Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GodsGift

Donor worden. Welles of nietes?

Recommended Posts

Johhh wat ben jij wijs .

 

En ............... wat worden wij hier wijzer van vertel eens ben je donor of wil het worden het je het topic gelezen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook donor, ze mogen alles hebben, behalve men ogen. maar die wil toch niemand denk ik.

 

verder maakt het me niet uit naar wie het gaat, ik hoop alleen wel dat zoveel mogelijk mensen zelf ook donor worden.

 

geloof me, het is echt beroerd als er een dierbare in het hospitaal ligt te wachten op een orgaan.

dan kan je gaan aftellen, als het er nu niet snel is kan je afscheid nemen, dat is echt moeilijk hoor.

 

maar ik ben ook voor het beleid dat belgie voert. heb het er laatst ook nog met maten van me over gehad.

sommige hadden er eigenlijk nooit bij stil gestaan maar zijn nu allemaal donor.

 

groeten munsterman

Share this post


Link to post
Share on other sites
geloof me, het is echt beroerd als er een dierbare in het hospitaal ligt te wachten op een orgaan.

dan kan je gaan aftellen, als het er nu niet snel is kan je afscheid nemen, dat is echt moeilijk hoor.

 

groeten munsterman

 

Maar als ik je niet verkeerd begrijp gaat het nu niet over de persoon die dat orgaan zou krijgen, maar om de naasten... die elkaar niet kunnen loslaten...

 

Let op, ik begrijp zeer goed wat je zegt... het is heel pijnlijk om een naaste te zien lijden, heb ik ook meegemaakt... maar waar ik zo kwaad om werd... is dat niemand die persoon kon loslaten... waardoor ze onnodig heeft moeten lijden...

 

Wil maar zeggen, dat het een dilemma is...

 

Maar als jij iemand niet kan loslaten... aan wie denk je dan? Aan die persoon, of aan jezef? Even goed nadenken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zaaddonor! Heb superzaad, gevolg zijn knappe en intelligente kinderen!

 

Vrouwen tot 40 jaar en maat 38-40 mogen zich melden! Vleeskeuring doe ik zelf :wacko: :o

 

Vind het een goede zaak het donorschap, het kan je leven redden op welke manier dan ook, hetzij een nier of een liter bloed!

 

Mustang

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar als ik je niet verkeerd begrijp gaat het nu niet over de persoon die dat orgaan zou krijgen, maar om de naasten... die elkaar niet kunnen loslaten...

 

Let op, ik begrijp zeer goed wat je zegt... het is heel pijnlijk om een naaste te zien lijden, heb ik ook meegemaakt... maar waar ik zo kwaad om werd... is dat niemand die persoon kon loslaten... waardoor ze onnodig heeft moeten lijden...

 

Wil maar zeggen, dat het een dilemma is...

 

Maar als jij iemand niet kan loslaten... aan wie denk je dan? Aan die persoon, of aan jezef? Even goed nadenken...

 

 

kijk, ik bedoel het zo.

de gene die het zou krijgen wil wel doorleven, maar kan niet leven zonder donor.

dat is in mijn geval dus zo geweest. en om dan iemand zo te zien vechten om in leven te blijven. denk dat dat voor beide kanten moeilijk is.

 

maar mocht degene die de donor nodig heeft niet meer willen dan vind ik dat men dat ook moet respecteren.

 

groeten munsterman

Share this post


Link to post
Share on other sites
... maar waar ik zo kwaad om werd... is dat niemand die persoon kon loslaten... waardoor ze onnodig heeft moeten lijden...

 

Wil maar zeggen, dat het een dilemma is...

 

Maar als jij iemand niet kan loslaten... aan wie denk je dan? Aan die persoon, of aan jezef? Even goed nadenken...

 

 

effe off topic voor sex'n combi

 

als we het hebben over los laten.. effe een echte door denker

 

als jij kwaad word wie word er dan kwaad jij of iets anders? Even goed nadenken....

Share this post


Link to post
Share on other sites
effe off topic voor sex'n combi

 

als we het hebben over los laten.. effe een echte door denker

 

als jij kwaad word wie word er dan kwaad jij of iets anders? Even goed nadenken....

 

Ik natuurlijk!!!! Maar je hebt zelf niet goed nagedacht over wat ik zei... Ik word kwaad omdat ik een bepaalde situatie zie.... waar ik geen enkele zeggenschap in heb... maar mijn ouders en hun broers en zussen....

 

En dan allemaal bedroefd rondlopen op de begrafenis..... walgelijk

 

Ben je voor donor omdat je het niet kan aanzien? Of omdat het de beste keuze is?

 

:wacko:

----

En vanwaar is dit of topic???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent nogal spiritueel aangelegd maar je vergeet te zien dat er geen IK is

probeer jouw IK maar eens aan te wijzen of te vinden. Gaat je nooit lukken

het is slechts allemaal een onderdeel van een gedachte over jezelf die in jouw

manifistatie opkomt. Vandaar dat boosheid om....., niets meer dan een illusie is en

daar door omgekeerd evenredig is aan verdriet, pijn, haat, liefde of welke

emotie dan ook. In jouw geval deed je dus precies het zelfde in die situatie

als jouw familie die verdriet had, het heeft zich slechts op een andere manier

gemanifesteerd.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mustang

Zo donor wil ik ook wel zijn :wacko:

 

 

 

 

Van mij mogen ze alles hebben als ik dood ben :D ben toch dood :o

Als je er nog iemand mee kan helpen dat is toch mooi dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je bent nogal spiritueel aangelegd maar je vergeet te zien dat er geen IK is

probeer jouw IK maar eens aan te wijzen of te vinden. Gaat je nooit lukken

het is slechts allemaal een onderdeel van een gedachte over jezelf die in jouw

manifistatie opkomt. Vandaar dat boosheid om....., niets meer dan een illusie is en

daar door omgekeerd evenredig is aan verdriet, pijn, haat, liefde of welke

emotie dan ook. In jouw geval deed je dus precies het zelfde in die situatie

als jouw familie die verdriet had, het heeft zich slechts op een andere manier

gemanifesteerd.

 

groet rodney

 

Dat is waar... maar ben me zeer bewust van die "ik" hoor... en kan die wel aanwijzen...

 

Dat zijn de beslissingen die ik neem... dat is mijn "ik " ... maar begrijp wel wat je wilt zeggen...

 

Die manifestatie is mijn ego... en ja, die speelde ook een rol natuurlijk...

 

Maar inderdaad, ik deed het op mijn manier, en zij op hun manier... toch....

 

wil ik hen niet veroordelen, misschien kwam het wel zo over...

 

zo een oude haat die weer opborrelde... goed van je om dit bericht te posten...

 

Bij deze heb ik noch haat noch liefde naar donors... nu zet ik mij in het nulpunt ( der oreintatie :wacko: )

 

Goed inzicht heb je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...