Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wallywallon

te lang licht gehad

Recommended Posts

zoals je leest hebben de lampen te lang licht gehad,

 

ik denk 1 of 2 dagen, mijn tijdschakelaar is blijven staan :wave: ( ik werk dus wél met een relais )

 

moet ik ze nu langer donker geven of gewoon alles aanhouden omdat ik licht geef in de nacht en donker in de dag, dus hoe ga ik dan terug kunnen omschakelen

 

graag een snelle reactie aub, miserie miserie :rolleyes:

 

mercikes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht wat meer info?

 

hoeveel week, welk regime hiervoor?

 

Zet hem gewoon weer zoals ie stond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol je lampen hebben te lang licht gehad?

 

je bedoelt: Je planten hebben te lang licht gehad, om dat je lampen te lang zijn blijven aanstaan.

 

beetje stress, opzich zou dit voor de meeste soortjes geen zware problemen op moeten leveren, gewoon doorgaan met 12/12 durs

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ok bedoel ik :rolleyes:

wou gewoon te rap typpen

maar ik moet ze dus nu niet op donker zetten? want dan komt er nu nog een dag bij, normaal springt de lamp op om 18.00u en nu ga ik ze dus nog meer licht geven... beetje raar he

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je geluk heb gaan je planten vrolijk verder met bloeien.als je pech heb dan schieten ze terug in de groei.gewoon effe een paar dagen aankijken.krijg je raare uitlopers op je toppen(groene sprieten)dan kan je ze 24 uur in het donker laten staan en dan gewoon weer verder bloeien.zal dan wel geen top oogst worden maar dan heb je wel wat :rolleyes: ps staat er iskra op je relai

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 7 plantjes in men dr120 staan en er is er maar 1tje die dit ook voorheeft .

 

Ik kan ook niet verklaren hoe dit komt , heb geen problemen gehad met men licht enzo en zit in zde week bloei , de andere 6 geen probleem , die toppen zwellen en verdikken enkel nog maar bij die 1ne is hij terug beginnen groeien zo te zien en maakt hij kleine topjes ..

 

zie hier voorbeeldje van mijn plantje die terug in groei schiet :rolleyes:

 

gallery_18124_9299_1966363.jpg

 

hier zie je dat het een dikke top aan het worden was en dan ineens terug beginnen groeien is

gallery_18124_9299_434700.jpg

 

en gans de bende met achteraan rechts de uitschieter

gallery_18124_9299_1913692.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begin hetzelfde probleem denk ik te krygen, ik zie al genoeg blaadjes groeien rondom de kleine topjes.

is er iets wat er aan kan doen ? mesgien een volle dag de lamp uit doen ?

 

groetjes pretpakket

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...