Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Collie Weed

Vermiste (Milly)meisje gevonden

Recommended Posts

@ zeiksnor

omdat jij junk was was je een "slecht" mens

uiteindelijk is je "ware ik" gelukkig toch wel weer naar boven gekomen en nu ben je weer een "goed " mens

helaas werkte het bij sander V andersom

zijn "ware ik" is nu pas naar boven gekomen

 

of iemand goed of slecht is kan de buitenwereld niet zien aan iemand, dat ben ik met je eens

jij was "de slechte junk"voor de buitenwereld terwijl jij diep van binnen een goede vent was wss

sander de V was een "goede"vent voor de buitenwereld

maar van binnen bleek ie een monster te zijn

 

van mij hoeven ze hem niet in de gevangennis te gooien,

geef em maar aan mij :verrygood

 

greetZZZZzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou heel goed kunnen wat jij zegt. maar toch is er waarschijnlijk iets gebeurd of meerdere dingen. waardoor die zo is. en ik ben er van overtuigd., dat als je jaren lang sexueel misbruikt bent of mishandeld of weet ik wat voor ongein. of mischien wel veel te weinig zuurstof bij de geboorte, je afwijkend gedrag krijgt. wat ik bedoel, er zijn maar weinig mensen die psygopaat zijn. er is uiteindelijk meestal altijd wel een rede waarom. ook al maakt dat weinig goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep die man in de krant, die bad guy, was gisteren ook nog een onschuldige burger.

Dus let op, wat doe JIJ als je leven in een grote bad trip verandert?

 

Waar het m.i. om gaat is om BEGRIP. Zolang je de situatie (dader, daad, slachtoffer) niet begrijpt kun je er ook geen zak van zeggen.

Veroordelingen, emotionele hipshots, ja erg lekker, maar zet geen zoden aan de dijk.

 

Zoals zeiksnor al zei, de daders zijn meestal begonnen als slachtoffer. Als je als kind maar vaak genoeg geslagen wordt is de kans dat je later zelf gaat slaan gewoon groter.

 

Het praat niks goed, begrijpen is niet gelijk aan goedkeuren, maar begrip zorgt er wel voor dat je iets met de situatie kunt.

 

Als je die knakker kan begrijpen kun je hem wellicht genezen...

 

Gr

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een jaar lang in afrika gezeten midden in de shit van de tutsies, daar hoor je verhalen

van kinderen dat is gewoon totaal niet te begrijpen. Meisjes wiens familie worden vermoord

voor de ogen moeders verkracht kinderen gemarteld enz enz. En misschien wel het ergste

is dat ze het vertellen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Natuurlijk in een land als

nederland is de moord op een kind een grote media circus en de ophef niet te overzien. Waarom

om dat het in eens heel dicht bij komt. BLijft een feit als we niet het sociale democratische systeem

hebben waar onder politie een onderdeel van is dit soort dingen kunnen worden vermeden.

Hoe erg het ook is voor milly en haar familie alleen stil staan bij dit soort zaken is niet voldoende

er is veel meer aan de hand in de wereld en er gebeuren nog veel erge dingen dan hier is gebeurd

met haar. Ik geloof dat haar familie genoeg steun ontvangt van de mensen om hun heen om hun

verdriet te kunnen verwerken, onze inbreng is daar in van geen waarde laat staan dat ze dit lezen.

 

Shit happens! is hier niet op zijn plaats vooral omdat shit inderdaad happens, laten we hopen dat

wij in ieder geval nooit in de situatie komen dat dit ons overkomt en dat we oog houden voor de

mensen om ons heen zodat we dit soort dingen vroeg tijdig kunnen constanteren en de mogelijkheid

ontstaat dat er nog kan worden ingegrepen op tijd.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yep die man in de krant, die bad guy, was gisteren ook nog een onschuldige burger.

Dus let op, wat doe JIJ als je leven in een grote bad trip verandert?

 

Waar het m.i. om gaat is om BEGRIP. Zolang je de situatie (dader, daad, slachtoffer) niet begrijpt kun je er ook geen zak van zeggen.

Veroordelingen, emotionele hipshots, ja erg lekker, maar zet geen zoden aan de dijk.

 

Zoals zeiksnor al zei, de daders zijn meestal begonnen als slachtoffer. Als je als kind maar vaak genoeg geslagen wordt is de kans dat je later zelf gaat slaan gewoon groter.

 

Het praat niks goed, begrijpen is niet gelijk aan goedkeuren, maar begrip zorgt er wel voor dat je iets met de situatie kunt.

 

Als je die knakker kan begrijpen kun je hem wellicht genezen...

 

Gr

WV

genezen??????

kapot schieten die vent,kost ie ook geen geld meer.

 

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijp me goed, ik vind het ook een varken als ze hem in de bak total loss slaan prima. An eye for an eye, no problem.

 

Had het over " daders" in algemene zin.

We willen toch dat mensen tot inzicht komen en hun leven beteren?

 

Alleen doodmaken wat je niet zint is geen oplossing, voelt ff lekker, die emotionele hipshot BOOM. Lekkah!!

 

Incident management.

 

Om problemen echt aan te pakken is begrip nodig, liefde wellicht, inzicht, enige intelligentie. We moeten ons verdiepen in zowel dader als slachtoffer. Als je een verkrachter begint te snappen, kun je hem helpen. En daarmee de wereld.

 

Om een boef te vangen alleen al moet je kunnen denken als die boef, je moet hem SNAPPEN. Dan duurt het niet lang en hij is... GESNAPT! :verrygood

 

Uiteindelijk is een dader ook een slachtoffer, ziek, beschadigd, zo je wilt. Zou toch mooi zijn als alle " daders" weer heel werden en leuke liefdevolle mensen worden?

 

Enfin zo zie je maar dat die moordenaar ook in jou schuilt... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor dat soort mensen gegarandeerd,wil ik niet eens iets voor hebben.....

:verrygood

 

en begrijp me goed,alles word tegenwoordig afgeschoven op een slechte jeugd....

en zo word dader slachtoffer.......

ga met die wetenschap is naar dordrecht.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeiksnor

 

Ik denk dat je wel een beetje gelijk hebt met je reactie`s.

 

Ik heb jaren lang bij de moordenaar van de Schiedammer parkmoord Wick H in het voetbal team gezeten.

En indd die gozer is jaren lang misbruikt en mishandeld door de ze oom die ook nog eens onze voetbalcoach was :verrygood

Maar die mensen zijn indd verziekt zoals je gezien hebt, maar dat is geen reden om zo iemand ooit nog een 2de kans te geven vind ik, van mij mogen zulke mensen de doodstraf krijgen van wie dan ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor dat soort mensen gegarandeerd,wil ik niet eens iets voor hebben.....

:verrygood

 

en begrijp me goed,alles word tegenwoordig afgeschoven op een slechte jeugd....

en zo word dader slachtoffer.......

ga met die wetenschap is naar dordrecht.....

 

Ik schuif niks af op slechte jeugd, iets begrijpen = afschuiven op etc etc?? Nee toch?

Iemands fout begrijpen is wat anders dan het goed- of afkeuren.

 

k zeg dat als je het leven niet begrijpt (helaas ) je er geen grip op hebt en het iet kunt sturen.

 

Een jochie wat jaar in jaar uit op zn smoel gestampt wordt en verder geen contact heeft met mensen, 40 jaar later op een dag zal hij wellicht een compleet onschuldig iemand de t*ring timmeren.

" Nette burgervader gaat los in snackbar "

Iedereen wijst naar hem, roept om hardere straffen. Dat zal hem leren. Sja, leren??

 

Wie weet wat een jochie jaren later doet die in zn jeugd door zn vader, de priester of de buurman is misbruikt?

Staat ie als dader in de krant.

Iedereen vind hem een smerige $%$@#%$#%lijer heeft een kind misbruikt of vrouw verkracht en gewurgd, alle agressie kwam eruit.

 

Is hij dan ook. Het slachtoffertje van 5 is een dader van 40 geworden. Die weer nieuwe slachtoffertjes heeft gemaakt.

Zo is het cirkeltje weer rond.

 

Je kan ze blijven afschieten je kan ook kijken he hoe doorbreek ik die cirkel nou echt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het zeker een menselijke reactie is van dat die klootzak de doodstraf verdiend, of een "natuurlijke" dood in de gevangenis.

 

hoe zwaar de jeugd van de dader ook is, dit is geen excuus voor wat er gebeurd is.

dat meisje heeft sowieso geen jeugd meer.

 

zoals WietVriend zei, "hoe kan je deze cirkel doorbreken".

dit kan niet, iedereen heeft het recht om kinderen te krijgen, of het wijs is, is een ander verhaal.

dus stel, iemand heeft een slechte jeugd en vermoord daarna een kind op oudere leeftijd.

hoe kun je die cirkel verbreken?

dit kan niet doorbroken worden, anders moet je straks eerst psychologische testen ondergaan om kinderen te kunnen krijgen.

 

ik kan die cirkel ook niet doorbreken, want de eerste de beste die mijn dochter iets aandoet, is de mijne.

het maakt mij geen fuck uit of de dader een moeilijke jeugd heeft gehad.

wat hij dan veroorzaakt, is vele malen erger als misbruik.

 

excuses als dat ze misschien een kreng was, of weet ik veel wat, dat klopt niet.

een kind verdiend nooit en te nimmer de dood.

 

voor nu zeg ik alleen dat ik nu stop met tikken, want ik word alleen maar kwader en kwader, want WEER is er een leven veels te vroeg beëindigd.

 

rust zacht Milly.

 

p.s.

(@WietVriend) Uiteindelijk is een dader ook een slachtoffer, ziek, beschadigd, zo je wilt. Zou toch mooi zijn als alle " daders" weer heel werden en leuke liefdevolle mensen worden?

 

vertel dat ook aan de mensen waarvan hun kind is vermoord

dat de daders begrepen worden en later weer leuk verder kunnen met hun leven, ondanks dat die mensen, die hun kind hebben verloren, voor de rest van hun leven veroordeeld zijn voor pijn in hun leven.

 

je blijft met je klauwen van kinderen af!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij bepaalde gevallen (zoals deze) is "begrip"niet langer van toepassing

die gast is een monster

en dat geld voor iedereen die een kind wat aan doet

ONGEACHT JE VERLEDEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...