Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lostchild

Replyen met Firefox browser

Recommended Posts

EDIT: dit bedoel ik dus....

iets vergeten en kan het alleen hier kwijt :)

 

Firefox doet zo sinds de update naar 3.6, na update van vandaag is dit nu 3.6.3 maar geen verbetering :D

 

---------------------------------------------------------

 

Echt waardeloos en weet niet of dit nu aan de code van forum ligt of aan firefox bug zelf maar op mijn Macbook kan ik niet meer normaal replyen.

 

De cursor start helemaal aan het begin vd quote en ik kan niet met de cursor (pijltjes of met muisklik) naar een andere regel?

Oook erg fijn dat ik spelfouten niet meer kan corrigeren omdat ik dan vanaf einde regel alles met de backspace toets mag gaan lopen deleten en opnieuw mag gaan tikken, fijn als je al beperkt bent :)

 

Meer mensen (KeestheMad??) met een mac en firefox hier last van?

 

Safari gebruik ik liever niet (IE bugs) en ik heb het allen in reply's of starten van een nieuw topic, een PM gaat wel goed.

 

LC

op dit moment dubbel onthande Wf'er

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik erken dit probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen probleem hier met Firefox 3.6.2 (MacBook, iMac en MacPro :) ).

 

Wat heeft safari trouwens met IE bugs te maken?

 

edit: Bevoegdheden al eens hersteld?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het dan de laatste OSX update die de boel vernaggelt heeft?

Googlen...... keep u updated

 

3.6.2 zelfde, daar typ ik dit nu mee

 

;) ;) :wacko: :wacko: :wacko: :blink: :cry :rofl :) :) :D :D :comp: :comp:

snap er geen ruk van, dat wat onderop staat heb ik net via add reply gedaan...

 

maar eens op zoek naar 3.6.2..

 

ga ik je niet uitleggenmaar safari is een ramp qua heleboel sites die ik gebruik en heb ik toen ik zelf not webdesigner was (2004) al ad kant geflikkerd, IE is nog beter dan ;)

 

heb al gekeken of ik terugkon naar oudere firefox maar die werkt dan weer niet helemaal lekker met Snow en ik doe ALLES met firefox (al jaren overigens), moest diep graven naar Safari om te kijken of het daar ook gebeurde maar daar gaat het wel goed in dus (en klapte Safari er bijna gelijk al weer uit maar da's een heel andere discussie weer :D ).

 

Hoop dat het snel weer zoals vanouds is aangezien ik pietje precies ben met spel&stijl en me kapot erger en -100% reageer als dan ik normaliter doe.

 

bevoegdheden is het ook niet, had ik al naar gekeken.

 

Nee zit echt in firefox/forum combi..

 

niet updaten DonJon: in ieder geval 1 nieuw slachtoffer afgewend :D

 

blahblah en deze dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet updaten DonJon: in ieder geval 1 nieuw slachtoffer afgewend :)

Wel, ik was toch wel nieuwsgierig dus heb de laatste OSX update gedaan (10.6.3) en ook de firefox update (3.6.3).

Mocht het verkeerd gaan heb ik altijd een timemachine backup die ik terug kan plaatsen.

 

Momenteel ondervind ik niets van de problemen die jij hebt, dus ik vermoed dat het een lokaal probleem op jouw macbook is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope geen problemen hier met firefox

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebben jullie een java plugin oid geinstalleerd?

 

Ik heb alles afgezocht en FF ook opnieuw "geinstalleerd" na alles via AppZapper te hebben verwijderd maar het blijft zo.

 

Waar ik het aan kan zien is dat ik geen knipperende cursor heb in berichten, wel in PM's en dit is alleen het geval hier op WF, op ander forum (ook phpBB) niks geen problemen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W7 64 bit, geen problemen met nieuwe firefox update.

Er was idd een java update die gelijk moest geinstalleerd worden.

 

groets e$ko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dezelfde klachten hier, in mijn topic is het moeilijk tekst en foto's te plaatsen.

Cursor zie je niet knipperen, kan ook niet terug door de tekst scrollen, spellingscontrole werkt

niet meer.

Zelfde klachten als ik wil reageren in een topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
op ander forum (ook phpBB) niks geen problemen

WF draait niet op phpBB maar op Invision Power Board, zoals je onderaan elke pagina kan zien. :)

 

Verwijderd AppZapper ook de preference files? Zoniet moet je 'org.mozilla.firefox.plist' eens verwijderen.

gebruikersnaam > bibliotheek > Preferences > org.mozilla.firefox.plist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiki is gebaseerd op Joomla en joomla is weer richting phpBB, een pot nat zo'n beetje, iets andere schil en toepassingsmogelijheid.

Mooie systemen al gaat er niets boven zelf iets opzetten al is dat een ^&* werk dan heb je wel een tailormade systeem.\

 

Goed, ben er (dankzij firefox) achter wat het is.

 

Heb de foutconsole (eng versie) een geopend en een en al fouten op de .css (stylesheet) van Wietforum.

 

Invision is ook phpbb systeem :)

 

Werk vd mods... weet niet hoe report vd foutconsole te saven, als iemand dit me ff uit kan leggen dan kan ik het mailen ad admin vd site, kan die er hopelijk wat mee.

 

1 vd errors (waardoor ik dus geen cursor zie) is een .... ..... cursor.js

 

Denk dat door het foutief inlezen of uitvoeren van css de hele javascipt scetie op de loop gaat (waardoor niet direct kunnen editen zoals knippen/plakken, deels verwijderen of vervangen etc et

 

Leuk dat watermerk... laatste vd regel is

ContentHandler.js Line:708

 

gallery_22678_8774_6178.jpg Components.utils.reportError("Warning: unrecognized command line flag " + curarg + "\n"); // To emulate the pre-nsICommandLine behavior, we ignore // the argument after an unrecognized flag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou blij zijn als dit opgelost wordt.

He hier al maanden last van. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//off-topic

Kijk, ik wil best helpen dit probleem op te lossen (heb zelfs alle updates gedaan met het risico zelf het probleem te krijgen)

Maar mijn tenen gaan krullen van alle onzin die je neertypt.

Wiki is gebaseerd op Joomla en joomla is weer richting phpBB, een pot nat zo'n beetje, iets andere schil en toepassingsmogelijheid.

Ten eerste is wikipedia ouder dan Joomla, dus hoe wikipedia op Joomla gebaseerd zou kunnen zijn snap ik ff niet.

Verder is wiki is een online encyclopedie, Joomla is een gratis CMS (content management system) en phpBB is een opensource forum software.

Ze hebben niets, maar dan ook helemaal niets met elkaar te maken, ze lijken niet op elkaar, ze hebben geen code gemeen, ze hebben compleet andere toepassingsgebieden.

 

 

Invision is ook phpbb systeem :)

Neen, invision is geen phpBB systeem, het enige wat ze gemeen hebben is dat ze beide forum software zijn.

phpBB is opensource onder een GNU general public license. Wat betekend dat iedereen de code van de software mag aanpassen en verder distributeren.

IPB is een commerciële forum software, ontwikkeld door Invision. Je betaald voor de software en je mag deze niet verspreiden.

//off-topic

 

ONTOPIC

Waarschijnlijk is het een firefox/systeemspecifieke bug. Want als het een CSS bug zou zijn, dan had iedereen er last van.

Welke computer/systeem/firefoxversie heb jij doc?

 

Diegene met het probleem kunnen ook eens volgende 8 Standard diagnostic steps proberen.

http://kb.mozillazine.org/Standard_diagnostic_(Firefox)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik even blij dat ik al een poosje bijna volledig ben overgestapt op chrome, fijn browser

enige nadeel is dat al die handige plug-ins(zoals fireshot of grab++ van orbit) er bij chrome niet in kunnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het misschien niet goed verwoordt Donjon maar je snapt wat ik bedoel met de software aan je reactie te zien.

 

Wat je ok met container loading doet en welke code je ervoor gebruikt is om het even, id core als je zoiets gaat schrijven is het hetzelfde, dat bedoelde ik aan te geven met wat ik postte.

 

Joomla is de meest bekende naam en een daaromnoemde ik hem, er zijn er velen en wat geef ik als naam voor iets wat ik zelf schrijf zolas een CMS/webshop etc?

 

Heb in ieder geval kunnen vinden wat het is en omdat we niet de keuze hebben om terug te gaan naar de "oude" texteditor omdat dit door firefox verneukt wordt door de updates van laatst (die bij de een en bij de ander dus niet) voor problemen zorge

goede ondersteuning trouwens van Invision :spliff:

 

Klikerdeklik, werk voor de mods

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan, test

 

en ja hoor.

 

als ik voor snel bewerken kies dan wordt schijnbaar een andere txt editor ingeladen in firefox en hiermee kan ik gewoon alles zoals voorheen ;)

 

met een omweg maar toch mogelijk te editen etc zoals je gewend was, v klaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...