Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

serpent

optimaal benutten

Recommended Posts

high,

 

 

ik heb op dit moment een kweekje lopen en alles gaat voor de wind ik heb nu 12st jack herer staan en wil eigenlijk mijn volgende kweek een gedoog kweek laten zijn.,nu het volgende.de ruimte is 1.20x0.90x2.40 nu wil ik optimaal gebruik maken van mijn desbetreffende ruimte.ikwil geen grote aardebak maar wil gewoon in potten blijven kweken,dus mijn vraag is welke maat potten zou ik het beste kunnen gebruiken.

Trouwens ik ben van plan te gaan scroggen.

 

 

Bedankt alvast voor de vele reacties ;) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je 30x60cm of 40x45cm bakken zou gebruiken, is je oppervlakte volledig gevuld,.....je komt dan echter op 6 planten uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 appelboom kweekpotten van 60 liter op een rij ;)

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmmmmhhh appel boom potten?klinkt goed,heb je daar toevallug ook nog maat specificaties van?

 

 

Btw thankx for the reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

ongeveer zo'n speciekuip alleen smaller en hoger

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks buble,daar ga ik even naar opzoek,en 4 of 5 jackies in scrog daar zou ik inprincipe net zoveel afkunnen halen dan 12 in sog?

Nog nooit gescrogt namelijk anyway wederom thanks voor je reply ;)

Edited by Just4Fun
verkeerd quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verplaatst naar indoor vragen.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kan je, als je max. opbrengst wil, het beste gewoon zo veel mogelijk plantjes in je ruimte zetten. Te grote potten lijkt me niet optimaal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij kan je, als je max. opbrengst wil, het beste gewoon zo veel mogelijk plantjes in je ruimte zetten. Te grote potten lijkt me niet optimaal

toch wel ;) wortelstelsel wordt zo onderschat, maar het duurt wel langer voor je kan oogsten ivm het voorgroeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie aarde bak maken van 40 cm hoog over de hele oppervlakte, vullen met special mix, goude zakken

 

6 plantjes erin 3 weken voorgroeien en op 12/12

 

Als je met potten wil werken zou ik 18 liter nemen, zijn 30*30. wederom de gold mix.

passen er dus 12 in, 14 dagen voorgroeien en dan op 12-12, wel zou ik dan kiezen voor een opstaande rand te maken, zodat je van onder water kan geven.

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...