Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

OrGinele LuL

Heavy fighting sport

Recommended Posts

Mijn favorite vechtsport blijft toch k1

 

Vanaf kleins vind ik dit erg fascinerend en merk dan ook dat er elk jaar nieuwe betere sterkere krachtigere en lenigere vechters bij komen.

Ik heb dan zelf ook wel een paar favorietjes opgebouwd..........Vanaf de jaren 1997 tot heden ong facineerd dit me.

 

1 jerome lebanner.(jammer genoeg is zijn niveau niet meer goed genoeg voor de top).Al heeft hij vaak boven in de top gestaan en heeft hij nooit de k1 max gewonnen.

zijn agressieve stijl en als hij een klap krijgt er volop in gaan maakt hem de ultimate vechter.

 

zo kan ik over alle vechters wel wat vertellen maar ben benieuwd wat jullie te melden hebben.

 

Ps:de lichtgewichten blijven ook hele mooie gevechten veel sneller en leniger met meer combinaties en moves.

 

Andy souwer

albert kraus

 

Ndererland is een land met topvechters en wint dat ook bijna elke jaar de k1 max

 

Mensen hebben vaak favorite als bonjaskie en aarts en schilt.

 

Ik zie een vechter als een favorite als hij uitstraling heeft , agressie , en onverwachte moves met de instelling van ik ga er vol in.

 

Geef jou individu op en probeer een eigen mening te hebben :spliff:

 

 

publieks favorite

 

1 badr hari. hij is misschien niet altijd even fair maar wel ontzettend goede techniek voor zo een lang en zwaarlijvig iemand.

2 alystair overheem blijft een beest en heeft zich dan Ook bewezen in de k1 branch.(normaal doet hij aan zware MMA gevechten)

3 bonjaski. (Is erg save en zal proberen te winnen op punten maar heeft de techniek van een optimaal vechter waar weinig aan veranderd kan worden)

4 dan heb je nog de boxers die het komen proberen in de ring zoals machtige mo , Ray seffo enz enz.(zei laten zien dat je met boxen alleen al heel ver kan komen)

Vind ook dat boxers een keiharde instelling hebben ,alleen is het jammer dat zei meer focussen op klappen.(krijgen ze een zware treffer op de been is het over)

 

 

 

Vertel mij jou verhaal ,

met enige conclussie

 

De groeten

 

:jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

K1 is heerlijk om naar te kijken, maar er zijn zo veel meer toffe disciplines..

 

En voor mij boven alles:

Mooi filmpje van de meester, en andere. Met een aantal mooie technieken.

 

Conclusie:

In de competitie zie je lang niet het mooiste, maar het is wel heel tof om naar te kijken :spliff:

 

Ciao,

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg LuL :jump: :spliff: :jump: ik wil niet heel vervelend zijn, maar Jerommeke zal nooit de K-1 Max ring ingaan. K-1 Max is tot 70 kilo. Jerommeke weegt al gauw 115-120 kilo.

 

Aangezien ik zelf aan Kyokushin karate doe sinds mijn jeugd, maar ook andere takken van sport, kan ik zeggen dat wijlen Andy Hug een positieve invloed op mij heeft. Vechtend met zijn hart en verstand, is elke partij van hem de moeite waard om te kijken. Zijn souplesse en vechtstijl, en niet te vergeten zijn respect en nederigheid voor anderen, maken hem voor mij de beste vechter allertijden in de K-1 en daarbuiten. Helaas overleden, te vroeg.

 

Op dit moment kijk ik liever naar de K-1 Max. Is explosiever, sneller, vermakelijker om naar te kijken. Een favoriet? Niet echt, dat de beste mag winnen.

 

De K-1 zelf kijk ik niet veel meer. Altijd dezelfde personen, met vaak dezelfde uitkomst. Vechters als Hari interesseren mij totaal niet. Zijn grote mond en bravoure spreken mij niet aan. Overeem ken ik nog als een iel menneke, lopend door Amersfoort. Met wat 'middelen' ben je al snel een gorilla.

 

Vooruit, 2 favorieten. De man die nog nooit de K-1 won, vaak in de finales stond. Jerommeke. Hij is een uitzondering en een genot om te zien. Of hij gaat neer, of de ander gaat neer. Maar wordt ouder, en kan het niet altijd meer bijbenen.

 

Alexey "The Red Scorpion" Ignashov is toch wel een geval apart. Stond vaak in de ring alsof hij net de kroeg uitkwam, wat wel eens gebeurd zal zijn. Dat heeft hem de das omgedaan, want half bezopen de ring in gaan, weinig trainen heeft een negatief effect. Een enorm goede vechter en er werd vaak gezegd dat hij ooit de K-1 zou winnen. De man had en heeft potentieel, maar zal er hard aan moeten werken na een tijd van afwezigheid. Woont tegenwoordig in Australië.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeg LuL ;) :D ;) ik wil niet heel vervelend zijn, maar Jerommeke zal nooit de K-1 Max ring ingaan. K-1 Max is tot 70 kilo. Jerommeke weegt al gauw 115-120 kilo.

 

Aangezien ik zelf aan Kyokushin karate doe sinds mijn jeugd, maar ook andere takken van sport, kan ik zeggen dat wijlen Andy Hug een positieve invloed op mij heeft. Vechtend met zijn hart en verstand, is elke partij van hem de moeite waard om te kijken. Zijn souplesse en vechtstijl, en niet te vergeten zijn respect en nederigheid voor anderen, maken hem voor mij de beste vechter allertijden in de K-1 en daarbuiten. Helaas overleden, te vroeg.

 

Op dit moment kijk ik liever naar de K-1 Max. Is explosiever, sneller, vermakelijker om naar te kijken. Een favoriet? Niet echt, dat de beste mag winnen.

 

De K-1 zelf kijk ik niet veel meer. Altijd dezelfde personen, met vaak dezelfde uitkomst. Vechters als Hari interesseren mij totaal niet. Zijn grote mond en bravoure spreken mij niet aan. Overeem ken ik nog als een iel menneke, lopend door Amersfoort. Met wat 'middelen' ben je al snel een gorilla.

 

Vooruit, 2 favorieten. De man die nog nooit de K-1 won, vaak in de finales stond. Jerommeke. Hij is een uitzondering en een genot om te zien. Of hij gaat neer, of de ander gaat neer. Maar wordt ouder, en kan het niet altijd meer bijbenen.

 

Alexey "The Red Scorpion" Ignashov is toch wel een geval apart. Stond vaak in de ring alsof hij net de kroeg uitkwam, wat wel eens gebeurd zal zijn. Dat heeft hem de das omgedaan, want half bezopen de ring in gaan, weinig trainen heeft een negatief effect. Een enorm goede vechter en er werd vaak gezegd dat hij ooit de K-1 zou winnen. De man had en heeft potentieel, maar zal er hard aan moeten werken na een tijd van afwezigheid. Woont tegenwoordig in Australië.

 

 

Heey ROOSVICE fijn dat je even een reactie dropt. ;)

fijn dat je me even verbeterd in de naam van het toernament (verstand van toernooi namen heb ik niet echt):jump: :D

Maar leuk dat je zoveel info schrijft.

ik zelf vind andy hug ook een hele mooie vechter zoals ik al zei kan ik veel vertellen over vechters en andy hug vind ik erg explosief en had altijd van alles in petto,Wat je tegenwoordig niet meer ziet.

Kwa zelfde personenen heb je gelijk vaak zien we partijen die al vaker tegen elkaar gestaan hebben met vaak dezelfde uitkomst of juist weer net niet.

Maar in de zwaargewicht klassen vaak wel.

Kijk maar hoe vaak de nederlanders kampioen zijn geworden.

Alex ignasjov daar wou ik ook nog wat over vertellen,maar aangezien ik weer eens niet op ze naam kon komen ben ik blij dat jij hem even toevoegd,

Hij is ook altijd gezien als toekomst voor de k1 maar aangezien hij er altijd iets te laks mee was hield het al gauw op en zagen we nog maar weinig van hem.

 

Maar wat je zei van alistair overheem daar had je ook wel gelijk in.

Maar aangezien bijna alles zwaargewichten wel wat gebruiken kijk ik daar niet echt naar.

Voeding en supplement horen er gewoon bij al is het voor kracht snelheid massa enz enz

Ik ben er geen voorstander van maar Het hoort er gwn bij :jump: Daarom zitten veel sporters ook op een lijn in de zelfde klasse,

We verw8en gwn van de mens dat hij sterker word daarom ben ik benieuwd hoe het er over een paar jaar uitziet,maar dat terzijde.

 

Bedankt voor je mooie uitbundige verfijnde reactie daar hebben we wat aan :D

 

Voor de rest bedankt voor de filmpjes :P :(

Die kerel is kk gek van dat 1e filmpje.

:spliff:

 

De groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beste vechter ben ik zelf :jump: en peter smit. mijn held en vriend. die als eerste buitenlander ooit, wereldkampioen thaiboksen werd in het hol van de leeuw in bankok thailand op knok out :spliff: en hij werd wereldkampioen kickboksen in japan door rob kaman in ronde 10 knok out te slaan. kaman ontweek m steeds. en toen smit in het gips zat met z,n enkel wou die wel een gevecht. smit heeft toen het gips eraf geknipt en is gaan vechten. en werd wereld kampioen kickboksen :jump:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=dB16VNpBanM

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een zware zwak voor: igor vovchanchyn!!

 

 

tis niet mooi maar fucking effectief!!

 

greets,

Hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een grote fan van Mix Martial Arts (MMA). Het mooie van deze sport is dat er vechters uit allerlei disciplines meedoen. Zo hebben de vechters vaak een een basis als braziliaans jiujitsu, thai boksen, kickboksen, romeins worstelen.. Maar je moet natuurlijk meer kunnen! Want er is veel geoorloofd zowel staand als tijdens het grondgevecht. Deze mannen zijn dus eigenlijk alleskunners en ik zie ze ook wel een beetje als de moderne gladiatoren. Veel mensen vinden deze sport te bruut, maar de MMA-vechters lopen aanzienlijk minder hersenbeschadiging op dan kickboksers en boksers voornamelijk omdat het gevecht ook beëindigd kan worden door armklem of verwurgingen waarna 'getapt' kan worden en 1 van de vechters kan opgeven.

 

Mijn favoriete vechter van dit moment is Stefan Struve. Een jonge Nederlander van 2.11 meter en 22 jaren oud... Waarschijnlijk de toekomstig wereldkampioen! :spliff:

 

Hieronder heeft hij net een gevecht gewonnen :jump:

 

susumu09.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is zo mooi aan Fedor, je verwacht het niet als je hem de eerste keer ziet maar hij is echt te goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Melvin Rules :spliff:

 

Melvin op zijn best. :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee doc !!!!!

 

 

Melvin manhoef vind ik een echt gladiator :jump:

veel kracht en erg explosief

 

Veel interessante reacties

 

Zijn er ook mensen die de ultimate fighter hebben gekeken.

Dan bedoel ik het laatste seizoen.

Vond dit ook erg heftig :spliff:

Ook enige fans van kimbo :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is er maar 1 die ik echt aanmoedig en met wie ik echt meeleef....The Lumberjack / Peter Aerts :jump:

Helaas vergane glorie :jump:

 

Dat geintje na de bel met Le Banner tegen ??????? was grappig ! Die tegenstander die net deed alsof hij hem ging slaan en vervolgens zelf slaappie ging doen :spliff:

 

http://www.youtube.com/user/K1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is er maar 1 die ik echt aanmoedig en met wie ik echt meeleef....The Lumberjack / Peter Aerts :D

Helaas vergane glorie :spliff:

 

Dat geintje na de bel met Le Banner tegen ??????? was grappig ! Die tegenstander die net deed alsof hij hem ging slaan en vervolgens zelf slaappie ging doen :l

 

 

 

Mee eens rich :jump:

Ook ramon dekkers is ook een taaie :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MMA.

 

Mooiste wat er is voor mij, er wordt niet gestopt bij een beetje bloed en er is nooit te zeggen hoe een gevecht eindigt.

 

Dat UFC van laatst op TV is een voorselectie nieuwe vechters voor de MMA, ben de naam ff kwijt maar het wordt regelmatig uitgezonden op Extreme Sports Channel.

 

 

ijn favoriet is iet die Nederlander maar een Amerikaan (wederom naam ff kwijt) die altijd als hij een gevecht aangaat de stijl vd tegenstander gebruikt, laatst moest hij opgeven met een gebroken arm tegen Chung Li.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeh!

 

Dat is um :jump:

 

mocht hem 1st helemaal niet maar na 2 gevechten van hem gezien te hebben en waar hij toe in staat is neem ik echt me petje af voor hem.

 

Je hebt vechten en vechten: je eigen stijl of de stijl van je tegenstander je eigen maken en die tegen hem gebruiken (is ook zo mooi aan bijv jui jitsu en taekwondo maar dat vind ik "te netjes" om naar te kijken, ik denk dan altijd: oh ligt helemaal open voor hoek met elleboog mooi op jukbeentje links :jump: :D

 

en dat mag dan niet :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb niet echt één echte favoriet, maar de stijl van Fedor Emelianenko (doorrammen tot je dood bent) staat me wel aan!

Vind vooral MMA mooi, maar k1, kickboxen e.d. staan ook wel is op.. nu moet k weer naar buiten, kan nnog lekker in het zonnetje mixje van schaarhash en silver haze :jump: :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de opkomst van fedor ook schitterend gewoon alsof hij naar zijn werkt loopt (is het ook natuurlijk)

en tijdens de staredown kijkt ie ook gewoon omlaag... haha intimideren hoeft hij niet, zijn tegen standers zijn al geitimideerd als ze het contract tekenen...

 

Monster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulk Hogan dan? :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn favorite vechtsport blijft toch k1

 

 

K1 is voor de mietjes onder de vechtsport, met al die slappe regeltjes.

 

Doe mij maar UFC of terwijl KOOIVECHTEN, doorgaan tot er 1 op geef ipv puntenvechtertjes :spliff:

 

 

 

Badr hari is laatste tijd helemaal een slappeling met ze losse flodder klappen en maar hopen op een ko.

Doe mij maar ex ufc overheem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is er maar 1 die ik echt aanmoedig en met wie ik echt meeleef....The Lumberjack / Peter Aerts :jump:

Helaas vergane glorie :spliff:

 

 

idd een oude topper met een bak ervaring waar je u tegen zegt.

 

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ERNESTO HOOST !!!!!! dat was genieten destijds !!!!!

 

sem schilt de kampioen, hij komt wat lomp en traag over , maar je zal maar een tik van hem krijgen..........

 

Jerome Le Banner dat vind ik een vuile vechter, badr harri ook ( wordt denk ik wel k1 kampioen want hij is wel goed en sterk...)

 

Bonjaski aardige vent en te gek om naar te kijken

 

peter aerts ook zeer kikke om naar te kijken, wat een vechter, respect!!!!

 

en laten we deze man niet vergeten, die is echt helemaal tegek!!!!!!!! Buakaw "Por Pramuk" daar geniet ik echt van!!!!!!!!

 

dus, k1 is echt booming, super, ik ben in bangkok naar muay thai boxen geweest, geweldig, irritante tokkel muziek, clinchen ( beetje jammer..) en iedereen gokken, en hop vechten maar!!!!

 

zelf ben ik een pacifist maar om er naar te kijken dan leef ik helemaal op!!!!

 

Pacifisme is de filosofie en praxis waarbij geweldloosheid centraal staat en vrede als belangrijk doel wordt nagestreefd. Iemand die het pacifisme aanhangt, heet een pacifist. Een vredesbeweging kan ingegeven zijn door een principieel pacifisme of door meer praktische overwegingen. Een pacifist is tevens antimilitarist, echter een antimilitarist hoeft niet een pacifist te zijn.

 

maar daar valt de k1 niet onder hahahahha.

 

groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...