Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
w13rd0

nova!

Recommended Posts

Guest elmanito

Heb ik gezien en de Greenhouse behoort ook eens tot de wietmaffia, na een aantal beelden van de HTCC.Nova is samen met die Task Force beweging weer goed bezig met hun DEA-propaganda.

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel apart... in Duitsland noemen ze een Profi plantage een plantage van minimaal 1000 planten....

 

hier in NL gaan ze al trots melden in de krant als ze 35plantjes hebben gevonden ergens....

 

wel apart weer....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max Daniels heeft zichzelf een veer gegeven....en heeft nu zelf bewijs gecreeerd dat hij de zak niet krijgt......sterker.....dit is een media campagne voor zijn eigen promotie ;)

maar dit geeft hij zelf niet toe natuurlijk....dus houden we het maar op demoniseren en stigmatiseren....goh...doe me denken aan de jaren 30.... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je max daniels in zn donkere ogen kijkt zie je dat die man aan het doordraaien is. die man heeft hulp nodig zeg ik je. goed slapen zal ie wel niet doen vermoed ik zo..Het is omdat ik weet dat er een compleet leger meekomt anders had ik m s uit willen uitnodigen voor een goed gesprek, gewoon eens om te kijken of ik deze man met zn voetjes weer op de vloer zou kunnen krijgen.

 

wederom spijtig om te zien dat men zendtijd verspild aan het benoemen van een probleem, maar geen zinvolle discussie opstart over de oplossingen, begint saai te worden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha 666 plantages in Belgie B) kon mijn grijns niet bedwingen!

Wederom, dweilen met de kraan open.. ga toch eens iets nuttigs doen met ons belastinggeld svp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

BobtheGrower & Rzoe - Niets aan toe te voegen. :verrygood

 

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...