Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chris30

kwekerij opgerold

Recommended Posts

Politie ontdekt een hennepkwekerij

ARNHEM - De politie heeft dinsdag een hennepkwekerij aangetroffen in een huis aan de Boulevard Heuvelink in Arnhem. Bij de onderburen stond het water enkele centimeters hoog in de kamer en keuken.

 

 

 

Het water kwam de bovengelegen woning. Omdat de bewoner niet thuis was, is de politie naar binnen gegaan. De woning was ingericht als hennepkwekerij. Er werden geen planten aangetroffen, wel bijna 900 lege bloempotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, eindelijk is politie NET TE LAAT!

 

En de kweker dacht natuurlijk weg met mn buit, laat die druppelsysteem maar aanstaan! :wacko:

 

 

Jeeeeeeeeeeeej 900x 30+ gram = een hoop wiet :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig dat er altijd planten (rest) worden gevonden en nooit de wiet,

Of de politie is te vroeg , voor de oogst of te laat , ze kunnen nooit optijd zijn. zo wordt het altijd raden naar de hoeveel heden.

 

cheers,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe krijgen ze nou steeds die water lekkages voor elkaar joh.....

daar snap ik nou niks van hoor.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de politie zo doorgaat is de wietplant binnenkort nog een bedreigde plant soort :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe krijgen ze nou steeds die water lekkages voor elkaar joh.....

daar snap ik nou niks van hoor.....

 

verbaas ik me ook over. gebeurd echt veel, beetje knullig wel.

 

overloopje, vlotter en/of paar extra m2 folie..en je bent een heel eind.

 

gewoon jammer dat de onderburen er dan de dupe van zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja zo is het leven..

 

 

Nou zal ik jullie is de reden vertellen waarom de druppelsysteem aan stond: en is de nacht daar ingebroken alle plantjes zijn gestolen, er is geen ander verklaring voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

en jou naam is nostradamus? of je bent er zelf op de een of andere manier bij betrokken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de planten zijn weg gehaald dan gaat het water nog altijd eerst in de potten en neemt de aarde het op dus dan duurt het nog wel een tijdje voor de boel overloopt. Gewoon weer zon groepje gasten die een grote plantage opzetten en goedkope rommel erin zetten en het knullig in elkaar zetten. Is gewoon een schande en geeft de hobby kweker een slechte naam en heb echt medelijden met de onderburen. Je zou maar net een nieuwe bank hebben gekocht van 1000 euro of een nieuwe laminaat vloer hebben gelegd.

 

geen woorden voor maar das mijn mening.

 

dr Rodney Mckay

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd een snel opgebouwd hok om ff snel te cashen,

snelheid is alles zeggen ze he!, zonder aan eventueeel gevolgen te denken.

deze straat zit vol met studentenwoningen etc en een perfecte gelegenheid om ff tijdelijk te huren en te verneuken.

 

een zogenaamde kattenvanger ritselen om het pandje op naam te zetten.

voldouwen,cashen, en de rotzooi laten staan...........

 

zo werkt het toch!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ut gebeurt idd.

of ze hebben echt een hekel aan de onderburen gehad, je weet t niet.

 

blijf het iig stom vinden. snel bouwen kan prima samengaan met een aantal basisregels wat zoverre inhoud dat je de kans op wateroverlast en brand zoveel mogelijk elimineert.

in 2 dagen 900 planten neerzetten en na een week de lul zijn door zoiets of er 3 dagen over doen en je kop erbij houden, en met een gerust (er) hart je kweek af kunnen maken.

ik wist het wel.

 

op een bovenverdieping: standaard de hele ruimte folie erin en tegen de muren opzetten. kan gewoon zoveel mis gaan met water..pas nog gehoord dat het pomprelais bleef hangen, potten stonden in een bak met een rand van 5 cm, ..dan ben je toch wel blij dat je die 40 euro extra hebt uitgegeven aan een beetje vijverfolie.

 

in dit geval kon het natuurlijk ook best wel eens zijn dat er geoogst is en de aarde is afgevoerd, en de sukkels met hun blije hoofd gewoon de boel hebben laten draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd een goed stukje vijverfolie doet wonderen,

icm met een veilig alarm/detectie systeem.

 

en je voorkomt dit soort ellende,

Share this post


Link to post
Share on other sites
idd een snel opgebouwd hok om ff snel te cashen,

snelheid is alles zeggen ze he!, zonder aan eventueeel gevolgen te denken.

deze straat zit vol met studentenwoningen etc en een perfecte gelegenheid om ff tijdelijk te huren en te verneuken.

 

een zogenaamde kattenvanger ritselen om het pandje op naam te zetten.

voldouwen,cashen, en de rotzooi laten staan...........

 

zo werkt het toch!

 

 

900 planten in een studentenkamer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is klote wat mensen doen, veel kwekers doen het voor de geld.

 

als iedereen gewoon 5 planten had, dan zou de overheid er niet een big deal van maken.

 

de oveheid genaliseerd de boel nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en jou naam is nostradamus? of je bent er zelf op de een of andere manier bij betrokken.

 

Ik ben er helaas niet bij betrokken.. maar goed hoe weet je nou dat ze een dag er voor zijn weggehaald? Z;n grote week heeft ongetwijfeld een voedingscomputer wat alles autmotische regelt.. bij z;n grote kweek hoef je maar maximaal eens in de week aanwezig tezijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou zo"n kweekje heeft waarschijnlijk geen voedingscomputers hoor....

als ze zo stom zijn om wateroverlast te veroorzaken, heb ik me twijfels of ze uberhaupt wel met een compu aan de slag kunnen :D

 

 

 

900 planten in een studentenkamer?

 

 

why not?

niet alle studenten kamers zijn 4m2 :D

900 planten kunnen gerealiseerd worden in een kleine woning hoor. 30/40 per m2 is te doen.

voor de broodkweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...