Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

hazemarc

1e kweekverslag haze

Recommended Posts

hier wat nieuwe foto's met nieuwe tl buizen, ik zou er eerst 3 krijgen maar dit werden er 2 door een tl buis die het niet deed =P. De plantjes zien er zelf heel gezond uit alleen groeien ze niet echt super snel omdat ik niet zo veel licht heb.

 

gallery_24777_9399_5266.jpg

 

morgen ga ik ff nieuwe potten kopen i.v.m. hoogteverschil

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm

 

zien er jong uit

 

maarja

 

iedereen wat anders

 

 

ik ga gokken 30 gram droog ;)

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis haze he ze moeten nog 15 weken bloeien =O

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter iets dan niets... hoe heb je t voorelkaar gekregen dat je 3de tl t niet doet?

als ie nieuw is al ik m terug brengen hoe meer licht hoe spetaah ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hij was al kapot toen ik hem kocht, maar ja.... ik ga binnenkort wel een nieuwe halen. En het is me eerste kweekje ik zou zeer tevreden zijn met 30 grammetjes, daar kan ik aardig lang mee doen omdat ik geen dagelijkse blower ben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nieuwe potten gekocht (6 liter) en bij het overpotten zag ik dat de plant die 2 dagen ouder is dan de rest wel 2 x meer wortels heeft dan de anderen. Vanaf het begin is deze plant veel sterker gebleken en ook is hij veel groter dan de rest... Ik heb hem geen andere behandeling gegeven dan de andere planten, Iemand enig idee? De planten hingen er na het overpotten wat sipjes bij maar dit komt wel weer goed(de grootste plant zag er natuurlijk weer het sterkst uit).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man , hoe gaat het met je schatjes ?

 

 

 

En we zijn verzot op foto`s. :rolleyes:

 

 

Grtz E

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn goed gegroeid, de lelijkste/ kleinste plant is afgebroken omdat me kat er bij is gekomen... De rest is goed gegroeid. Alleen heb ik ze nu al 1.5 weken op 12/12 maar zie ik nog steeds geen geslacht. Ik heb het momenteel erg druk met werk,school,feesten dus als ik is wat tijd heb lig ik brak in bed. Toch zal ik proberen wat fotootjes te maken :rolleyes:

 

grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal vandaag/morgen foto's erop zetten. De grootste plant is nu zo'n 1m30 onder slechts 36 watt tl licht

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja laat ons smullen

 

ps . veel plezier met je cadeau :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bedankt elmo voor de zaden die je mij heb toegestuurd :rolleyes: zal binnenkort hier over ook een topic starten (thai en jamaican)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_24777_9516_5286.jpg

 

gallery_24777_9516_27617.jpg

 

gallery_24777_9516_30655.jpg

 

gallery_24777_9516_3897.jpg

 

deze plantjes zijn geweekt onder: LET OP! (36 watt!) en alleen aarde en water, (biologische wiet) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man ,die zijn zeker gegroeid onder dat kleine lampje :rolleyes:

 

Nu proberen er mooie topjes aan te kweken he

 

Hoelang/of staan ze al onder 12/12 ?

 

Enz enz .. want ik wil alles weten ;)

 

Succes gooz

 

Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan nu denk ik al zo'n 1.5 weken op 12/12 alleen het probleem is dat ik het niet volkomen donker krijg. Daar ga ik nu wat aan proberen te doen en hopelijk krijg ik dan wat mooie topjes :rolleyes:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man dat zou ik zeker doen , want dat is echt belangrijk dat ze volledig in het donker staan !.. anders gaan er zeker geen toppen aankomen:( en dat zou zonde zijn he ..

 

ze lijken me ook wat gestrekt , voor de volgende keer misschien er een ventilator bijzetten op de laagste stand dan blijven ze korter en worden de stammetjes dikker

:rolleyes:

 

hou ons op de hoogte ;)

grtz E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Hazemarc,

 

Ben je ook van plan de hele bloei onder de TL te laten gaan?

 

ik denk dat de hoogte van de plant niet veel uitmaakt want TL heeft maar heel weinig dieptestraling. Dus wellicht krijg je alleen een beetje fatsoenlijk topjes bovenaan.

 

als je de kans hebt zou ik toch nog een HPS'je aanschaffen wellicht dat een 250Watter voor een redelijke oogst kan zorgen. Of meer TL's te halen van de juiste kleur en deze erboven hangen.

 

nou ja in elk eval is het leuk om te growen, alleen jammer als je er straks maar 10 of 20 Gram afhaalt al die tijd zitten wachten.

 

En ja helemaal donker is zeker nodig, ik heb in de tuin afgelpen jaar een beetje licht van de buitenlamp van de buren gehad en de bloei bleef weg..

 

succes ermee,

 

grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit man!,....nu zijn die mensen wel stil die zeggen dat je onder een 36 watt lampje niet kan kweken :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ok, ze zijn gezond, maar daar haal je bijna niks vanaf ben ik bang . . .

 

we zullen zien :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er goed uit man!,....nu zijn die mensen wel stil die zeggen dat je onder een 36 watt lampje niet kan kweken ;)

@ HS LWD

Hehe goed gezegd man ,

maar ik denk dat je onder elke lamp wel kan kweken,alleen wat je er later vanaf haalt verschilt nogal..

 

Maargoed marc ,

je plantjes zien er groen en gezond uit :rolleyes:

regel even een goeie donkere ruimte.. en ga lekker door :D

 

Grtz Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, het gaat me ook niet echt om een super opbrengst. Het gaat me erom dat ik wat leer en ik heb nu al meerdere problemen gehad die ik door hulp van forumleden heb opgelost, maar daar leer je wel van. Als alles gelijk voorspoedig gaat en je later een groot probleem krijgt dan is dat erger. Ik heb op het moment nog geen geld/tijd om een andere lamp aan te schaffen en een super kweekhok te bouwen (dat komt nog wel). Dus ik blijf onder deze lampen kweken. Ik ben al blij als ik 1 jointje dat ik zelf heb gegroeit kan roken :rolleyes:

 

grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja, het gaat me ook niet echt om een super opbrengst. Ik heb op het moment nog geen geld/tijd om een andere lamp aan te schaffen en een super kweekhok te bouwen (dat komt nog wel). Dus ik blijf onder deze lampen kweken. Ik ben al blij als ik 1 jointje dat ik zelf heb gegroeit kan roken :wacko:

 

grtz!

 

hey man , mooi gezegd :rolleyes:.. en die instelling heb ik ook . als ik voor een superoogst zou gaan had ik wel 12 pp stekken in mn hok gezet, en had ik al een paar oogsten kunnen draaien...maar dit vind ik veel leuker ..

 

maargoed , zorg er wel ff voor dat ze Echt in het donker staan ;)

 

 

 

blijf je volgen :D

 

 

Grtz E

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb het nu compleet verduisterd met dekens, ehmm de tijdklok staat alleen niet erg goed.. maakt het uit als ze iets meer als 12 uur licht krijgen of gaan ze dan niet in de bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...