niet geholpen werd moet ik bekennen :verrygood moet dan toch wel andere oplossing te vinden zijn ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou die paar keer waren zeker in je dromen, want ik heb 1 mail gehad al weken geleden. Maar vind jij het normaal dat ik in de tussentijd maar moet wachten? Ik moet toch ook mijn mediwietje kunnen kweken. Je hebt niks tijdelijk meegegeven en dat het zo lang duurt maakt jou niks uit he? Nou mij wel! Wat een service......

Share this post


Link to post
Share on other sites

beide partijen worden verzocht het even buiten het forum op te lossen. Ik hoor graag via pb of dat gelukt is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even hoe dit is afgelopen: Miss Freud heeft een nieuwe Lumatek 400V set meegekregen met lamp (en een paar kleine goodies :P ) om weer lekker aan de slag te kunnen. Was een gezellige middag met Freud en Godsgift: veel over kweken en wiet gesproken, een leuk nieuw 96 watt (4x18 watt T5) armatuurtje van superplant gezien en godsgift blij gemaakt dat zijn favoriete Gan HR96 kapjes met mooie brackets nu ook als remote leverbaar zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaaa! Miss Freud is helemaal happy en kan weer lekker aan de slag met een klein medi-wiet opzetje. Bedankt whazzup, je hebt het geweldig geregeld en je hebt een hart van goud!

 

xxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup,

... een leuk nieuw 96 watt (4x18 watt T5) armatuurtje van superplant gezien ...

deze wil ik ook graag zien :P

18 watt is T8

Het zou wel 4 x 24 watt zijn :P

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P je hebt helemaal gelijk Torsten! Kan zo laat niet meer rekenen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOPSERVICE zoals GEWOONLIJK

 

greetz, knockie

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...