Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jappie78

Nieuwe ronde,nieuw hok,48 x PP

Recommended Posts

@Bassie :wacko:

 

Thanx gozer........ging een beetje fout met foto's posten.

Dus nu met pics!! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man die pp groeit echt heerlijk he

ik heb de laatste tyd last dat als ze uitm mn groeihok gaan en naar mn bloeihok

gaan dat ze niet echt willen groeien :wacko:

MAAR bij jou gaan de meiden er goed voor en je zult er voor beloont worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Clown.

Gozer m'n maat heeft het zelfde probleem,hij heeft'in z'n groeihok een 250W HPS gehangen en dat werkte bij hem.

Wat voor lamp gebruik je in je voorgroeihok??

 

We gaan het zien en meemaken wat deze sletten gaan opbrengen...

Thanx voor je reply amigo :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan lekker Jappie

 

Knalluh met die pp`s :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie toch een enkele pp"er die nog heel klein is.

is deze als wat bijgekomen? of anders zou ik zeggen je verlies eerder nemen zodat je iets meer ruimte krijg voor de andere dames,

dit zal je zeker ten goede komen.

 

ik heb dit zelf ook in me hokkie maar was te eigenwijs deze weg te laten,

 

:wacko: ziet er verder super uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verlies? Dat levert geen verlies op hoor, vol is vol en dat word het wel.

Trouwens ik zie er maar 1 die wat kleiner is :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg toch ook een ENKELE! oftewel 1 SLET! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tim

Ja klopt er is er 1 die klein is(blijft) :wacko:

Morgen wordt deze slet naar de hoek verbannen waar ze zich kan gaan schamen!!! :D

Geef liever deze ruimte aan een andere dame die het wel waard is.

Meestal wordt zo'n kleine slet overschaduwd en levert weinig op!!!

De voorgaande ronde's waren de gemiddelde/plant redelijk en dit was incl een achterblijver!!??No worry's mate!!

Hehehehe......gaat goed komen.

 

@EreZumi1

Ach eentje...??!! Pfff...de andere 47 doen het goed !!! Toch??

Heb er altijd wel eentje gehad die minder was.....tzijn net vrouwen he??!! :o

Mooi vol veldje wordt het zeker,kheb goede moed!

 

Thanx voor de reply's amigo's!!!

keep you guys informed :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zeg toch ook een ENKELE! oftewel 1 SLET! :wacko:

 

Enkele is meervoudig, enkel is enkelvoudig ;)

 

Jappie ze gaan top! Morgen ff een foto van mijn pp sletten :D

Tja vrouwen......hou op, ze komen en ze gaan :D Dus ze komen snel weer :o

Ik zeg altijd Keep your head up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@IreZumi1.

Ja ze gaan lekker man,maar vrees dat die 1 a 2 dagen xtra groei miss toch te veel is geweest.

 

Aagezien de dames als een speer groeien :D Hier alvast wat extra Pics om een idee te geven.

Waarschijnlijk gaan ze morgen even het hok verlaten om de benen te scheren :wacko:

Het wordt een hele klus aangezien ik er niet zo makkelijk meer bij kan :o

Maargoed heb ook geen zin om dadelijk als ze klaar zijn vele ueren kwijt te zijn aan het knippen van fluffy spul.

Ik denk dat ik de onderste 2 a 4 takken eraf knip.

 

Zijn er mensen met ideeen en of suggesties/ervaringen hiermee???

Ik heb geen zin om ze er nog een x eruit te halen....

 

PICS!!

 

Veldje links.

med_gallery_18676_9425_206902.jpg

med_gallery_18676_9425_1021676.jpg

 

Veldje rechts.

med_gallery_18676_9425_715375.jpg

 

Zomaar eentje....Nog geen bloementjes maar verwacht ze met een dag of 3 a 4... :D

med_gallery_18676_9425_547465.jpg

 

Groet,

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Clown.

Gozer m'n maat heeft het zelfde probleem,hij heeft'in z'n groeihok een 250W HPS gehangen en dat werkte bij hem.

Wat voor lamp gebruik je in je voorgroeihok??

 

 

ik gebruik 5 tl balken 59 cm 18 watt stuk

en bloei af met 400 watt

 

je meiden zijn mooi vriend :wacko: :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles wat niet netjes op hoogte is of teveel is weg knippen, dat is hoe ik het doe op een setup zoals jij die nu heb en dat werkte voor mij goed .

 

Anders zit je zeker met fluf of een veelst te dicht veldje dus lekker knippen die dames.

 

Suc6. ziet er goed uit op een beetje tmv na maar daar ontkom je haast niet aan met de stekkenboeren van vandaag .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@clown.

Hmm oke??!! Heb je dat met elke soort,of alleen deze??

Ja ,ze gaan hard he??!! Sta er elke x weer van te kijken,miss deze keer ff goed dieven enzo. :o

Anders zit ik weer zo lang te knippen op dat kleine spul :wacko:

 

@Godsgift.

Ik denk dat ik de meiden morgen ff onder handen ga nemen.Kzal ff wat foto's posten tijdens het knippen.

Ja ik heb er altijd wel een stuk of 2 met TMV ,ach ja wat doe je eraan??!!

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jappie :wacko:

Ze groeien echt hard, bij mij hadden ze wel lang nodig voordat ze een beejte op gang komen.

 

Tumbletrimmer huren jappie voor het kleine grut bij gs de kast.

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ireZumi1

Ja ze gaan hard he??!! :o

Hmmm zo'n tumbletrimmer klinkt wel aardig,maarre hoorde dat dat ding wel grof knipt.....

Anyway heb jij er goede ervaringen mee homey?? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo holmes

 

Yep :D

 

Mooie toppen met de hand, kleintjes in de tumble.

Nee is niet echt grof en ligt eraan hoe vaak jij eraan slinger, probeer het eens zou ik zeggen :o

 

Gr Homeboy :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@IreZumi1

What up player??!! :wacko:

Nahja klinkt wel aardig dus,hmmm miss wel een goede optie idd.

Trouwens ben ook best wel lui en heb eigenlijk helemaal geen zin om die sletten kort te wieken dusss...

Thanx gozer....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen growertjes....

 

FF een update over de PP's,morgen een foto update voor de geinteresseerden. ;)

 

We zitten op dag 10 op 12/12.

Vanmorgen de eerste knopjes ontdekt :D

De dames gaan goed en zijn aardig de lucht in geschoten.

Ze hebben nog geen voeding gehad alleen maar kraantjeswater,ik denk vanaf woensdag ofzo dat ze de eerste voeding gaan krijgen. (EC 1.4 Ph 6.0)

Temp lamp aan is 29grC Lv 25

Temp lamp uit is 18 grC Lv is 40

 

Morgen dus weer een foto-update amigo's,tot die tijd moet je het maar hier mee doen??!! :wacko:

Goed weekend !!!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sletten? ;)

beetje respect voor je plantjes he?,ze zijn zo goed bezig voor je en dan scheld je ze uit? :D

vaag perspectief, :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Collie weed.

Beetje rare post maar goed,(Pfff...je zal het wel druk hebben als je overal gaat posten waar ze sletten genoemd worden!!)

 

Ze werken hard voor me ,maar ik werk ook hard voor ze!!

Elke dag worden ze in slaap gezongen en een verhaaltje voor het naar bed gaan krijgen ze ook.

Ze hoeven maar een gil te geven en krijgen wat te drinken,eten word ook met room-service bezorgd :wacko:

Na ongeveer 10 weken worden ze met respect en volledige waardering van hun leven beroofd,om vervolgens na 10 dagen opgebaard te hebben gelegen een glimlach op een gelukkige blower te toveren. ;)

 

Ze worden met regelmaat dames genoemd of mijn vrouwtjes,bitches en sletten mag ook genoemd worden :D

 

Het perspectief is dat er wederzijds respect is!!!! :wacko:

Hoop je hiermee voldoende te hebben ingelicht.

 

Hoogachtend verblijf ik,

Jappie 78

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jappie! heel mooi hokje heb je daarzo, en ze groeien idd als kool :rolleyes: goed bezig!

 

mag ik mss wel vragen hoe de hoogte van je lampen is geweest vanaf t begin, dus ook in de groeifase? had je er direct 2 aan? en wanneer is de 3e aangegaan?

 

btw, hoe zie je dat ze nu voeding van jou nodig hebben, en dat je aarde op is?

 

;)

 

Gr. the-constant

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the-constant

he gozer,thanx!! :rolleyes:

 

Toen de dames de grond in gingen had ik twee lampen aan staan,omdat het folie eroverheen ging gaat de ventilator uit met 3 lampen wordt dan de warmte input te groot.

 

De lampen hangen dan op maximale hoogte,bij mij is dat ongeveer 1.5 m vanaf de pot gemeten.

Op het moment dat de stekken zijn aangeslagen een dag op 3 a 4 gaat de folie eraf en de derde lamp knalllen we erbij!!

In de daarop volgende week gaat de lamp naar beneden in twee stappen en daarna mee omhoog met de groei van de plant.

 

Het moment van voeding geven kan op twee manieren ,of je houd gewoon het advies van de GS aan dwz 3 weken.

of je houd de plant goed in de gaten,als de bladeren,mn de punten,geel dreigen te worden dan heb je voedingstekort en kan je beginnen met voeden.

Ik hou meestal gewoon 3 weken aan,gebruik dit merk aarde al een tijdje en drie weken aanhouden klopt aardig.

 

Gegroet,

Share this post


Link to post
Share on other sites
De lampen hangen dan op maximale hoogte,bij mij is dat ongeveer 1.5 m vanaf de pot gemeten.

Op het moment dat de stekken zijn aangeslagen een dag op 3 a 4 gaat de folie eraf en de derde lamp knalllen we erbij!!

In de daarop volgende week gaat de lamp naar beneden in twee stappen en daarna mee omhoog met de groei van de plant.

Jappie, thanks voor je reactie :rolleyes: ''in de daarop volgende week'' zakken de lampen dus naar ongeveer 50-60 cm? ''en daarna mee omhoog met de groei van de plant'', dit duidt dus het begin van de bloeifase aan, als ik het goed begrijp? Sorry als ik teveel vraag, maar ik heb het gevoel dat mijn eerste kweek niet goed is gegaan op het begin (nu ook hoor maar dat is een ander topic), dus wil het de volgende keer iig veel beter doen!!

Het moment van voeding geven kan op twee manieren ,of je houd gewoon het advies van de GS aan dwz 3 weken.

of je houd de plant goed in de gaten,als de bladeren,mn de punten,geel dreigen te worden dan heb je voedingstekort en kan je beginnen met voeden.

Ik hou meestal gewoon 3 weken aan,gebruik dit merk aarde al een tijdje en drie weken aanhouden klopt aardig.

Duidelijk verhaal!

 

Gr. the-constant

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the-constant.

Groei of bloei fase maakt voor mij nix uit kwa hoogte van de lamp.

Als ik denk dat ze goed zijn aangeslagen gaat de lamp naar beneden en de derde lamp erbij.

als ze te laag hangen merk je dat snel genoeg en zullen ze vergelen/verbranden.

Je kan hiermee een beetje spelen....hou ze laag en de plantjes worden wat gedrongen ,hang ze hoog en de dames zullen strekken naar het licht toe. :rolleyes:

Met een 600watter hou ik altijd min 60 a 70 cm hoogte aan.

Een plant/stek groeit meestal nog een week of twee door!!Hou hiermee rekening mee als je niet een oerwoud wil hebben!! ;)

Dus samengevat,na een week ongeveer hangen ze 60cm van de plant af en gaan om de twee dagen ongeveer een 10 cm omhoog,tot dat de bloemen verschijnen,dat betekend dat ze bijna uitgegroeid zijn. :D

Hoop dat je er wat aan hebt.

 

gegroet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Jappie, ik begin het wel steeds beter te begrijpen!! ik denk dat ik gewoon niet goed weet wat nou de bedoeling is, maar naar wat ik hier allemaal lees is het juist voorkomen dat je planten teveel gaan strekken en hoog worden waardoor je een oerwoud creeerd. Je wilt ze dus gedrongen hebben en dat doe je dus door

- tijdens de groeifase gewoon zakken naar de 60 cm

- bij aanvang bloeifase de lamp verstellen op groei van de plant totdat deze is utigegroeid om hem vervolgens op 60 cm van de top af te houden

 

heb ik dit een beetje goed verwoord?

 

Gr. the-constant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...