Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pedro2

kroon steentjes

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

ik weet niet echt of deze vraag hier thuis hoort maar stel hem toch.

 

ik vroeg me af of er ook kapjes waren om kroonsteentjes mee af te dekken? of is een stukje ductape voldoende?

 

op mijn lampen zitten die namelijk onbeschermd.... lijkt me toch niet al te veilig ivbm met de hoge LV.

 

Dan nog een vraagje .... de sensor/voeler van een fancontroller (heb zelfs momenteel een twincontroller van smscom) op wat voor hoogte hangen jullie die?????

 

ALVAST BEDANKT.

 

Groeten Pedro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Heb ook verschillende kroonsteentjes (of suikertjes) in mijn kastje voor de aansluiting van de PC fans voor de circulatie. Ik heb ook gezocht naar zoiets als een (spat)waterdicht afgesloten suiker maar heb dat niet gevonden. Het enige alternatief dat ik vond zijn van die connectors die je met een tang om de draad heen platknijpt (zoiets als op deze foto links beneden : http://img.alibaba.com/photo/50043374/TV_C..._Amplifier.jpg) .

 

Maar voor het gemak heb ik toch maar suikertjes gebruikt en heb deze omzwachteld met elektriciteitstape (suiker + blootliggende draad). Met gewone ducktape zal ook wel lukken, maar die elektriciteitstape kan je mooi rond het suikertje en de aangesloten draden trekken, dat past zich heel goed aan aan de vorm terwijl ducktape een stuk "stijver" is.

 

greetz,

Budowice

Edited by Budowice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linkje werkt niet Budovice. :lol:

 

Kun je er geen siliconenkit overheen pompen?

Voor de LV ben ik niet bang. Misschien op de lamp met die hoge ontsteenspanningen.

 

Ducktape vind ik geen goede oplossing.

Als dat spul uitdroogt, stelt het niets voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kroonsteentjes gebruik ik niet in m'n kweek/groei ruimte, maar die twincontroller wil ik ook gaan gebruiken. Om je temp in je ruimte te beheersen moet je een beetje gaan zoeken naar de juiste hoogte van je voel sensor. Maar ik denk toch dat het dicht in de buurt van je afzuiging komt te hangen.

 

Hoe bevalt die controller?

En wat voor setup heb jij dit dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de voeler ophangen waar de temperatuur het belangrijkste is; bij je toppen.

 

Als oplossing voor je kroonstenen zou je een vochtwerende verdeeldoos kunnen nemen, zoéén als deze:

 

gallery_10497_3641_5716.jpg

 

Deze gebruik ik in mijn voorgroei kast voor de doorverbinding van mij PLL's naar hun evsa's.

Je kunt ze bij veel bouwmarkten krijgen, het merk is OBO. Maar je hebt ze ook van andere merken.

 

Succes............

 

Gr AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...