Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kramer997

Gebruiker gaat bij politie klagen over kwaliteit cannabis

Recommended Posts

Een Zweed is bij de politie gaan klagen over de kwaliteit van de cannabis die hij gekocht had. Hij vroeg de agenten om zijn drugs te testen op sporen van LSD.

De cannabiskenner vertelde de agenten in Eslöv dat hij niet tevreden was met de kwaliteit van het spul en wilde klacht indienen. De cannabis had hem niet het gewenste effect opgeleverd. Hij werd ziek en had een nachtmerrie. Hij droomde dat zijn vriendin een dolfijn geworden was en gaf toe dat dit zijn eerste slechte ervaring was met de verboden drug. Hij suggereerde de politie dat zijn cannabis wel eens gecontamineerd kon zijn met een psychedelisch product en dacht daarbij aan LSD. Toen hij de cannabis rookte, begon zijn televisie te spreken. Een angstaanjagende ervaring vertelde hij de politie, schrift de krant Skånskan.

 

"Het is nog niet zeker of de cannabisdealer vervolgd zal worden voor het leveren van slechte kwaliteit", zegt Mats G Odestål van de politie in Eslöv. Het is ook onwaarschijnlijk dat de dealer vervolgd zal worden om de simpele reden dat de gebruiker de identiteit van de dealer geheim houdt. Het dealen en gebruiken van cannabis zijn immers verboden in Zweden. (vsv)

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

RESPECT!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar......... het zou ook nog wel eens anders kunnen zijn.

 

stel nou eens dat anti-cannabisten de cannabis in een kwaad daglicht zouden willen zetten. dan zijn er vele mogelijkheden valse berichten uit te buiten en te gebruiken/misbruiken door een soort van infiltratie of contra-watdanook. misschien zien we dat binnenkort hier in nederland ook wel want nu heb ik ze op een idee gebracht ('ze' lezen hier toch gewoon mee?¿)... het zullen alleen wel weer van die absurde taferelen worden die op zich al weer ongeloofwaardig zijn. cannabis dood niet. cannabis geneest. cannabis maakt vredig. of is dat juist het probleem? farmaceutische en wapen industrie draaien dan minder....

 

oow, dit hierboven weer snel weghalen omdat ik ze (de overheid die hier meeleest) niet op die ideeën moet brengen? laat maar komen, komt er anders toch wel van, getuigt weer van .... terwijl het mooie er van is dat dat toch weer uitlekt en uitkomt op een dag, sta je helemaal mooi te kijk.

 

doei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zulke wiet heb ik weleens gehad,kaboutertjeswiet noemde ze dat :lol:

Daar werd ik inderdaad ook vet trippend lijp van ;)

volgens mij gewoon LSD over ge-druppeld ofzow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou iemand l.s.d. op wiet flikkeren, t maakt het wietje wel heel erg duur en roken is geen optie. Kan er echter wel kicke spacecakejes van maken. ;)

Klinkt meer als een psychose (wie gaat er anders met zoiets naar de politie?!) T kan toch een te vroeg geoogst wietje zijn met daardoor een te hoge c.b.n./ c.b.d.

Kan `m aanraden eens naar de video`s van Sean Blackwell te kijken http://www.youtube.com/user/bipolarorwakingup

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ digibetic: poehee das wel een hele diepe fylosofische benadering zeg. Ik weet niet wat je gerookt hebt toen, maar mag ik er ook wat van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...