Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jaymaestro

110 Watt Tneon Microhok van Jaymaestro

Recommended Posts

Haha nou de term "blowende nietsnutten" zullen mijn vrienden niet snel vergeten. Kwam mams thuis van de boodschappen stonden wij met zn zessen in het zolderraam een kneiter weg te roken...ging toen niet zo goed thuis :verrygood

 

Ze moet er zelf niet aan denken, maar die ouwe van me rookt nog geregeld een brokje hash. Bloemetjes moet ie niets van hebben.. Heb hem beloofd dit jaar in plaats van de gebruikelijke meestercake maar eens wat icehash te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Jay!

Ziet er nog steeds lekker uit man!

Je kan die bloeivoeding van plagron alga bloei ook op het internet kopen... stuk makkelijker toch?

Hou er wel rekening mee dat je toppen in week 5/6 goed gaan aandikken he!!

Beetje voeding is dan niet verkeerd denk ik..

Succes nog man!

Greets,

Thommy

 

;) Blowende ouders?

hmmmm :verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Jaymaestro,

 

De dames gaan lekker man :verrygood Ben je al een beetje over de

opbrengst aan het nadenken? (aantal gr. etc.)

Verder niks op of aan te merken, gewoon lekker zo door gaan ;).

 

Greetz,

 

Spectra c.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey spectra en thommy. leuk dat jullie ook ff komen kijken! :P

 

thommy ik geef nu wel al terra flores me hea , dus zonder voeding komen ze niet te zitten hoor :D

Heb bewust niet meer via het internet besteld omdat ik niet te veel wil opvallen hier ( heb gedeelde voordeur) en de huisbaas nogal conservatief tegenover softdrugs staat (helaas).

 

Verder weinig te melden wat betreft de dames. Kom binnenkort ook weer ff in jullie topic gluren. Nu eerst even een filmpje. Zit te genieten van een brokje Maroccan Huney. Lekker spul :)

 

Gegroet ;) Jaymaestro

 

Edit: Over grammen durf ik nog niet echt na te denken...gister dacht ik dat ik de 50 makkelijk ging halen...vandaag vond ik krap dertig gram meer in de richting gaan. Hangt een beetje van mijn bui af :P . Beginstreven was 0,3 gr de watt en dit blijf ik een realistisch doel vinden. We kunnen niet allemaal zoals thommytt meteen 0,8 gr/w draaien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Jaymeastro,

 

Ik at je topic ff door te lezen :P ;

-Deadmau5 in het paradiso was echt uber konings man.

-Hoe gaat het met de Hollands Hope? Bakt je moeder er wat van :D

-30gram moet zeker te halen zijn :lol:

 

Greetz,

 

Spectra c. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jaymaestro

 

Mooie scrog dude, gaat helemaal goedkomen :lol:

Ik hoop voor je dat het meer word dan je begin streven, minstens 0,5 gr/watt uiteraard is je meer gegund maar zou zeker niet slecht zijn voor de eerste keer.

Het is zeker niet verkeerd voor in een keukenkastje allemaal, succes verder.

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Jay!

Haha was idd een zalige oogst :P

Ok ok wel in 13 weken maar dat boeit niet :P

 

Wat deze ronde betreft zijn er behoorlijk wat tegenslagen geweest... Met als klap op de vuurpijl de afgelopen dagen dus danig droog gestaan dat ze zo goed als dood zijn gegaan... ;)

Kijk maar ff in me topic.... :lol:

 

Denk dat ik dit maar snel moet vergeten :D

 

Wat jou dames betreft staan ze er nog steeds erg mooi bij man!

Ga je zeker blijven volgen!

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee Jaymeastro,

 

Ik at je topic ff door te lezen ;) ;

-Deadmau5 in het paradiso was echt uber konings man.

-Hoe gaat het met de Hollands Hope? Bakt je moeder er wat van :)

-30gram moet zeker te halen zijn :lol:

 

Greetz,

 

Spectra c. :P

 

Hey mister spec.

Hollands hope wil nog niet echt bovenkomen hoorde ik. Zaden zijn ook al 4 (!) jaar oud, maar we wachten af. Ik heb wel vernomen dat moeders nu twee royal queen dochters aan het verzorgen is en dat ze gezond groen van kleur zijn en gaan als een speer ;)

 

Lache dat je ook in paradiso was (als ik het goed begrijp) . Heb voor het eerst een pilletje gehad die avond en samen met die lichtshow was dat echt genieten! Bovendien helemaal oraal gefixeerd dus een lekker hashjointje op het balkon ging er ook in als zoete koek! Meester avond :D

 

 

 

--------------------------------------

@ de rest. Leuk dat jullie weer even komen gluren. Laten we het grammenschatten nog maar even niet doen. Komt straks wel als de boel wat aandikt. Heb verder nog weinig te melden. WW wordt toppen worden dikker en dikker en ik haal nog steeds verse groeischeutjes weg onder het net bij de cheese. Die cheese planten bloeien duidelijk een stuk langzamer en zijn veel meer gestrekt. Ik moet mijn lamp ook al een tijdje schuin hangen voor een normale belichting. Verder ziet alles er wel gezond uit. Zal rond dag 40 wel weer even wat fotootjes schieten.

 

Succes allemaal!

 

Jaymaestro :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom kwel je me iedere keer zo met die goddelijke beelden van je?! :lol: zo groeien dan nog niet zo snel als mij rode kolen, maar ze kunnen ermee door hoor.. :D kan niet wachten tot de eerste samples in rook zullen opgaan, dan sta ik gelijk bij je op de stoep! :P we hebben laatste hier al die foto's en filmpjes van vroegah zitten kijken en dat vraagt om een peerchill! :) dus waar/wanneer gaan we weer eens een feestje bouwen, want het is toch alweer te lang geleden! ;)

 

niet te goed kweken hoor, anders moet ik me nog gaan schamen voor mijn resultaten.. :P ohja, doe je moeder de groeten!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mjam Mjam Mjammm, lekker hoor :lol: Dikke props van deze stadjer (nja laat ik mezelf maar niet zo noemen)

Donderdag misschien tijd voor een kijkavond? Ik heb namelijk niks te doen dan!

 

En Jonk'O'man, je hoeft je nergens voor de schamen hoor ;) het heeft mij altijd goed gesmaakt hoor hehe

 

Maja Houzegroen zeggen ze dan he, en als je toch bezig bent, doe je moeder ook namens mij de groeten!

 

TJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update tijd Dag 38 12/12 :D

 

Van boven en voren

gallery_25614_9689_435284.jpg

gallery_25614_9689_772974.jpg

Duidelijk te zien dat de WW donkerder en meer Indica is. Ook al enkele bruine haren gespot hier en de toppen zijn een stuk minder gestrekt.

 

Andere kant ( WW zit dus rechts)

 

gallery_25614_9689_508264.jpg

 

Budshots WW:

 

gallery_25614_9689_567974.jpg

gallery_25614_9689_1390475.jpg

 

Budshot van lekkere topjes van middelste Cheesje:

 

gallery_25614_9689_72012.jpg

Duidelijk nog wat minder wit en minder vol, maar zeker smakelijk! Deze top staat achterin de kast en wordt naar mijn idee ook minder belicht.

 

gallery_25614_9689_1477528.jpg

Zomaar een top uit het midden!

 

Wat popcornbudjes van de meest rechter Cheese:

gallery_25614_9689_2604690.jpg

Deze is duidelijk veel meer gestrekt. heb haar een paar keer tegen de lamp laten lopen en nu zelfs geknakt. de internodes liggen te ver uit elkaar en de budjes zijn te klein en nog niet gevuld. Het lijkt erop dat deze plant meer tijd nodig gaat hebben, maar zolang ze groen en wit is hoor je mij niet klagen ;)

 

gallery_25614_9689_1884164.jpg

Deze slet is geknakt omdat ze zichzelf pijn deed aan mijn lichtbron. Hoer! :P

 

 

En nu als afscheid nog een klein topje van de WW:

gallery_25614_9689_2157836.jpg

 

"Check the resin on my bitches!" :P ;)

 

Het gaat goed, maar ze drinken iets minder heb ik het idee. Af en toe geef ik ze is een dagje niets. Normaliter een liter :) :lol .

Temp en Lv zijn constant. Volgende foto's nu echt als ze is wat beginnen aan te dikken hoor!

 

 

 

@ Jonk'O'man: Waar? Hier. Wanneer? Bel maar! Ik heb nog leuke dingen liggen hier dus bel sowieso maar is ff!

@ Tjonkojonko: Je kunt wel even een uurtje langs komen maar wel om een uur of tien. Moet eerst nog ff werken. Moet dag erna wel vroeg eruit dus kan niet keihard losgaan worden! Sms of bel maar even!

 

@ Rest : "Thank u, come again!" :lol:

 

Dikke groeten en al het groens van de wereld toegewenst.

 

;) Jaymaestro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat lekker! Die cheese word een witterd! ;)

 

Hoeveel denk je te gaan oogsten? Het ziet er toch niet mis uit vind ik, mooie toppen!

 

Gr Vlaanders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey JayMaestro!

 

Jou damens doen het goed! Leuk topic! Ik kijk al een poosje mee! ;)

 

Groetjes,

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor, doe maar weer stoer! we weten allemaal wel dat jij xxs condooms gebruikt hoor! ;)

 

komende weken druk met project en toetsen, dus ik laat de grote feesten even aan me voorbij gaan. daarna vakantie en gaat onze tour de cannabis-hollandaise gewoon door!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Jay!

Gaat lekker bij je man!

Lekkere topjes heb je daar!

 

Heb ff updateje gedaan!

Als de WW droog is zal ik je ff een lekker toppie opsturen..

Gaat helaas niet heel veel worden..aangezien er niet veel is ;)

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Jaymaestro,

 

Dat gaat lekker bij je... ;)

Volle bak!!!!

Die meiden van je zien er heerlijk uit.......en zullen dat ook wel smaken straks.

Blijf je volgen. ;)

 

groeten,

Blackgemini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey gasten! Bedankt voor alle reacties! Sommige toppen zijn begonnen met "torentjes"bouwen. Deels omdat deze op circa 1 cm van de lamp staan denk ik. Deze toppen vullen onderin ook heerlijk op. Over andere topjes heb ik mijn twijfels, maar over het algemeen gaat het super! Nog geen update tijd voor jullie helaas ;) , nog even wachten tot het verschil wat groter is. ;)

 

Geen update tijd? Nee maar wel:

 

Upgrade tijd!

 

Na een aantal maal in de woonkamer wat vlagen overheerlijke wietlucht geroken te hebben konden onlangs denk ik de medebewoners ook meegenieten. In het trappenhuis, juist voor mijn deur kwam de bekende geur mij tegemoet.. :huh:

Ik moet dus concluderen dat mijn zelfbouwfilter niet afdoende werkte. Omdat ik even niets online wil bestellen, ben ik maar op de fiets door de stad gegaan.

En ik kwam natuurlijk thuis met... een OVERKILL filter...

 

Zelf wilde ik een 125 kuub filtertje ofzo, maar dit is nergens direct te verkrijgen. Dus maar weer in de buidel getast en een 125 mm , 200 kuub Canna filter gehaald. En ik kan u vertellen: Dit beessie doet zijn werk ;) en is gelijk afdoende voor een eventueel nieuwere en grotere kast.

 

 

Mijn nieuwe aanwinst...

gallery_25614_9689_809746.jpg

 

R.I.P. zelfbouwfiltertje waar ik zoveel moeite in gestoken heb.

gallery_25614_9689_153722.jpg

 

 

Het geheel is nu niet echt stealth qua uiterlijk, maar een tikkeltje stiller wat betreft geluid en tevens geurloos!

Ik denk dat mijn eigen filter niet afdoende heeft gewerkt omdat ik korrels koolstof heb gebruikt en niet de gemalen versie. Bovendien meuren de planten ook meer dan dat ik ooit had kunnen verwachten!

 

tot over een week ofzo!

:lol: Jaymaestro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een witte bende hier!

Ziet er lekker uit man! Knallen!

 

Vraagje: Wanneer heb jij de platen gefimt/getopt? Welke internodeafstand?

 

Greetz El Magico

Share this post


Link to post
Share on other sites

He hoi

 

ik ben ook ooit met een zelfbouwfilter bezig geweest, dat werd ook niets. Nog even een tipje: je blaast door je filter heen, dan is het verstandig je filterdoek binnen in te stoppen (wel ff op maat maken)

 

Het filterdoek vangt kleine vuiltjes op en voorkomt dat je koolstof voortijdig dichtslibt.

 

Verder een topinvestering waar je veel lol van zult hebben. (bijvoorbeeld tijdens het knippen)

 

EmTee

(die zijn medebewoners ook tevreden houdt met een goed filter)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Elmagico : 4 of 5e internode , na pakweg 3 weken groei. Daarna nog een dag of 10 doorgegroeid. Had het wel eerder mogen doen en tevens eerder het netje erboven hoor! suc6!

 

@ Em-Tee: Thnx voor de tip, maar voor mij geen geknutsel meer met het filter. Het werkt nu en zo blijft het ;)

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er nog steeds super uit jay :verrygood

 

en dat filter is een goede investering, ook voor volgende kweekjes. hoeveel m3 is je afzuiger trouwens?

 

groeten, northernlight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf weten, je verkort zo wel de werkzame duur van je filter.

 

In de standaard opstelling is zo'n ding ontworpen om door te zuigen, niet te blazen.

 

Veel suuk6 verders!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelf weten, je verkort zo wel de werkzame duur van je filter.

 

In de standaard opstelling is zo'n ding ontworpen om door te zuigen, niet te blazen.

 

Veel suuk6 verders!

 

EmTee

 

Ok ok, gulden middenweg dan, volgende kweek gaat ie er in. Ben nu lui, dat filter trekt het de komende 4/5 weken wel zonder al teveel schade. Nogmaals bedankt voor je oplettendheid :wOOt :verrygood

 

 

@nl : filter is naar zeggen van de shopeingenaar 200m3 , heb helemaal niets uitgerekend en heb het filter voor dit kleine kastje dan ook op de gok/nood aangeschaft. Net ff gelezen dat je filter ongeveer 20% meer capaciteit nodig heeft dan je afzuiging. mijn afzuiging is pakweg 100m3. Ik had dus zeker ook voldoende gehad aan een 125m3 filter, maar dit was hier in de omgeving niet te verkrijgen en zoals eerder vermeld was er een beetje haast bij :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik keek net op mijn digitale casio horloge en zag dat het update-tijd was. Zit jij in een andere tijdzone? :)

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejo Jay!

Gaat nog steeds lekker bij je man!

Heerlijke knotsjes heb je daar!

Dat ze je mogen smaken over een aantal weken!

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...