Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
No-Zem

Amnesia

Recommended Posts

hey nooz!

 

what's up! ziet er super uit kerel.. Zoals je weet heb ik die super lekkere amnees nu ook bloeien... Hoeveel voeding geef je nu? en doe je er nu ook pk bij?

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi resultaat en dan te bedenken dat het nog niet zo ver is om te knippen, en dat zonder ph en ec geklooi :P

 

ga zo door ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx !!

 

Riesje,

We weten dat je niet eigenwijs bent, je doet gewoon wat jij denkt wat het beste is.. linkje. ;)

 

Kariban,

Voeding zit tot aan de max. 5ml/ltr., maar geen booster of pk's erbij.

Green Sens. gaat ook niet mee in de voeding, alleen hy-pro deze keer.

 

Thnx W33d,

Een genot om te knippen,... als je nix anders te doen hebt dan. :P

De topjes onderin is het meeste werk zoals altyd, maar bij deze Amnees is het echt de moeite waard want ook onderin worden ze kei hard en wegen dus ook lekker door.

 

Grtz.Nooz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoow, zijn we dan weer met een update.

 

Gaat niet zo geweldig want gisteren was ik weer te laat met de watergift. :D

Theoretisch gezien was ik eigenlijk op tyd, maar met m'n stomme kop heb ik de climate controller niet terug gehangen omdat deze in de weg hangt als ik het hok in moet.

Gevolg,... 2 dagen +32*C. met een piek van 37*C. :verrygood

 

Dit is de 2de keer al deze ronde dus het zal wel te merken zijn aan het einde van de rit.

Normaal stoot een ezel zich geen 2x aan dezelfde steen en toch weiger ik om de Blumats te gebruiken.

 

Morgen week 6 op 12/12, daarna zullen ze nog een week of 5 moeten en dan zit week 9 zichtbare bloei erop.

Maar wrschijnlijk laten we ze wat langer staan zodat we een wat zwaardere stoned gevoel gaan krijgen.

 

Hier dan de pica's met het begin van hun ellende, toch maar wat vaker m'n kop in het hok steken om ze naar een goed einde te brengen.

 

med_gallery_11071_9686_480829.jpg

med_gallery_11071_9686_457239.jpg

med_gallery_11071_9686_110295.jpg

med_gallery_11071_9686_632948.jpg

med_gallery_11071_9686_434338.jpg

med_gallery_11071_9686_372576.jpg

med_gallery_11071_9686_236957.jpg

med_gallery_11071_9686_34807.jpg

 

De onderste topjes doen net zo hard mee, en Mg. gebrek slaat toe,.. :)

med_gallery_11071_9686_134207.jpg

med_gallery_11071_9686_187620.jpg

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heerlijk uit Nozem :verrygood

Mooie opbouw van toppen en nogmaals voor amnesia zijn ze echt lekker potent.

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's van een paar hele mooie knuppels! Heb hier ook de mogelijkheid om Tensio's de grond in te steken, maar vind het er nu te laat voor, zonder schade aan te richten. Gewoon op gevoel, en ook hier hebben ze aardig droog gestaan. Ach, ze komen er wel overheen :D

 

Gaat mooi zo, dacht ergens gelezen te hebben dat Amnesia niet van veel voeding houd?

 

Succes verders, en idd wat vaker je kop in 't hok :verrygood

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat vraagjes die ik niet kon terugvinden in dit topic, geef je ook wel eens gewoon afgezuurd water? of alleen met voeding? zo ja, hoe vaak?

 

tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankie, dankie voor de complimenten. :verrygood

 

Maar door m'n eigen eigenwijsheid hebben ze toch even stil gestaan.

En nu na weer een mislukte watergift zullen ze dat weer gaan doen, zal wel schelen op het eind dus vanaf nu mogen ze echt niet meer te droog komen te staan,.. ben benieuwd.. :)

 

Om de 2 dagen gaat er ongeveer een watergift van 3ltr per 50ltr bak overheen.

Afhankelijk van de dames, de ene bak heeft wat meer nodig dan de ander.

 

Afzuren doen we al ff niet meer in dit formaat bakken, maar de max aan voeding krijgen ze elke beurt mee.

De planning is om halverwege de bloei een weekje alleen onafgezuurd water mee te geven, misschien een ml/ltr N erbij om het aankomende stikstof tekort op te vangen.

Normaal gesproken, een gecompliceerdere kweek, speel ik met wat Mg-sulfaat maar ook dat hebben we niet meer.

 

Dus voor de volgende ronde gaan we weer de grote inkopen doen.. en dan maar weer iets minder ongecompliceerd... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dankje, wel apart dat je echt een week geen voeding geeft, ik neem aan dat je wel weet waar je mee bezig bent als ik die toppen zo zie! vanwaar constant voeding, en dan 1 week niet, en dan weer wel? waarom niet 1 keer in de week kraanwater ofzo? en waarom N als je al een paar weken in de bloei zit? hebbenze vooral bij de groei nodig toch? of is dat zodat je toppen nog wat groeien?

 

lastige vragen, ben gewoon geinteresseerd :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel

we want a new update :P

er zullen al flink wat knetters staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy Nozem

 

ben ook benieuwd naar de update!!

 

Gr Ire

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes hoor...

 

 

Alleen las k net een stukje terug in dit topic een nachttemprathuur van 14 graden, dit betekent blad aanmaak ipv topaanmaak..... by the way er is niks van te zien, t zijn mooie planten!!

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olhá,..

 

Thnx voor de reakties en sorry voor de late update, ik heb het drukker dan dat ik het wil hebben dus eigenlijk is het tijd voor een sabbatical... ;)

 

Maar ik ben weer terug van weggeweest en heb voordat ik vertrok een voedingsvat van ca.50 ltr. klaar gezet.

Op voorhand wist ik dat dit niet genoeg zou zijn dus heeft de vrouw des huizes de laatste 5 a 6 dagen alleen water meegegeven.

 

Gisteren heb ik meteen weer volledige voeding meegegeven met een scheutje N om het stikstof gebrek wat op te vangen.

Ook hebben ze een Mg probleempje maar daar heb ik niks voor in huis dus moeten ze het zonder extra Mg. tot het einde zien te rekken.

 

8 wkn 12/12 en zonder Booster of Green Sensation is het verschil wel te merken met de vorige rondes.

Ze zijn wel goed hard maar met Grn.Sen. had ik ze onderin ook kei hard wat nu nog achterwege blijft.

 

Vragen, op of aanmerkingen... just shoot... maar eerst de pica's,... :verrygood

 

Vanuit het hok...

med_gallery_11071_9686_45737.jpg

med_gallery_11071_9686_721932.jpg

med_gallery_11071_9686_515716.jpg

 

Vanuit de deuropening...

med_gallery_11071_9686_610299.jpg

med_gallery_11071_9686_52010.jpg

 

Fluffie topjes worden harder maar helaas niet zo hard zonder Booster o.i.d.

med_gallery_11071_9686_96355.jpg

med_gallery_11071_9686_355048.jpg

 

gallery_11071_9686_200509.jpg

gallery_11071_9686_442093.jpg

gallery_11071_9686_588594.jpg

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat de enige die je heb gevonden No-zem? Voor de rest ziet het er weer heerlijk uit, tof dat je vrouwtje ze nog even verzorgde toen je weg was :verrygood

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bazz,

Ja de enige tot nu toe, maar pas ontdekt op de foto dus ik ga zo toch nog eens kijken of er geen complete trossen aanhangen.

En met het vrouwtje ben ik tevreden, enige nadeel was dat ze niet wilde gaan klooien met voeding,... maar daar kan ik wel mee leven... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou hopen dat dat de enigste is, en niet voor verdere probs zorgt. Tja, ze speelt op safe, niks mis mee :verrygood

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zuper lekker uit kerel... ik heb ze ook staan ze ruiken heel fruitig bij jou ook? beetje citroen sinaasappel zoet luchtje... ook hier geen booster maar wel knetter hard onderin... ik merk dat ze best wel van voeding en pk houden... voeding heb ik nu op 1.6 en pk erbij tot 2.3 ec.... ph blijft bij mij op 6.0...

 

Hoe lang moeten de jouwe nog denk je?

 

keep it green bro!

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee nee ik ben je niet vergeten en

zeker niet uit t oog verloren .

 

gaat toch mooi zo=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn 2 bananen gespot op dezelfde dame dus dat valt nog mee.

En ze ruiken idd naar verse vitamine C, fruitig en citrus-achtig inderdaad, en ik wil ze nog een week of 4 geven voordat ze omgaan.

Misschien wel iets eerder omdat we nog een keer willen draaien voor eind augustus, eens kijken wat de toppen zeggen.. :verrygood

 

@Pipo,.. Thnx man !

Ik was er ook niet bang voor dat je me zou vergeten of uit t oog verliezen,.. je bent immers de Globetrotter van het forum... ;)

 

Grtz.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey nozem

 

een paar bananen is goed voor de smaak :verrygood

 

lijkt wel kerst daar bij jou, nu nog een paar ballen

 

gaat lekker hier

 

jahfya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat kerst maar ff achterwege, eerst van de zomer gnieten.. ;)

 

Beide banaantjes zijn geplukt, nu ff in de gaten houden of er meer in aantocht zijn..

Voor spint heb je roofmijt,...nematoden tegen varenrouwmug en voor bladluis lieveheersbeestjes,...

Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een vrijwilliger... :verrygood

gallery_11071_2575_8263.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt lekker uit man.....

 

Dat word een goede opbrengst met een hoog smul gehalte :verrygood

 

greets lul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héya,..

Hier ff een letterlijke foto update, de tekst komt morgen want vandaag heb ik wel genoeg lettertjes gezien dacht ik zo,... ;)

med_gallery_11071_9686_665458.jpg

med_gallery_11071_9686_152153.jpg

med_gallery_11071_9686_698382.jpg

med_gallery_11071_9686_641409.jpg

med_gallery_11071_9686_242405.jpg

med_gallery_11071_9686_392986.jpg

med_gallery_11071_9686_103747.jpg

med_gallery_11071_9686_480292.jpg

med_gallery_11071_9686_474669.jpg

med_gallery_11071_9686_237023.jpg

med_gallery_11071_9686_467324.jpg

med_gallery_11071_9686_564761.jpg

med_gallery_11071_9686_675346.jpg

 

Grtz.Nooz. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...