Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Newby Growa

Big Bang got raped

Recommended Posts

Hoy! Mijn wetenschappelijke geest verplicht mij experimentjes uit te voeren B) Dit is de big bang van mijn mislukt aerokweekje. Deze zit nu terug onder mijn HPS. Heb ze zwaar aangepakt.

 

De bedoeling van deze topic is experimenteren met de plant om te zien wat ik ermee kan/mag doen. Dus zien in hoeverre een plant regenereert, hoelang dit duurt, wat de gevolgen ervan zijn enz... Zo doe ik wat ervaring op voordat ik begin aan de sativamix feminized kweek. Ik wil namelijk dat deze zo perfect mogelijk wordt uitgevoerd ;)

 

Geniet van het slachtpartij!

 

gallery_20005_9074_464269.jpg

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

die is er binnen 1 a 2 weken weer bovenop, mark my words

B)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal nog wel sneller zijn denk ik, laatste ronde heb ik m'n plantjes ook erg mishandeld maar zonder in te binden....

Tak knakken en buigen en binnen een paar dagen stond het zowat rechtop met een verdikking in de tak.

Deze planten doorstaan een hoop mishandelingen, zelfs als een scheutje afbreekt kan je het repareren dmv het scheutje een beetje te spalken met een stukje tape, vaak groeit dat gewoon weer aan.

succes met de marteling B)

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Newby,

Er was al eens zo een experiment.

Als ik het goed heb: How low can jou go?

(Zoekfunctie werkt helaas niet)

Veel plezier.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha lijkt we een bonzai B)

grappig man. toevallig geen duitser jij ? ;) testen hoever je kan gaan met regenereren LOL

 

leuk onderzoek in ieder geval.

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% Belg B). Ze ziet er toch nog goed uit als je ziet wat ze al ondergaan heeft.

 

Als jullie nog toffe ideetjes hebben omtrent wat ik dat vrouwtje kan aandoen, POSTEN maar. Dit is echt een testplantje, weet niet of ik het zal laten afbloeien ( wegens plaats tekort zodra de sativakweek van start gaat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, opnieuw toppen tot ze weer groeit en dan natuurlijk weer toppen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daarna natuurijk weer toppen en nogeens toppen haha .

kijk hover je kan gaan tot dat ze zegt bekijk het maar.

bij de mens is het geloof ik 6 tot 7 keer voordat het niet meer geneest ?

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey @ all. Ik wou gewoon nog even een foto posten van hoe mijn Big bang got raped er momenteel uitziet. Ik ben zelf niet bij de plantjes, een vriend houdt ze in de gaten en doet het goed ook :likken: Foto is wat wazig maar geeft wel een mooi beelf van de Bonzai <_<

 

PS: ze is 1 keer gefimd wanneer ze 15 cm was, dan geknakt in het midden van de stengel enkele dagen later. Vervolgens kreeg ze 1 week om te recupereren en werd ze nogmaals getopt en gefimd afhankelijk van de hoogte van de topjes. (Sommige topjes die hoger kwamen zijn wel 3 X getopt.) Nu gaat ze al een week haar gangetje :)

 

gallery_20005_9074_244007.jpg

 

ze is gisteren in bloei gezet . Ze zal afgebloeid worden in bij de Haze plantjes die er begin januari komen. dus vanaf dat ze er zijn update ik verder in topic "haze in mijn kast"

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al de hoogste zij- zijtakken zijn ondertussen nogmaals getopt :likken: krijg hier echt weinig reacties op mijn bonzai. nuja pech voor jullie ik zal er buds van krijgen, jullie niet <_<

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Hey man! Vet gedaan dat plantje.. grappig om te zien hoeveel ze kunnen hebben. Ben wel benieuwd wat het gaat worden, was fem. zaad toch? Is het dan niet zo als je ze stresst, je last van herma's kan krijgen?

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al de hoogste zij- zijtakken zijn ondertussen nogmaals getopt :) krijg hier echt weinig reacties op mijn bonzai. nuja pech voor jullie ik zal er buds van krijgen, jullie niet <_<

 

greetz

 

Weinig reacties.... maar als je dan een reactie krijgt is het wel van: Wooowww wat heb jij die plant geraped!!!!

 

Kan niet wachten om te zien hoe de buds eruit komen te zien :blink: ;) :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook echt benieuwd. Ze gaat vandeweek in een 11liter pot. Heeft ze wat meer ruimte voor de wortels. (momenteel is het 5-6 liter pot, weet niet precies heb ze zelf geknutseld :likken: )

 

greetz

 

PS: Als ze stress snij ik haar kloten er van. No one likes women with to big balls, right <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey iedereen! Met het plantje gaat het goed. Er waren wat vergeelde bladeren in het begin maar de nieuwe hebben een heel mooie kleur. Kijk maar

 

gallery_20005_9074_17702.jpg

 

gallery_20005_9074_34974.jpg

 

gallery_20005_9074_30298.jpg

 

Als je vergelijkt met de vorige foto dan zie je duidelijk een verschil. Ze is getopt geweest ( alle hoogste zijtakken) net na de vorige fotoupdate... Ik zal ze wel nog neerbinden om alle toppen op dezelfde hoogte te krijgen.

 

Ze is nog niet overgepot in die 11 liter pot wegens gebrek aan potaarde. Heb nu nog geen tijd dus zal dat komende week of binnen 2 weken doen. Tt dan kan ze wel nog wat verder in haar tijdelijke pot :wacko:

 

greetz !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijna 2 maanden nu.. Je zou het niet zeggen. Ze groeide wel traag in het begin en ze heeft al veel meegemaakt ( mislukte aerokweek ) en 2 maal overpotten :wacko:. Ze doet het nu wel steeds beter vind ik. NU nog zien wat er van af komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, ik had een vraagje. Mijn big bang zit nu in bloei ( heb jammergenoeg geen foto's tt volgende week) en ik vroeg mij af of het nog nut had om ze te verpotten ??! Ze zit nu in een 6l pot en kan in een 11l ... Ik neem aan dat de wortels zowiezo nog doorgroeien ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi NG, wortels groeien tot ze de pot gevuld hebben. Wortelgroei heeft energie nodig die dan ook niet in het bloeien gestoken kan worden. Maar de plant heeft dan later wel meer wortels en kan dus meer blad ondersteunen en dus ook meer energie per tijdseenheid leveren. Om te groeien is natuurlijk veel stikstof nodig dus als dat niet in de nieuwe grond zit moet je dat via bv groeivoeding toevoegen.

 

Als de BB al (bijna) is uitgegroeid zou ik niet meer verpotten. Groeit ze nog dan zou ik het wel doen.

 

Groeten, niksaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze is slechts 1 week echt in bloei dus zal ze nog wel verpotten. Ze zal daar mss paar dagen van stressen maar zowiezo zal het meer rendable zijn naar het einde toe vooral. Ze moet nu nog 8 weken bloeien dus dat komt nog goed denk ik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal. Hier een kleine fotoupdate van de stand van zaken :rolleyes:

 

2de week bloei

 

Ik weet wel nie hoe het komt dat er bladeren geel worden ... Iemand enig idee ?

 

gallery_20005_9074_146952.jpg

 

gallery_20005_9074_868738.jpg

 

gallery_20005_9074_302837.jpg

 

En het geheel met de lowryders achterin

 

gallery_20005_9074_724350.jpg

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...