Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BeeKaa

Tripverslag: DMT, Dream Machine Trip

Recommended Posts

Hello all,

 

Ik verlang er al jaren naar om een keertje DMT te proberen.

Een van de meest intense hallucinogene stofjes die onze wereld rijk is.

 

Enige tijd terug heb ik een 3 tal porties gekregen van een maat van me. (0,15gr) of (150mg)

En gisteren had ik dus besloten om 0,04 gram op te roken in een glazen pijpje (ooit gekregen van bazz fucker (thanx mate :())

 

Mijn vriendin was weg want die zorgt nogal eens voor de nodige paniek of wisselende stemmingen in de sfeer.

Niet dat ze dat bewust doet, maar zij kan zich niet voorstellen wat bijv. een verkeerde blik al met een trippend iemand kan doen.

 

Wel was een goeie maat van me erbij ( al joint rokend en graffiti designend ) die ik wel vertrouw.

Ik space wel vaker dat hij nuchter erbij is.

 

Nouja hier komt dan het verslag:

 

Om kwart voor 5, zaterdagmiddag begin ik met de voorbereidingen:

 

- pijpje testen met wat wiet erin (en zodoende een ondergrondje te hebben van half gerookte wiet en as voor de DMT)

- begon de DMT af te wegen (0,04gr wat toch best wat is, ik stond ervan te kijken)

- om 5 voor 5 lag de dmt in de pijp en heb ik nog even een paar hijsjes van een joint genomen (ik begon beetje angstig te worden haha)

 

Ik was echt heel erg zenuwachtig, wat ik normaal nooit heb met drugs

Ik raak niet graag de controle kwijt dus ik heb nog 10 minuten zitten smoken en mezelf moed ingepraat :verrygood

 

Toen had ik er genoeg van, ik pakjte de pijp en hield de vlam er zo ver mogelijk vanaf en begon te hijzen...

De dmt verdween als sneeuw voor de zon en een dikke rook vulde de pijp..

 

Instinctief stopte ik met verwarmen en zoog de pijp leeg.. en smaakt zoals poepspray ruikt.. bah!!!

Ik durfde de rook nog niet langer in te houden , maar de effecten voelde ik al.

Het komt op als een 2cb/paddo achtige visualtrip maar dan veranderd de werkelijkheid totaal

Het duurde maar 1 minuut en was genoeg voor het moment..

Ik werd net niet afgeschoten :P

Wel voelde ik mezelf helemaal licht/luchtig worden, 1 met alles in de ruimte (Voelt het zo om etherisch te zijn?)

 

even pauze, ik rook wat hijsjes van een joint en bespreek het met me kameraad wat ik voelde.

Hij zag niet echt een duidelijk verschil aan mijn ogen of iets dergelijks, nog niet :wacko:

 

De 2e en 3e hijs...

 

Ik pakte de pijp weer op en vroeg me af of er nog in zat..

Ik hield de vlam eronder en begon te hijzen, en meteen vulde de pijp zich weer met intens witte rook!

2 dikke hijzen ongeveer een seconde of 10 ingehouden.

 

Whoesj, Ik begon een soort van kronkelende oneindige banden te zien van 60-80cm breed, gevuld met bolletjes en vierkantjes.

Als ik mn ogen dichtdeed fonkelden ze ook nog eens van kleuren roze groen en goud..

 

Het was ook alsof mijn gezichtsveld verbreed was van 90graden naar 180 graden, echt heel erg weird.. alsof oogkleppen werden afgedaan.

 

Ook werd ik me gewaar van gele/rozige "ietsjes" dat in groepjes van 3-4 om mij heen schoten met hoge zoemtoontjes.. dan weer dichtbij, dan weer ver weg.

Maar veels te snel om in mijn kortdurende trip goed te kunnen zien.

 

Ik was totaal overdonderd! Wat een schoonheid! De angst die ik ervoor had was totaal van me afgevallen!

Mn maat zag nu ook duidelijk een glazige blik in mn ogen, en zag ook dat ik me goed voelde..

"Onbeschrijfelijk" heb ik nog een aantal keren gemompeld...

 

De 4e hijs

 

Dit was 1 hele grote hijs die ik had ingehouden, een seconde of 20-30

 

En weer was ik weg, verdwaald in een wereld van fractals/golvende banden en die rare geel/roze dingen.

Het was ongeveer dezelfde sterkte als de 2e hij met een tripje van een minuut of 3-4..

Alleen nu heb ik mn ogen veel van de tijd dichtgehouden om de visuals te versterken.

 

Ik merk ook dat als je je goed concentreerd je de trip kunt sturen.... heel moeilijk omdat je niet weet wat je stuurt of hoe of naar welk resultaat.

Maar je merkt wel dat je gedachten en concentratie erg veel effect hebben op de visuals die je ziet in je trip.

 

maar toch, 3-4 minuten is niet veel tijd als je overdonderd bent door alles wat je ziet.

Ik kreeg ook bepaalde zelfinzichten opgeborreld in mijn gedachten maar had besloten hier nog geen tijd aan te besteden omdat de trip zo mooi was..

Dat komt wel.

 

Na dit 15-20 minuten durende tafereel ben ik nog een dikke 3 kwartier en zwaar stoned en suffig geweest met soms nog hele lichte visuals...

na een uur was er niets meer te zien of te merken aan mij.

 

 

Conclusie:

Het is een hele vette drug, opent als het ware je 3e oog.

Alleen wel rustig aan beginnen want het is ook echt een heel krachtig goedje.

Zorg voor een sitter, hoe ervaren je ook bent... het is ook fijn om je ervaringen te delen.

 

Ik kan niet wachtten tot mijn volgende reis, zodat ik mezelf in een keer erg ver kan afschieten.

De volgende trip wordt ook 0,05gr en liefst alles in 1x naar binnen smoken en zo lang mogelijk inhouden.

 

Wellicht krijg ik dan een beter beeld van de geel/roze beestjes.

Kortom de introductie was een suc6 voor me.

Ik kan niet wachten tot de volgende reis, dat zal over een aantal weken zijn als deze herinnering weer een beetje vervaagd is.

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo wel mooi omschreven weer is he

maar ik durf datr soort goedjes niet meer aan sinds mn MS

 

ben benieuwd naar je volgende reis naar de geelrolsige hangjongeren :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag!

Klink allemaal heel bekend :verrygood

 

Maar als je goed afgeschoten wilt worden zou ik the machine aanraden

Ik gebruik een grand marnier fles je van 50ml a 5 euro bij de bekende drank ketens

 

67822d1195320961-dmt-pipe-83484machine.jpg

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks mensen,

 

@guesswho

 

ik zal binnekort ook maar even glazen fles met weakspot halen.

Want die machine klinkt goed, ik had geen last van de rook, vond het wel extreem viese rook!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was gisteren ook bij "spuiten en slikken" op Ned 3. De ervaring was inderdaad dat het een korte maar mooie trip is en je 30 min tot 1 uur later weer compleet normaal kunt functioneren (moet je er niet bij gaan blowen natuurlijk)

 

Wat verder nog wel 3 keer gezegd werd is dat het inderdaad zo vies is als wat.

 

Ik hou het bij mijn jointje, maar toch leuk om te lezen!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een sjamanistische drug,

 

Of je wilt of niet, je wordt uit je lichaam geschoten en kijkt figuurlijk terug op wie je bent en wat je sterke en zwakke punten zijn.

Het voelt alsof je je bewust wordt van een wereld/dimensie die er altijd al was, parrallel aan de onze, Onzichtbaar voor onze ogen.

 

Ik heb op een aantal sites ook gelezen dat er een klier zit in de hersenen, de pijnappelklier (pinnacle gland, third eye), en deze schijnt (mits niet latent)

5-MeO-DMT te produceren.

Bij de meeste kinderen werkt deze klier nog in bepaalde mate, maar dat neemt af als ze volwassen worden..

(Dat verklaard in elk geval de levendige fantasie van kinderen)

 

Ik gok ook dat deze klier in een latente staat gebracht wordt omdat we als we volwassen worden geen tijd meer hebben om te fantaseren,

en vooral voor gek verklaard worden als je er veel mee bezig bent

Ik merk ook dat ik nu veel minder droom dan vroeger

 

(Om het nog gekker te maken, ik denk dat ADHD in verband staat met deze klier :verrygood, een constante stroom van beelden interpretaties en beleving als je dat in een dagelijks leven wilt kunnen handelen moet je wel op 150% draaien.

En omdat wij er dan niet mee kunnen omgaan geven we ze maar pilletjes dat het ophoud, oftewel we zorgen ervoor dat ze in de war raken en overdonderd raken door de constante toevoer van 5-meo-DMT vanuit hun pijnappelkliertje, dan worden ze wel rustig ja)

 

 

Er staat geschreven dat je na activering van de klier weer ALLE kleuren kunt zien, dus ook UV en infrarood.

Wellicht geeft een inname van normale DMT een soortgelijke ervaring? (volgende keer ga ik testen met AB van de TV en xbox controllers :wacko: )

Of wellicht activeerd het tijdelijk je 3e oog (pijnappelklier)?

 

 

anyway ik ben er erg in geintresseerd en ik zal in mijn komende trip proberen een paar antwoorden op vantevoren goed geformuleerde en onthouden vragen.

Goed te onthouden wat ik zie, voel en meemaak..

Zodat ik er weer een duidelijk verslag van kan maken.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

De pijnappelklier (epiphysis) is een beetje enen omstreden klier.. waarvan alle functies nog niet volledig bekend zijn. Ik denk om eerlijk te zijn zelfs dat het het slechtst begrepen element van ons zenuwstelsel is.

Nu is het zo dat over prikkeloverdracht het een en ander bekend is, dat wil zeggen over de opbouw van een geheugen door het vormen van nieuwe verbindingen tussen neuronen in de hersenen. Maar het precieze proces wat hiervoor nodig is is ook vooralsnog onbekend.

De enige officiële en voornaamste functie die de pijnappelklier momenteel toegeschreven krijgt is de productie van melatonine dat slaap opwekkend werkt en waarvan de productie door donker gestimuleerd en door licht geremd wordt. Hiernaast word er ook pinolinen door de pijnappelklier geproduceerd tijdens de synthese van melatonine de chemische namen hiervan zijn 5-methoxytryptoline en 6-methoxy-1,2,3,4-tetrahydro-β-carboline (6-MeO-THBC). Deze stoffen zijn sterke scavengers voor de vrijeradicalen (reactieve zuurstof moleculen) en daarnaast werkt het ook als een endogene MAOI remmer ofwel MAO remmer bekend van antidepressiva etc.

Van de melatonine in hoge concentraties zoals deze voorkomen bij kinderen word vermoed dat het inderdaad zoals BK al suggereert een cruciale rol in de ontwikkeling speelt. Het zou de fantasie kunnen stimuleren en daardoor de seksuele ontwikkeling bij kinderen remmen.

 

 

De echte grap komt pas als je de filosofische geschiedenis rond dit misterieuze kliertje in de hersenen gaat bekijken:

 

René Descartes, die veel tijd aan de studie van de pijnappelklier heeft geweid noemde het bijvoorbeeld zitting van de ziel. Hij geloofde dat het de brug tussen het intellect en het lichaam vormde.

Daarnaast zijn er de theorieën over het bestaan van het derde oog, een orgaan waarmee los van het ratio waargenomen kan worden. Iets dat waarschijnlijk na gebruik van DMT plaats kan vinden.

Men vermoed ook dat de pijnappelklier een cruciale rol speelt in de functie en uitwerking van een bepaalde yoga positie, de Khecarī mudrā.

 

Al met al een pracht orgaan waar nog relatief weinig over bekend is.. en een pracht middel om meer te ontdekken en vooral jezelf te kunnen beschouwen. Ik ben zeer benieuwd naar je komende inzichten BK :verrygood

 

 

 

Laters, Snowie

 

P.S. een notitie blokje met potlood is wat vroeger altijd mee ging op paddo-toer.. misschien ook handig voor als je weer een DMT reisje wilt maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

he snowy, thanks voor de info.

 

zoals je wel merkt weet ik er zelf het fijne niet van zoals jij, maar de link is onderbewust al gelegd.

 

Ik ben zelf ook razendbenieuwd, alleen sinds vandaag ben ik ff bezig met antibioticakuur.. dus het kan pas over 1 a 2 weken.

notitieblokje zal ik erbij houden, maar zal pas na de trip gaan noteren want anders vind ik het zonde.

 

tot snel

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zowiezo voor de vragen die je je zelf wil stellen is het handig om pen en papier mee te hebben op je trip

 

BeeKaa worden dit je nieuwe rookverslagen ? :verrygood

Altijd leuk om trip verslagen te lezen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

high,

 

wat jij beschrijft is net zoals ik het ervaren heb :verrygood

 

ook de zenuwen vooraf om het onbekende in te gaan, ook verdween dit meteen na de 1ste hijs.

 

het is wel het smerigste dat ik ooit gerookt heb maar ook wel het leukste :wacko:

 

grtzzzzzzzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guesswho et al,

 

Hoe voorkomen jullie dat de staalwol wegbrand met "de machine"? Bij experimenten in het verleden heb ik vooral veel gloeiend staalwol gezien en weinig kleurige geometrie...

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk ook niet dat je staalwol moet hebben, dat lijkt me iets te fijn..

staalwol%20(2).jpg

 

 

Er wordt denkik meer gedoeld op de stuggere, en vooral dik vezeliger schuursponsjes

schuurspons-metaal-2st-571503.jpg

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep , geen staalwol idd!

Ik heb wel eens gezien dat ze sorbo pansponsen ervoor gebruiken :verrygood

 

633713270573682500_s.jpg

 

Wel even goed schoon branden voor gebruik

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm. De sorbo sponzen branden iets minder hard dan het echte staalwol maar die branden ook. Ze roesten ook heel mooi snel als je ze met HCl experimenteel wil ontzepen. Misschien zijn de grovere wel goed maar door alle gloeiende wol en staaldamp ben ik wel wat afkerig van deze methode.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk verslag :verrygood

 

heb het op me DINGEN DIE IK NOG WIL DOEN briefje geschreven dus hoop dat het net zo is als je beschrijfd

 

greetzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glazen pijpje met 2 laagjes staalwol (zonder zeep en inderdaad even goed schoonbranden) met daar tussen in de DMT werkt hier altijd erg goed.

 

Het boek 'The Spirit Molecule' van Rick Strassmann is een aanrader als je geinteresseerd bent in de wetenschappelijke/filosofische kant van dit bijzondere stofje. Wordt op dit moment een documentaire over gemaakt, zie http://www.thespiritmolecule.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn er al bijna 2 jhaar mee bezig tomas... nog vertrouwen in?

(niet goed gekeken hoor dus hoeft niet zo te zijn)

 

Ik heb toch besloten dat ik het gewoon ga roken met een beetje wiet-as...

Mijn keel kan heel wat hebben daar ligt het niet aan.

 

Maar ik denk dat ik toch heel blij ben met een sterke overheersende wietsmaak i.p.v. poepspray deluxe smaak.

Dus het wordt gewoon een glaspijpje met wat halfverbrande wiet erin, pijp wordt dan voorverwarmd.

 

Ik heb de sponsjes wel gehaald tho...

Maar ikj ga er niet mee lopen klooijen, strax gaat het mis en dan komt er niet eens een tripverslag :)

kan ik jullie toch niet aandoen??

 

dit weekend wordt denk ik niets want de miss is dan thuis...

Weekend daarna hou ik ff een moment vrij voor een tripje ;)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier komt geen vervolg meer op helaas...

ik heb de laatste 2 trips weggegeven..

 

Ik vond het heel erg vet hoor... maar die smaak..

BAH!!!

(1x ruiken aan het gebruikte pijpje en ik moet alweer zowat kokhalzen :rolleyes:)

Dat weerhoud me er echt van om ooit nog DMT op deze manier te gebruiken.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

dmt is iets wat ook nog steeds op mn verlang lijstje staat maar ik kom er niet toe om het te maken.

 

net als ''ayahuasca'',ik heb er goede dingen over gelezen.

dromen bij bewustzijn en entiteiten ontmoeten,dat zou ik graag eens willen doen om bepaalde vragen te beantwoorden over het leven zelf.

ook telepatie en uit tredingen kunnen gebeuren.

 

gewaagd, maar wil het zeker een keer proberen.

leuk verslag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker de moeite waard hoor...

 

ik hoop alleen dat je een oplossing vind tegen de "poepspray" smaak bij het roken ervan...

 

Ayahuasca zou dan beter zijn ja (niet dat dat zo lekker schijnt te zijn haha)

Erger dan poepspray geur en smaak in je mond kan het niet zijn :rolleyes:

 

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen tripper dus ik weet niet of het werkt, maar een waterpijp met lekkere zoete tabak , of je kan zelf je tabak mixen met smaakjes spul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat het veel helpt ;)

Een heel eigen smaakje idd maar niet zo vies dat je het nooit weer rookt :D

De werking maakt ook veel goed heb ik begrepen :rolleyes:

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een heel eigen smaakje idd maar niet zo vies dat je het nooit weer rookt :rolleyes:

 

smaken verschillen okay, maareh.. wedde???

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...