Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BAS22

Jongerencentrum blijkt jeugdbende

Recommended Posts

Jongerencentrum blijkt jeugdbende

 

 

Amsterdam - Woensdag is op last van burgemeester Cohen jongerencentrum High School aan de Crynssenstraat 33 gesloten. De burgemeester heeft hiertoe besloten naar aanleiding van een rapportage van de politie.

.

 

Bij een politie-inval in het jongerencentrum in december 2009 is een aantal personen aangehouden. Twee personen werden aangehouden op verdenking van overtreding van de Wet Wapens en Munitie, vijf verdachten op verdenking van handel in harddrugs en een verdachte die in het bezit was van een openbaar vervoerpas afkomstig van een straatroof.

 

Bij de politie-inval werden de bezoekers gesommeerd de zaak te verlaten. Hierna trof de politie op de vloer verdovende middelen aan waaronder hennep en hasj. In de High School vond de politie een boksbeugel en een zwaard in het kantoor en diverse bank- en werkpassen, waarvan twee afkomstig van twee straatroven.

 

Gezien de aangetroffen drugs, wapens, gestolen goederen en de aanwezigheid van daders van deze gestolen goederen is er sprake van een aantasting van de openbare orde. Daarom heeft de burgemeester besloten de High School voor onbepaalde tijd te sluiten. De politie en het stadsdeel houden in de gaten dat de sluiting van het jongerencentrum niet tot extra overlast in de buurt leidt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislukte bontkraagjes tuig weer... Het zal ook weer eens niet in dit land. Het lijkt ondertussen wel alsof alle mensen met verstand naar het buitenland zijn verhuisd, en we om dat te compenseren nog maar wat extra sukkel volk uit andere landen hebben gehaald en alle tokkies vrij spel geven...

 

 

Laat ook maar...dit gebeurdt te vaak om me nog druk om te maken... Aan die zielige jeugd die nu geen buurthuis meer hebben... Eigen schuld dikke bult, en dat je gauw mag sterven aan een gang green infectie in je bult...

 

 

 

Waar zijn de types gebleven die lekker blowden bij het speeltuintje en daarna gewoon gezellig gingen tjillen...Als ik nu langs die plekken kom hangt het vol met bontkraagjes/scootervolk en er wordt wat afgeschreeuwd en gejoeld...

 

Kansenjongeren -: Definitie: Jongeren die je oneindig veel kansen KAN geven maar met geen enkele wat zullen doen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij praat nu gewoon stront wat nou volk uit andere landen waar kan jij uit die verhaal halen dat het om buitenlanders gaat jij bent gewoon een kannke racist zodra je dit soort nieuws leest denk je gelijk aan buitenlanders grote bek op internet maar in hun gezicht doe je poes lief ik walg van mensen zoals jij.

 

nog iets het is geen 'tjillen' maar chillen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het is niet "die verhaal" maar "dat verhaal"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad de samenleving verloedert,en ja het zijn bontkraagjes-tuig,en nee niet per definitie buitenlands.

Maar dit is wel het soort maatschappij wat er gevormd word door die lui,kan me niet rotten of je een andere nationaliteit bent.

 

Ik zie ze ook regelmatig rondhangen en bierflessen gooien etc. je kent het wel,de juten doen er niks tegen want die zijn druk bezig een hennep-pand uit te ruimen,en ondertussen rijd de hele buurt zijn banden lek.

Ik ben echt niet bang uitgevallen,en trek me dus niks aan van dat soort lui maar de rest van de stad des te meer.

Gelukkig draag ik geen messen ofzow,ik hou het op peperspray,laat ze maar zweten!

Het is zeker tijd dat er harder opgetreden word door ouders zelf,of haal supernanny erbij als je kind je de baas word :rolleyes: op de politie hoef je niet te rekenen

 

Eenmaal rot van binnen,altijd rot vanbinnen wees er dus op tijd bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben het toch wel voor een groot deel eens met dr greenthumb

 

vroeger:

dikke tsjillers die wat blowden en die de rust bewaarden

 

nu:

van die verwijfde kerels met bonten kraag en scooter :rolleyes:

die liggen dan idd lawaai te houden

--> die vormen het beeld van de jeugd van tegenwoordig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vroegah was er geen ellendige jeugd?

pffffffffffffffffffffffffff

stomdronken punker kostst tegen pui

en slaat reclamebord aan puin,

whahahahahahaha

 

wat een hoop ships gepraat.

prullaria

en ga vooral iemands gramtaica verbeteren

in plaats van je te verplaatsen in iemand.

 

Is er dan niets te blaten bij coke snuivende urkers?

schootschrapende kampers?

keetzuipende boertjes?

 

ohnee, want die zijn blank......

 

Nee vroegah was alles beter...

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu:

van die verwijfde kerels met bonten kraag en scooter ;)

 

kerels?? dit zijn meestal niet meer als 'mennekes', brabants voor jongens of kinderen.

 

en als oud-dienstplicht militair ben ik van mening dat dienstplicht zo verkeerd nog niet was. in principe ben ik tegen geweld, militairisme en oorlog maar een opleiding van dezelfde strekking zou voor menigeen erg goed zijn.

 

maar goed, ben nog steeds erg blij dat ik op een dorp woon waar nog steeds aardig wat rust is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is er dan niets te blaten bij coke snuivende urkers?

schootschrapende kampers?

keetzuipende boertjes?

 

ohnee, want die zijn blank......

 

Nee vroegah was alles beter...

 

Wat is er mis met keetzuipende boertjes? Wie heeft daar nou last van... enkel de keetzuipende boertjes op latere leeftijd.

 

Verder lijkt het me wijs om 1 probleem tegelijk aan te pakken ipv direct naar andere groepen te wijzen. Het niet willen "discrimineren" door de politieke partijen heeft dit land al aardig verkloot. Door deze instelling is ook U, de hobby-kweker, op gelijke voet geplaatst met 20x 600w electrodieven.

 

Analyseren, benoemen, onderbouwen, aanpakken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Analyseren, benoemen, onderbouwen, aanpakken...

 

Dat zou een prachtige wending zijn in dit topic,

hehe majah

;t is toch duidelijk hoe de kaarten liggen?

 

Ach ieder moet zijn ding maar denken,

ik hoef het er alleen niet mee eens te zijn.

 

Geen woord staat er in het artikel zelf over een huidskleur,

dat is on topic.

 

groet Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

uit een interview met een jongerenwerker aldaar (2004):

Want iedereen is welkom in het schooltje. Ontspoorde jongeren, zwervers, dak- en thuislozen, illegalen.

tuig lijkt me dan de beste omschrijving voor het slag mensen wat er kwam

 

Wat is er mis met keetzuipende boertjes?

hihihi, ze komen nog wel eens lallend, al dan niet gemotoriseerd, door de straat na een avondje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat heeft hier in de omgeving

voor een half jaar lang

elk weekend

alle bushokjes op hun route

gesloopt.

Die route was zo'n 15 kilometer...

 

Maar om nou hekel aan boeren te hebben???

prachtvolk!!!

 

Tja, tuig...

uitwassen van de maatschappij..

over de rand van "onze"maatschappij?

 

Op al mijn tochten op Hoog Catherijne

heb ik nog nooit 1 hoertje, junk of zwerver gezien,

waarvan ik dacht: Zo had hij/zij het leven helemaal voor ogen.

Het zijn vaak mensen die niet "mee kunnen"in onze maatschappij.

Hoe ouder ik wordt,

hoe beter ik dat begrijp...

Zeker voor jongeren.

 

De maatschappij geeft erg weinig voeding aan mensen die "anders"in het leven staan

of willen staan.

Sterker nog; de behoefte om hen te veroordelen wordt steeds groter.

 

Dat is enerzijds begrijpelijk.

Aaan de andere kant heeft de geschiedenis ons geleerd dat er geen enkele maatschappij heeft bestaan

die daar zijn ontwikkeling aan te danken heeft.

 

Samenleven lijkt dus toch de enige weg....

 

Boom Boom Shankar,

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...