Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jappie78

Nieuwe ronde,nieuw hok,48 x PP

Recommended Posts

@Shepperd.

Snoeien had ik eerder moeten doen.... ;) Had niet verwacht dat deze stekken (Van dezelfde leverancier) verder zouden doorgroeien dan de vorige ronde.....

Het strekken van de hoofdtoppen heeft als resultaat dat de onderliggende takken die door het bladerdek heen gaan maximaal belicht worden ,zeker als je met meerdere lampen werkt(wie niet :lol: ) werkt dit goed.

Ik kan idd er nier meer bij.....het levert gewoon wat meer knipwerk op....als je langs de potten kijkt zie echt nergens meer licht dus effectief is het wel :P

Popcorn :) uitdunnen doe ik niet ,ben bang dat ik de plant daardoor te veel stress.

Normaal deed ik wel herschikken maar sinds ik zo'n net netje gebruik ,niet meer. je zou idd wat meer kunnen pakken aan grammen als je de kleintjes wat beter onder de lamp zet.(ik heb meestal twee mindere planten die 20gr/st opleveren,het gemiddelde is 30+gr/st,dus dit zou mij 20gr meer opleveren :D )

Dit hok is ervoor gemaakt om maximaal aantal planten neer te zetten op een zo klein mogelijk oppervlak(hok). Het nadeel is dus dat je er niet meer bij kunt. Zo'n oerwoud als dit heb ik al eens gehad en draaide toch 0.9gr/W ofzo

Nogmaals dit is de eerste ronde in dit hok dus weer wijze lessen voor de volgende. :D

 

@Adje.

ja klopt snoeien doe ik nu niet meer,ben er ook trouwens veel te lui voor.....en dat zal ik dadelijk oeten bekopen met een hoop knipwerk. Tenminste als ik geen trimmertje huur dan he??!! :)

 

Yeeha,thanx voor de reply's homey's!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Jappie.....

 

kijk dit zijn de foto's man !!!

 

Lijkt wel een beetje op een close up van de velden die je wel eens ziet in noord afrika of centraal azie vol weed of papaver( van national geografic of als je wel eens een reisje gemaakt heb die kant op....whahahaha !

 

Mooie pica man, hoop dat je verschoond blijf van zaken waarvoor je bij de achterste dames zoiu moeten komen....

 

Maargoed je hebt mezelf gezegd van de zomer bij mij thuis : ventilatie/luchtverplaatsing is alles in je hok ! Dus max die fans erop !

 

Ben benieuwd man, heb net mijn sletten op 12/12 gezet dus loop een maand achter op je.

 

btw, als je denkt stekken nodig te hebben van mij dan moet je het vd week ff zeggen want dan ga ik deze week al aan de slag ! (scheelt ook weer ff voorgroeien)

 

Laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Shepperd.

Thanx man.......hahahaha....nahja heb weleens foto's van jou gezien die je stond te knuffelen in een land waar onze jongens nog steeds hun leven riskeren....dat waren pas bomen!!!!

Thanx for your compliment!!!!

Als deze ronde klaar is ga ik zelf stekken maken,welke soort weet ik niet......maar daar gaan we wel uitkomen.

Ik denk alleen niet dat ik hierna nog verslagen ga maken hier op het forum. :lol:

Kheb hier echt ontzettend veel geleerd,waarvoor mijn dank aan iedereen!!!

 

Khoop idd dat er geen verdere tegenslagen krijg...nahja je weet maar nooit toch.... ;)

 

Kheb idd ooit van een oude grower geleerd dat afzuiging en Lv het belangrijkste is.......nahja tot nu toe heeft me dat geen wind-eieren gelegd zeg maar.....

Iedereen heeft z'n eigen mening wat betrefd growen......de mijne is hou het simpel!! :D

Kheb trouwens een mooi site gevonde voor eventuele toekomsteige kandidaten.....http://www.elephantos.com/

 

Nogmaals we gaan deze ronde netjes afronden en hopelijk met een goed resultaat....we zullen zien!!

 

Groene groet van je homey!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan lekker homeboy ;)

Worden dikke knuppels, dat strekken heb indd goed geholpen ;)

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@IreZumi1.

What up player....... :wub:

Ja man ben nog niet helemaal tevreden maar dat strekken werkt idd wel goed deze x.

Kheb alleen een verloop van grootte van de dames als je naar de achterkant van het hok kijkt.

De verse lucht komt vanaf de rechterkant en wordt via de linkerkant afgezogen,dat zal het wel zijn denk ik ;)

Kzal ff meerdere temp meters plaatsen om dit te bevestigen!

Nahja verders geen spannende ontwikkelingen dus we draaien gewoon lekker door hoor! ;)

 

Morgen gaan we weer naar het hokkie toe om foto's te schieten!!

 

MORGEN WEER EEN FOTO-UPDATE!!!!!!

 

 

groene groet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezug! ;)

 

Ben benieuwd naar de nieuwe update, het is een plezier om je topic te lezen!

Succes nog verder ;)

 

Eeez

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Jappie,

 

Ben benieuwd hoe je sletten erbij staan. De vorige picas zagen er goed uit man! Beetje verloop zal je wel hebben tussen je planten denk ik, hoop dat je snel er achter komt waar het vandaan komt en dat je het weet te fixen.

 

Mocht je sletten nodig hebben moet je het wel ff ruim van te voren zeggen want zit niet dik in mn ruimte om ze lang te houden (zeker omdat ik rond dezelfde tijd mn ronde draai als jij).

 

Heb nu NL's en BB staan en daar komt vd zomer nog Silver Shiva (SS !!) bij. Ga ik buiten opzetten met een mooi irrigatie systeem voor als ik op vakantie ben ......

 

Trouwens nog zin om dit jaar buiten wat neer te planten links en rechts ??

 

Blijf je volgen man !

 

Laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JACKTHERIPPER .

Gozer thanx.....ik vind het ook grappig om een topic te maken hoop dat er iemand wat aan heeft,net zo als dat ik er wat aan heb als iemand anders een topic maakt ;)

Morgen nieuwe pics!! Stay tuned!!

 

@Sheppperd.

Ja dat verloop komt het warmte verloop omdat m'n verse lucht van links naar recht gaat.Ik ga morgen ff m'n meter verplaatsten om het in kaart te brengen. ;)

Over drie weken ga ik zaden bestellen,mocht dit te laat zijn dan regelen we wel ff wat anders! Gaat goed komen gozer.

Die NL's zien er mooi uit van je dussss......

Ik heb een klein buiten projectje lopen/in de planning(bij de eigenaren van Celly) :wub:

Maar wij kunnen zeker te weten ook wel een beetje stunten hoor :D

Ik denk volgende maand ook een moeder/stekken hokkie bouwen,dan kunnen we af en toe een beetje uitwisselen ofzo??!!

Morgen pics en hopelijk een beetje vooruitgang zichtbaar!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt goed jappie !

 

Uitwisselen lijkt me een leuke variant op de zaden ruil topic .... Het grote stekken ruil Topic !!! whahaha Ik ga iig een paar soortjes bij verzamelen om een mooie stekken pool op te zetten. Heb hier ook een paar kweek maten die ik daar mee kan helpen want stekken van de stekken boer was teleurstellend de afgelopen tijden (gelukkig had ik mn eigen stekken).

 

Ben benieuwd met je buiten projectje, doen we wel een keer peroonlijk over lullen....

 

Ben er zelf ook mee bezig om samen met dr green en mr tribal een ronde buiten weg te gaan zetten. zal dan NL, BB en SS gaan worden. Kijk wel hoeveel ik kan stekken dan en die dan fatsoenlijk kan weg zetten.....

 

Laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gegroet,

hier dan de beloofde foto-update!!

 

Vandaag dag 34 op 12/12,dag 24 van de zichtbare bloei!!!

 

De dames groeien langzaam maar gestaag door,een enkel bruin haartje is zichtbaar dus we gaan nog ff lekker door!! ;)

Temp lamp aan is 25grC lamp uit is 20grC

Lv lamp aan is 35 lamp uit is 45.

 

Gisteren hebben de dames weer gegeten nl 60ltr met een Ph van 5.8 en een Ec van 2.0 temp/voedingswater is 20grC

We gaan op dag 30 van zichtbare groei 1/2 dosis Pk 13/14 meegeven en van af dag 35 1 week volgas met de Pk!! :wub:

Ik hoop dat de dames een lekkere bloeispirt gaan geven want heb nog steeds het idee dat ze achterlopen ;)

 

Gelukkig geen last(so far so good) van ongediertje en of meeldauw en dat soort shit,dus dat is positief!! :D

Ik hoop dat die onzin me een beetje bespaart blijft om toch nog een redelijke opbrengst te krijgen,we gaan het meemaken!!

 

Genoeg bla bla bla,hier de pics

KIJK EN OORDEEL ZELF!!!!

med_gallery_18676_9425_1370914.jpg

med_gallery_18676_9425_266454.jpg

med_gallery_18676_9425_1228286.jpg

med_gallery_18676_9425_871509.jpg

med_gallery_18676_9425_680199.jpg

 

med_gallery_18676_9425_1493902.jpg

med_gallery_18676_9425_803260.jpg

med_gallery_18676_9425_376788.jpg

med_gallery_18676_9425_1130785.jpg

med_gallery_18676_9425_1141682.jpg

 

med_gallery_18676_9425_413164.jpg

med_gallery_18676_9425_1359182.jpg

med_gallery_18676_9425_1457020.jpg

med_gallery_18676_9425_1290757.jpg

med_gallery_18676_9425_15022.jpg

 

Zo dat waren ze weer!! ;)

 

Volgende week weer een foto-update met waarschijnlijk dikkere dames!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jap kerel amogo

 

ik heb mn vergrootglas niet bij ;)

 

waar zijn de foto´s die we gewnt zijn van je ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he jappes

beter he en mooie meide om mee te pronken ;) :D

sry moet wat te zseiken hebben he

maaruh heb ie niks te zeiken bij mij dan ??????????

 

;) ;) :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He acroobaatje ;)

 

Ik ga ff gluren bij je amigo,enne ik heb altijd wat te zeiken he....you know me??!! ;)

hahahaha.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey amigo.

Gaat goed zo te zien.

Dat gaan mooie toppen worden hoor.

Even wachten tot de pk 13/14 zijn werk gaat doen.

Ouderwets knallen met PP he ;)

Greets Baldy

Share this post


Link to post
Share on other sites

High japperdepap.....

 

Ziet er lekker uit, heb het zelf nu twee keer ook gedaan met die halve dosis en dan de week erop de hele. Is me wel bevallen maar moet zeggen dat het wel zwaar op de maag van de dames lag hoor.

 

Die gele bladeren gaan dan wel erg hard in vergelijking zonder die PK, ik vond het het proberen waard. evt de helft wel en de andere helft niet is ook een optie....

 

Voorlopig nog geen rare dingen in je hok zo toch? Hebbie nog gekeken om je ventilatie/inblaas wat te veranderen want je had toch wat kleine verschillen opgemerkt?

 

Ben benieuwd deze week ! Ze zien er iig lekker wit en vol potentie uit man!

 

Laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shepperd.

ik ga de volgende ronde inblazen zodat de verse(koude) lucht wat beter wordt verdeeld! ;)

En ja een halve week op een halve dosis Pk werkt goed,die Pk knalt er echt in dus we laten ze eerst een beetje wennen ;)

Voor de rest geen spannende dingen te melden dus so far so good!!! :wub:

Hoop dat de dames lekker aankomen de komende 4 weken !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit ;)

op naar dikke en zware toppen

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adje

thanx gozer.....hoop dat de dames lekker aandikken de komende dagen!!!!

Na het weekend gaat de Pk erbij met hopelijk een flinke bloeispurt tot gevolg! ;)

We gaan het mee maken amigo.

Thanx voor je reply!!

 

De dames hebben net gedronken.....60ltr met een Ec van 2.0 en een Ph van 5.8.

Nog een volle week voeding en dan een halve dosis met Pk!!

Keep you guys informed... ;)

 

Na het weekend weer een uitgebreide foto-update voor de geintersseerden... :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sneak-preview van de aankomende uitgebreide foto-update!!

 

De dames zwellen eindelijk lekker door!!!

De verhoogde Ec van de laatste 2 voedingsbeurten geeft een lekkere bloeispurt......en de Pk moet nog komen!! ;)

Vanavond krijgen ze nog een x Ec 2.0 Ph 5.8 waar ze drie dagen mee moeten doen!! Daarna gaan we beginnen met een halve dosis Pk en krijgen we te zien waar deze dames in toe in staat zijn!!!! ;)

Stay tuned!! :D

 

med_gallery_18676_9425_582239.jpg

med_gallery_18676_9425_1045926.jpg

med_gallery_18676_9425_879848.jpg

 

De meest rechter lamp lijkt z'n beste tijd gehad te hebben ,er is enig verschil te zien tussen deze en de andere lampen.

Aan de rechter kant komt ook de verse(koude) lucht binnen dus miss dat dit elkaar een beetje versterkt!!

Anyway....het zwellen begint vroeg.......we moeten nog 29 dagen!!! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat moet goed komen ;)

nu nog knallen met die pk 13/14

vette opbrengst ;)

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

he jappes of moet ik zeggen sjappes ;)

gozer respect en mooie toppen he

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adje34

Ja we gaan er het beste van maken he??!!

Khoop op mooie zuurstokken!!!

 

@Clowntje ;)

Wat jij wil amigo...sjappy jappy wappy pappy...... :wub:

Thanx man....ze gaan de laatste week erg lekkur...khoop dat die Pk z'n werk gaat doen!!

Leuk je gesproken te hebben......ouwe!!?? :D ;)

we houden contact!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

High jappie..

 

Toppen zijn al lekker aaneengesloten, zelfs zonder die PK. Zijn goede vooruitzichten man!

 

Laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...