Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

green-lady

De ideale spot?

Recommended Posts

Jammer Green-lady,

Was erg benieuwd hoe en wat je er neer ging zetten.

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey greenlady, ik wou al geen partypooper zijn maar ik dacht al niet dat het een succesvolle spot kon zijn. Een goede spot is er eentje waar mensen niet WILLEN komen. En als dan de grond nog goed is, en de zon er bovenop staat. Ja dan heb je een winnaar. Dus trek je ouwe kleren aan, neem werkhandschoenen mee voor alle prikkelplanten, lieslaarzen, een kompas om te zien hoe de zon overkomt, een kapmes en een schepje om de grond te testen. En als ze vragen wat je toch allemaal aan het doen bent, dan ben je betrapt en is het een slechte spot ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RaRaRawieowie; dat krijgen we vast nog wel te zien :P

 

@slappezever; Dat lijkt me een beter uitgangspunt ja. waar niemand heen wil en kan komen, daar moeten wij juist heen gaan. :D Jij hebt ook een mooie spot ;)

EDIT: maar.... hoe krijg ik die grote tuinfrees daar??

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja... jammer van je plekkie...dan mist Tjapado zijn frees foto... :P

 

vooruit....ik heb freesfoto's... :) plekkie is op de groei...kan nog groter... :)

gallery_22583_9897_713231.jpg

 

gallery_22583_9897_13252.jpg

wat je ook kan doen waar je beter geen herrie kan maken is dit...

bovendien is die berenklauw letterlijk..levens gevaarlijk...zonder speciale kleding en lab-bril kom ik hier niet :D

enne nee... er ligt nu een laag zwarte bosgrond met bladeren op...blond ben ik niet :P

 

dit is een plek tussen de reuzen berenklauw... :D ...mooie ripper die dit ript :)

gallery_22583_8999_3047289.jpg

 

 

ik heb echt medelijden met de ripper die probeert door het berenklauw veld te gaan ;) ...kan eigenlijk niet...want je moet dit echt weten :vape: ...

 

bereklauw is veel erger als scheermessen... :) ...scheelt ook erg veel bewakingpersoneel...zoals bloedhonden en zo.... ;) ( geintjuhhh...) brandnetel waarschuwd meteen....een berenklauw veel later...juist.. te laat... :)

 

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja... jammer van je plekkie...dan mist Tjapado zijn frees foto... ;)

 

Haha helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het maar erg riskant die plek er weten vast meer mensen van , ook niet erg slim om alle details hier te plaatsen daar maak je het sommige mensen wel erg makkelijk mee . evengoed heel veel succes ermee ik wens je een goeie oogst toe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woo Carpie :P

Wat een GIGA spot man! :D

 

zit echt te kwijlen hiero ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carpe Diem,

 

Mooie foto's.... ;) ..mooi spot....effe je wakker schudden..haal aub die oranje zeil weg aub...die zie je van boven echt goed... :D ....voor de rest ben je echt super gegroeid de afgelopen jaren qua kennis en ervaring.

 

Ik vind je een:

 

Green Pro Master

 

 

Groetjes Greenrecon

 

 

 

tja... jammer van je plekkie...dan mist Tjapado zijn frees foto... :P

 

vooruit....ik heb freesfoto's... :) plekkie is op de groei...kan nog groter... :)

gallery_22583_9897_713231.jpg

 

gallery_22583_9897_13252.jpg

wat je ook kan doen waar je beter geen herrie kan maken is dit...

bovendien is die berenklauw letterlijk..levens gevaarlijk...zonder speciale kleding en lab-bril kom ik hier niet ;)

enne nee... er ligt nu een laag zwarte bosgrond met bladeren op...blond ben ik niet :P

 

dit is een plek tussen de reuzen berenklauw... :D ...mooie ripper die dit ript :)

gallery_22583_8999_3047289.jpg

 

 

ik heb medelijden met de ripper die probeert door het berenklauw veld te gaan :) ...kan eigenlijk niet...want je moet dit echt weten :vape: ...

 

bereklauw is veel erger als scheermessen... :) ...scheelt erg veel bewakingpersoneel...zoals bloed honden en zo.... ;) ( geintjuh...) brandnetel waarschuwd meteen....een berenklauw veel later...juist te laat... :)

 

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie foto's.... :P ..mooi spot....effe je wakker schudden..haal aub die oranje zeil weg aub...die zie je van boven echt goed...

 

Ff goed lezen @GreenRecon.

Dat heeft carpie bedekt met bladeren en grond ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

een ideale spot is niet groot...maar bij gebrek aan beter is deze groter...dus groter risiko... :D

ik heb liever 20 kleine veldjes...maja... je moet roeien met de riemen die je heb :D

 

wees wel voorzichtig met die berenklauw...dat zijn echt geen grappenmakers...google de link van GL en je ziet open wonden :P brrr...en blindheid is er zeker niet uitgesloten.

Als ik een weekje niet geweest ben kan ik er zelf misschien niet meer komen...het zijn overwoekeraars...maja...in mijn beperkte opties toch de moeite waard.. :)

 

ik heb nog wat kleinere plekjes op de oog voor echt het allerlaaste moment klaar te maken...en ws snachts...eerder heeft geen zin en nog meer kans op ontdekking... ;) tis echt vol hier...

laat zetten is minder oogsten...maja... een beetje is beter als niks...

Een succesvolle guerilla is een geoogste guerilla ;) .

 

De grote spot is een plek, zoals mijn grote inspirator hier op wf...mister.R :P ....super topic :) ...een van de eerste verslagen, die ik hier gelezen heb...tja dat blijft je bij.. :)

alleen had hij de huidige vroege genetika moeten hebben...maja.. die was er toen niet :vape: op NDB na.

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed en kwaad zitten altijd dicht bij elkaar. Hartsvrienden of aards vijanden...

 

Die berenklauw kan je beste vriend zijn .. Maar kijk inderdaad 10 keer goed voor je erdoor heen stapt !

 

Haha ja dat verslag staat mij ook nog goed bij Carpie ;) 'T was ook voor mij 1 van de eersten die ik las

Jou spot kan dat zeker nog overtreffen qua aantallen en zeker qua oogsttijd en rot :P !

 

20 kleine veldjes heeft zijn voordelen!

Maar deze ook !

 

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...