Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

d3mo

Een buitenhok maken

Recommended Posts

Ik wil samen met een vriend van mij op een zeer goede locatie een buitenhok maken.

Nu zijn bijna alle problemen weggewerkt alleen het grootste probleem is de energie.

 

Een kleine windmolen behoorde tot 1 van de opties maar aangezien die akelig duur zijn viel die af, een aggregaat is nu een optie ,

maar om die 2 maanden achter elkaar te laten lopen op (rode) diesel ( valt nog mee qua prijs trouwens ) lijkt mij ook niet al te best voor de aggregaat.

 

Nu lees ik artikelen over hele zeecontainers die zijn ingegraven en ingegraven hokken in het bos van Zwolle maar zie nergens hoe ze aan de stroom komen. Lijkt mij toch niet dat ze een snoer van 3 km ingraven?

 

Weet iemand hier meer over?

 

Mvg,

 

d3mo

Share this post


Link to post
Share on other sites

een buiten hok :wOOt ?... heet bij mij gewoon guerilla...

en de stroom komt dan van DE grote gratis HPS, die kan je zomaar aftappen zonder veel technische knowhow :) en je bent niet te traceren op je stroom :)

 

kom he :D ....wat vraag jij nou allemaal...stroomvoorziening van ondergrondse containers :D ?...tis hier een hobby forum hoor.... :)

 

je kan beter een afspraak maken bij een Penitentiaire Inrichting (PI) bij je in de buurt...

Daar zit vast veel know-how omtrend je vragen... :)

 

gr Carpie

 

ps: als je toch wat wil weten gewoon google gebruiken en dan komt je op allerlei grote gepakte projecten...tot kwekerijen in bruggen aan toe...en onder snelwegen...in grotten etc...

 

aub in 2 seconden met google:

http://reporter.kro.nl/uitzendingen/_2008/...ondse_wiet.aspx

 

we lezen jullie wel in de nieuwssectie over 1 jaar ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil samen met een vriend van mij op een zeer goede locatie een buitenhok maken.

Nu zijn bijna alle problemen weggewerkt alleen het grootste probleem is de energie.

 

Een kleine windmolen behoorde tot 1 van de opties maar aangezien die akelig duur zijn viel die af, een aggregaat is nu een optie ,

maar om die 2 maanden achter elkaar te laten lopen op (rode) diesel ( valt nog mee qua prijs trouwens ) lijkt mij ook niet al te best voor de aggregaat.

 

Nu lees ik artikelen over hele zeecontainers die zijn ingegraven en ingegraven hokken in het bos van Zwolle maar zie nergens hoe ze aan de stroom komen. Lijkt mij toch niet dat ze een snoer van 3 km ingraven?

 

Weet iemand hier meer over?

 

Mvg,

 

d3mo

 

Paar hamsters in een ratje laten lopen. En hopaaa energie.

 

Als je geen geld hebt voor kleine windmolens.

Heb je dan wel geld voor een zee container en een kraan en vervoer. :)

 

Als je buiten wilt kweken, doe dan gewoon een Gurilla kweekje.

Staan genoeg mooi voorbeelden op het forum hoe dat nou precies moet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahaha , zo groot hoeft het ook allemaal niet ..

En een zeecontainer al helemaal niet ..

Gewoon redelijk eenvoudig met dan 2 lampie's..

 

Word blijkbaar niet gewaardeerd , sorry voor de vraag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks dat ik die boederij in Wapenveld zie als georganiseerde misdaad in grote omvang moet ik toch zeggen

dat het wel briljant is gedaan. Wel zuur voor hun dat ze zijn gepakt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet dan een kas neer op je spot. Lees inderdaad de guerilla verslagen eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarderen doe ik alles :D ...maar jij begon toch echt over de stroomvoorziening van ingegraven zeecontainers :D ....te vragen... :D

 

maja... vergeet windenergie en met zonne energie kom je er ook niet....beetjes vreemd he...al die zonnecollectoren in een bos :)

 

gewoon de grote gratis HPS aftappen :D ....die kan niemand afsluiten :)

 

succes Mannen :)

gr Carpie

 

ps: als jij met je maat 2 wietplantjes in een bos zet is het ook georganiseerde misdaad hoor :) ...je doet iets illigaals en met een ander :wOOt en aanzetten tot mag.. ook niet ;)

 

gedoogd wordt in Nederland: max 5 planten op eigen grond binnen of buiten... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 april? Of is dit niet-datum-gerelateerde humor? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , mijn vraag was meer hoe hun dat dus doen.. Niet dat ik zelf een hele zeecontainer wil volgooien.

Vind het juist een uitdaging om zoiets buiten te kunnen maken.

 

Maar om een aggregaat in een bos te zetten en per week 60 liter te moeten vullen vind ik ook

wat te overdreven.

 

Overigens zie ik het neerzetten van 2 wietplanten in het bos niet als georganiseerde misdaad.

Denk dat 9 van de 10 politie-ambtenaren in Nederland dat ook een lachertje vind.

komt bij dat het voor mij alleen puur voor eigen gebruik is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken een verhaal van iemand die een hok(je) gemaakt/gegraven had vlakbij een fietspad en de stroom van een lantaarnpaal had gehaald die langs het fietspad stonden.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat soort verhalen ken ik ook. Je moet alleen wel iemand vinden die zo gek is om een kabel die onder stroom staat te pellen. :)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stroom stelen is natuurlijk stom

 

Dat hou je nooit lang vol

Ze weten precies hoeveel stroom een bepaald gebied gebruikt

Wordt er meer verbruikt gaan ze zoeken

 

Ken ook iemand die zo een tapje had voor de schuur

Geen planten maar wel gratis stroom

Werd ook gepakt na een tijdje

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan inderdaad, ze zorgen dan voor kortsluiting bij 'n andere heb ik begrepen zodat een heel rijtje uitvalt. Vervolgens gaan ze verderop bezig.

Dit is uiteraard niet mijn bedoeling en dit is ook meer geschikt voor de commerciele kwekers lijkt mij..

Share this post


Link to post
Share on other sites

topics en posts over het tappen van stroom zijn niet gewenst. Topic opgeschoond en gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...