Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Leblonde

Maastricht of Tillburg ?

Recommended Posts

Hej iedereen !

 

Ik ga al een lange tijd naar Breda, maar steeds opnieuw begin ik te merken dat de kwaliteit aan het verminderen is ( naar mijn mening ).

 

Nu is mijn vraag: Zou ik naar Breda blijven gaan ?

 

Of zou ik eens naar Maastricht of Tillburg gaan? ( Of een andere stad die erg aan te raden is en die niet te ver ligt wanneer je van Brussel komt ) En welke shops zou je dan gaan?

 

Dus concreet : Wat zijn de beste shops van ofwel Breda, ofwel Tillburg ofwel Maastricht?

 

Alvast bedankt ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

easy going in maastricht

wel wat duurder

maar

jack haze

diablo

amnesia haze zijn hier goed kosten

alle 3 13,5 maar dan heb je wel wat lol

 

bij tilburg ken ik de grass company bij het station

ben er lang niet geweest maar je kan er lekker

eten lol

grtzz DH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool Runnings in Maastricht is ook lange tijd mijn vaste shop geweest (tot ik mijn eigenkweek deed ;))

Het is daar ook lekker gezellig met van die lekkere zachte zetels en TV's, echt een chillkelder

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool running

 

de naam zegt het al wiet kopen en blijf rennen

kom er niet stil te staan lol ik vindt het echt een

vieze sjop in tegen stelling tot easy going die pas

verbouwd is lol echt een schone nette zaak en

komen niet zo een ongehure gasten als in cool running

maar het wietje van daar is wel ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cool Runnings in Maastricht is ook lange tijd mijn vaste shop geweest (tot ik mijn eigenkweek deed ;))

Het is daar ook lekker gezellig met van die lekkere zachte zetels en TV's, echt een chillkelder

 

 

Hoe doe jij je eigen kweek, heb al buiten kweek gehad, maar denk eraan om binnen eentje te zetten in mss een kweekkast.. :lol:?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeeuuuhhhh die doet zijn eigenkweek zoals de meeste hier ;) :lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
eeeuuuhhhh die doet zijn eigenkweek zoals de meeste hier ;) :lol: ;)

Kweekkast, tent, buiten, binnen zijn veel manieren e ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kelder van de cool runnings stinkt, het is inderdaad erg vies.

Ik heb er wiet gekocht (weet nietmeer welke), die 9,5 euro/gram kostte en er zat een erg scherpe smaak aan.

Volgens mij resten voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je goede wiet in Maastricht, dan moet je bij Maxcys zijn aant station. En nog betrekkelijk goeiekoop voor maasticht. Nog aan te raden en zeker bezoekje waard in Maastricht:

 

Easy Going (lekkere Haze en goeie Hasj. Mooie shop ook!)

Kosbor (cupwinnaar! Goeie Amnesia en bio-wietjes)

SlowMotion (voor hun C5 haze)

 

Ga eens naar Vlissingen, is ook lekkere wiet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb toch nog nooit slechte wiet gehad bij Cool Runnings hoor...

Volgende shops ging ik tot vorig jaar regelmatig:

Cool Runnings

Heaven 69

Fantasia

Kosbor

 

Vond ze allemaal wel goed, zolang de wiet goed is maakt het me allemaal niet veel uit...

Blijf ook meestal niet hangen in de shop

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wakki

 

valt me wel op dat easy niet in je lijstje staat

als je daar was geweest had je de wiet van

Cool Runnings

Heaven 69

Fantasia

Kosbor

maar matig gevonden :lol: ;)

en easy is ook nog een shop waar je lekker

kan blijven hangen zonder rare gasten/freaks

om je heen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga naar Tilburg.Toermalijn altijd ruime keus aan lekkere soortjes.

 

Maastricht ben ik keer of 10 wezen shoppen.Paar shops die te vies waren om aan te kijken,paar shops waar de wiet een drama was,paar shops vol toeristen(voor mij reden om niet te gaan) en uiteindelijk bij de mississippi beland.Je moet wel tegen het type volk kunnen,maar ik heb me er prima geamuseerd.Peacemaker was het soortje wat echt peace maakte in me kopkuh.

 

Momenteel kom ik met regelmaat bij de baron in Breda en moet zeggen dat ze gewoon een goed wietje hebben.Ik rook dan wel amnesia maar die is altijd aan de kwaliteit.Is een keer iets minder word me dat netjes verteld en baron haze of een a-5 aangeraden.

 

Als aanrader kan ik je naar de vrolijke gaper sturen in Gorinchem of Catweazle in Tiel.In gorinchem hebben ze altijd wel een goeie nlx en zowiezo DE 2009 cupwinning silver haze.Bij Catweazle raad ik je de nevilles haze en santa maria aan.

 

Succes en maak een verslagje van waar je ben geweest.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maastricht ben ik keer of 10 wezen shoppen.Paar shops die te vies waren om aan te kijken,paar shops waar de wiet een drama was,paar shops vol toeristen(voor mij reden om niet te gaan) en uiteindelijk bij de mississippi beland.Je moet wel tegen het type volk kunnen,maar ik heb me er prima geamuseerd.Peacemaker was het soortje wat echt peace maakte in me kopkuh.

 

hmmm je praat over toerische shop maar DE MISSISIPI:td is volgens mij wel

de meest toeristische shop van maastricht waar ik al uhm ckur 4 jaar niet meer

kom lol wat een shit gheheheheh EASY GOING rules :lol:

misschien was het niet de peace maker die je kop tot rust bracht maar

was het de boot "zeeziekte" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nooit in easy going geweest, maar zal er zeker eens langs gaan ooit :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maastricht:

 

De Mississippi (altijd handig als ik terug kom van een feest, die zijn al om 08.00uur open)

Heaven 69 (alleen bij mooi weer, lekker op het dakterras + een verse milkshake)

Slow Motion (Na de verbouwing wel een bezoekje waard)

 

Maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de Easy Going!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga altijd naar tilburg..

Toermalijn al veel geweest en altijd alle haze soorten en amnesia meegepakt , smaak van die wiet is echt ballen daar..

Shiva , rif , crackers , pasja tzelfde .. :lol:

 

De enige goeie shop daar is volgens mij de Muze als je haze wilt hebben

Demolition haze , super silver haze , mexican haze allemaal inorde :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter breda en tilburg dan maastricht. Moet je in maastricht dan Easy going, slow motion, Maxy's, en soms black widow (dit gaat alleen over de kwalitiet van de wiet) de andere kan je beter overslaan.

 

Maar in een grens stad waar veel toeristen komen, is weining hele goede, Ik vindt zelf dat de kwalitiet de laatse 2 jaar zwaar naar beneden zijn gegaan over heel nederland.

 

Bestaat Pax de boot nog in Breda ? Daar was altijd wel een goed hazeje te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beter breda en tilburg dan maastricht. Moet je in maastricht dan Easy going, slow motion, Maxy's, en soms black widow (dit gaat alleen over de kwalitiet van de wiet) de andere kan je beter overslaan.

 

Maar in een grens stad waar veel toeristen komen, is weining hele goede, Ik vindt zelf dat de kwalitiet de laatse 2 jaar zwaar naar beneden zijn gegaan over heel nederland.

 

Bestaat Pax de boot nog in Breda ? Daar was altijd wel een goed hazeje te krijgen.

 

 

Hey Karma

 

De Pax bestaat idd nog.Hebben altijd lekkere hasj gehad idd,maar wel even in de buidel tasten ervoor.

Baron blijft me favoriet,ook vanwege het volk wat er komt.

 

 

@Devil Haze

 

Als je bij de Mississippi gewoon boven blijft zie je amper toeristen,ja ze lopen voorbij.Alle toeristen daar zitten beneden.Enige minpuntje vind ik er de scan van je ID.

 

Ben pas nog in Gorinchem geweest bij Vrolijke Gaper en dat was toch zeker nog wel aan te raden.Hier kom je soms ook nog eens soortjes tegen die we allemaal kennen van het forum zoals KO Kush,Skubba,Hericules.En ze zijn al 2 jaar op rij de winnaar van de Highlife cup.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor echte goed spul moet je tegenwoordig inderdaad gewoon bij een thuiskweker zijn

kom ook altijd in Breda en altijd bij de pax of de baron pax is iets duurder maar heeft een net iets andere keuze mogenlijkhijd dan de Baron

alhoewel ik weer graag in de baron kom vanwegen het volk achter de bar en voor de bar

en in stilburg zou ik zowiezo niks kopen maar das persoonlijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom uit regio Maastricht

 

De miss moet je zeker overslaan . ( behalve als je ff voorgedraaide moet hebbe,

haze mix jonkos , goedkoop en goed.)

 

Kosbor voor dikke wied

Maxcys heeft dikke zakke lekker wierie en hasj

Easy going is ook chill

Heaven 69 .. de naam zegt het al

Cool runnings ... awesome

 

De rest kun je beter vermijden

 

In tilburg heb ik reeds Hindu Kush gehaalt bij TGC.

Was goed en goedkoop =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Easy going/missisipi/smokey kan je beter vermeiden want in deze shops wordt je altijd geript. Wil je veel wiet van goede kwaliteit voor relatief weinig geld zou ik eerder naar de maxcys of de slowmotion gaan. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik een shop zou bezitten zou ik iedereen liever 0,2 gram teveel meegeven dan 0,2 te weinig. winst maken doen ze toch wel, waarom dan ook nog ff lekker zitten bezuinigen op de hoeveelheid wiet waar gewoon voor betaald word :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Easy going/missisipi/smokey kan je beter vermeiden want in deze shops wordt je altijd geript. Wil je veel wiet van goede kwaliteit voor relatief weinig geld zou ik eerder naar de maxcys of de slowmotion gaan. :P

 

slowmotion is zo duuuur....;)

mer slowhaze...pfooe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...