Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LetItGrow

Wat is het beste tegen de hitte scanners volgens jou ?

Recommended Posts

Zoals velen erover discuseren, maar nooit echt komt het op een punt uit

wat is volgens jou nou het beste ?

Antidetectifolie, koelplaten, ga zo maar door

spreek het uit en als je resultaten kunt laten zien is dat altijd meer dan welkom

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las laatst dat klerenkasten een goede bescherming waren ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik weet wel zeker dat dat geen goede bescherming is, maarja met wat tl lampen daar in zal ik weinig last hebben van deurkloppers...

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het beste is die clk voor de deur weghalen, al het goud van je nek/arm/vingers en evt tanden afhalen, en een keer de buren uitnodigen voor een kop koffie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antidetectie folie werkt....mits te het goed aanbrengt.

Er zijn vele soorten en merken maar er zijn er weinig doe ook doen wat ze moeten doen.

 

Maar als je zoekt op het forum kom je wel tegen wie de echte heeft die wel werkt.

 

Antidetectie heeft pas nut als je uitblaas ook onzichtbaar is door bv door een schoorsteen uit te blazen.

Heel je hok inpakken en dan onder de dakpannen uitblazen is zonde van de folie want dan zie je de warmte van je uitblaas.

 

Dus het werkt zeker alleen moet je het goed gebruiken en zorgen dat je uitblaas onzichtbaar is!

Maar met een TL kweekje in een klerenkast zal niemand je vinden ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat niemand dat zal vinden daar maak ik me geen zorgen om ik bedoel de scholen hangen vol met TL's daar doen ze ook geen invallen

maar over een tijd ga ik op mezelf, en zou het dan graag wat groter gaan aanpakken.

zodat ik me hobby kan laten groeien vandaar dat ik hier al zoveel mogelijk info over probeer te winnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste worden gepakt door hun eigen schuld ;)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweken in een kern-onderzeeer.....grow and go... :D

levering met eigen transport wereldwijd....of is dit te groot voor je ;)

succes ;)

Carpie

 

 

ps: je kan altijd nog met een semi-gesloten systeem beginnen... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha te groot ? nee zeker niet

te duur zeker wel ;)

 

 

Maar wat is nou ff serieus het besten tegen de heli´s ?

tnx voor je reply trouwens heb even wat info over dat semi gesloten systeem opgezocht ziet er wel mooi uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

investeren, en anders niks (verkeerd)doen, dat werkt ook ;) op zeker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
en anders niks (verkeerd)doen, dat werkt ook ;) op zeker ;)

en wat is volgens jou niets verkeerds doen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

had m,n vorige post aangepast, dan begrijp je het wel...hoop ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
en wat is volgens jou niets verkeerds doen ?

 

 

gewoon je klep dicht houden dat je kweekt, tegen iedereen....ook al heb je de mooiste en grootste toppen van de wereld...

 

afgunst gaat nooit met vakantie... ;)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een inductie lamp van 400 watt die word niet zo warm.

Heb helaas nog geen resultaten voor je want ben met m'n 1ste kweek bezig.

 

Groet Somarits.

Share this post


Link to post
Share on other sites
afgunst gaat nooit met vakantie...

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn bij mij id buurt toevallig behoorlijk bezig de laatste tijd: helicopters/ vliegtuigjes en ook via surveillance door mijn straat en dan met een camera.

Heb een DR240W met 2x lumatek evsa en blaas uit in huis met uitblaas temp van ongeveer 25C.

 

Hoor niks anders als: weer 1 opgepakt etc maar ik heb nergens last van, volgens mij ook omdat de tent, zolang gesloten niks laat zien op hun scanners en de EVSA zorgt er ook voor dat er geen extreme temps te zien zijn zols met een magnetische VSA.

 

Ik wil erg graag naar een semi gesloten systeem toe maar door mijn lichamelijke conditie ben ik niet in staat dit aan te leggen: dit is beste manier een semi gesloten systeem omdat je dan alles onder controle KUNT hebben ;) maar daar kan AT&T je alles over vertellen.

 

Als je gewoon hok hebt werkt het volgens mij het beste om een hok in een hok te maken zodat er lucht tussen de lagen isolatie en anti-detectie folie zit want dat kunnen ze ook niks meten, weet niet of ik dit goed beschrijf maar is wel topic over hoe het te doen hier op WF, volgens mij Rodneymackay die er iets mee gedaan had ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens, er zijn legio manieren om je daarvoor te beschermen

wat zou je er aan kunnen doen om onzichtbaar te zijn voor warmte metingen!

 

allereerst,

anti detectie folie (verder genoemd adf) mits de goeie werkt ook alleen maar als het op de juiste manier is aangebracht met lucht tussen de buitenwand en ook de latten waar je de adf op bevestigd compleet vrij van de buitenwand, adf is ook een makkelijke manier van isoleren, in die zin...of dat je met een rolletje adf ergens naar binnen moet of met grote pakken of platen isolatie ;) maar ook met isoleren is het belangrijk hoe het aangebracht wordt, wat voor soort isolatie, enz.

belangrijk is ook de plaats waar je uitblaast, een schoorsteen of CV afvoer kunnen van zich zelf al warmte uitgeven, dat is dus moeilijk in te schatten met een warmte meting, nadeel van deze punten is... dat ze beperkt zijn qua luchtafvoer, meestal is dat maar een kanaal van rond 100/125mm, met grotere ruimtes is dat dan geen optie omdat je dan vanzelfsprekend in de problemen komt met je temperatuur en/of geluid door de snelle luchtstroming.

 

in een conventioneel ruimte,

1. een super goed geïsoleerde ruimte is niets te zien, alleen de uitgeblazen lucht deze zou je kunnen koelen

2. een minder goed geïsoleerde ruimte kun je of beter cq extra isoleren of adf aanbrengen en de uitgeblazen lucht koelen

 

in een semi gesloten systeem,

1. in een semi gesloten systeem wordt er zeer weinig lucht uitgeblazen, dus geen grote luchtafvoer nodig en vele malen koeler tussen de 18/25 graden, vind je dit nog te veel is zelfs dit nog na te koelen, dat maakt het semi gesloten systeem ook zo interessant omdat je hiermee 2 vliegen in een klap slaat...je valt niet op en je klimaat is geregeld ;)

 

een ding is zeker, zonder er werk van te maken en te investeren zal het niet lukken en is het eigenlijk gedoemd om fout te gaan

en als je iets doet, doe het voor jezelf en ga er niet mee te koop lopen, doe geen gekke dingen, opvallende dingen, enz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Antidetectie folie werkt....mits te het goed aanbrengt.

Er zijn vele soorten en merken maar er zijn er weinig doe ook doen wat ze moeten doen.

 

Maar als je zoekt op het forum kom je wel tegen wie de echte heeft die wel werkt.

 

Antidetectie heeft pas nut als je uitblaas ook onzichtbaar is door bv door een schoorsteen uit te blazen.

Heel je hok inpakken en dan onder de dakpannen uitblazen is zonde van de folie want dan zie je de warmte van je uitblaas.

 

Dus het werkt zeker alleen moet je het goed gebruiken en zorgen dat je uitblaas onzichtbaar is!

Maar met een TL kweekje in een klerenkast zal niemand je vinden :D

 

Gr schenkie

 

 

ok shenkie thanks voor de info maar toch blijf ik ook bij het princiep van amnees ,

geen dikke wagen voor de deur geen idioote stoten , geen goude kettingen van 10 000 euries ,

en dan val je niet op .

 

ik zit met kleerkast en TL buizen dus dat valt weinig tot niet op :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gouden kettingen zien er zowiezo al niet uit.

Beter een knappe outfit en een mooie klok van een onbekend merk, dan een trainingsbroek en twee ons goud aan je lichaam.

 

Soms zie je mensen lopen waarvan je al meteen denkt stop maar want dit gaat al fout wanneer iemand je naar binnen ziet lopen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewoon je klep dicht houden dat je kweekt, tegen iedereen....ook al heb je de mooiste en grootste toppen van de wereld...

 

afgunst gaat nooit met vakantie... :verrygood

gr

Carpie

 

Niks meer aan toe voegen..

Het zijn meestal niet de helicopters/scanners wat je veraden maar je eigen mond :D

Dus mondje dicht tegen IEDEREEN, en zoals gezegd: niet de patser gaan uithangen!

 

Dan kom je al een heel eind!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je gewoon 1 lamp hebt van 400 of 600 watt hebt hangen in een tent, is het dan echt nodig om adf te plaatsen?? Ik ging er eigenlijk vanuit dat dat niet echt nodig was, maar als het anders is wil ik dit graag horen natuurlijk. Kut helicopters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede afzuiging is ook van belang! Ik kwam laatst in een appartement voor mijn werk om een klus te doen. En het rook er naar WW.

Ik zeg tegen die bewoonster wat een heerlijke geur hier. Daarop antwoorde ze dat ze er niet blij mee was en die uit de ventilator schacht kwam.

Het zal me niks verbazen als de flat bewoner een te lichte koolstoffilter hebben en de afvoer in het centrale afvoer schacht laten uitblazen.

 

En idd je mond niet voorbij praten dat lijkt me het aller belangrijkste. En kijken of je niet achtervolgt wordt als je van de growshop afkomt.

Bestel liever online :verrygood

 

Bovenstaande lijken me ook belangrijke zaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal ,

 

ga zelf binnekort beginnen met weer een hokje te timmeren .

 

-ga er een kamer opmaken waar 2 koolstofflters inliggen van mijn cooltubes 600w met buisventilator 500m3 ,

 

in die extra kamer hang ik een kleine airco die er voor zorgt dat de lucht die uit de kast komt koel is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

1- ADF

2- UITBLAAS KOELING

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja dat niemand dat zal vinden daar maak ik me geen zorgen om ik bedoel de scholen hangen vol met TL's daar doen ze ook geen invallen

maar over een tijd ga ik op mezelf, en zou het dan graag wat groter gaan aanpakken.

zodat ik me hobby kan laten groeien vandaar dat ik hier al zoveel mogelijk info over probeer te winnen

Neem een huis met een (grote :lol: ) kelder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...