Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
flipkip

Niets voelen van spacecake

Recommended Posts

Ik heb vorige week een spacecake gebakken met een maat van me.

Ik schat dat er zo'n 15gram bladafval in zat en 2gram goeie binnenwiet en 4gram buitenwiet. :smoke

Ik zei nog dat dat veel te veel was omdat het bladafval blonk van de hars maar hij wou me niet geloven.

 

Toen de cake klaar was hebben we elk 1/8 gegeten, maar er niets van gevoeld.

De dag erna elk 1/4, maar nog steeds niks.

Een paar vrienden die niet blowen hebben er een klein stukje van gegeten en een uurtje later werden ze misselijk.

Alles draaide en ze hadden moeite met ademen en konden niet meer spreken ;)

Dit lijkt me het typische effect van een zware spacecake.

 

Maar waarom voelen wij zelfs niets als we 1/4 eten, zijn we dan zo immuun? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen reageert nu eenmaal anders op wiet.

Zo heb ik laatst een pot thee getrokken van twee volledige sannies jack toppen!!! Half uur laten trekken, en opgedronken. Dit deed ik omdat ik nog nooit echt high of stoned ben geweest. Ook niet na roken.

Wat denk je??? niets :smoke

Dat is ongeveer 10 joints ;) Maar het deed niets. Na een paar uur ben ik gaan slapen, en de volgende ochtend was de wereld aan het draaien. Maar na een bak koffie was dat weer weg. Verder niets. Wel voelde ik me de hele dag een beetje duf alsof ik slecht geslapen had. Na zo'n hoeveelheid mag ik toch meer verwachten, nietwaar?

 

Ook een halve gram white widow roken van de coffee shop doet niets :wacko: ;)

 

Maar nu ben ik met herijuana bezig, en daarbij begon de wereld al te draaien als ik aan de toppen kom. Dus het zal me benieuwen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha grappig dat er zoveel moeite word gedaan om je compleet kloten te voelen!

 

Tegen een muur aanrennen heeft hetzelfde effect en werkt gegarandeert!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de vertekhal van een station staan 1000 mensen te wachten op de trein.

Gezellig een weekendje weg, logeren in de grote stad.

De trein komt aan, en heeft maar 100 zitplaatsen.

Er blijven dus 900 mensen wachten.

 

Tijdens de reis wordt het erg warm in de trein, te warm.

Sommige mensen hebben er echt last van.

Hun conditie gaat dus iets achteruit gedurende de reis.

 

Bij aankomst van de eindbestemming kunnen de 100 mensen eindelijk de stad in,

eerst op zoek naar een slaapplaats.

Het is echter erg druk in de stad, en er is nog maar voor 60 mensen een slaapplaats te vinden.

de rest doolt doelloos rond......

 

:smoke Waar gaat dit over??? ;)

 

In een schaal met vloeistof liggen 1000 delen THC klaar om zich te binden met een vettige molecuul.

In een schaal met

-water zijn maar 100 van die deeltjes te vinden.

-magere melk 200 deeltjes

-Volle melk 500 deeltjes

-Roomboter 1000 deeltjes

er staat ongeveer 250 gram boter tegenover 150 gram afval, om zeker te weten dat er genoeg wagonnnetjes zijn om de thc kristallen te vervoeren..

 

 

Gedurende het proces is te hoge hitte, een groot verdamp oppervlakte, etc. van belang om de moleculen in goede conditie te houden

 

Als je veel suikers en of vitamines hebt gegeten,

als bepaalde receptoren niet ontvankelijk zijn voor een effect

Als je zwaar hebt getafeld en lekker vol zit

als je andere drugs gebruikt die upt(koffie etc)

Als je erg veel verwacht van een bepaald effect

ben je minder ontvankelijk voor de werking van de verschillende cannabinoiden.

 

Bij acidburn is het jammergenoeg zo dat je niet genoeg waggonnetjes had voor het transport,

want aan het product kan het zekerz niet gelegen hebben.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje

Gelukkig doet alcohol het nog wel, maar het is leuk om te zien dat ieder weer anders reageert op moeder natuur ;)

En waar het over gaat? Ach, het is het wietforum he :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah eb ik ook wel eens gehad, 15 gram toppen van buitenwiet in 1 cake

 

dus eerst rustig beginnen met een plakje, toen 2, toen 3, en we voelden nog niks

 

kwam waarschijnlijk omdat die eerste 3 plakken binnnen een kwartier naar binnen waren gewerkt ;)

dus hadden we maar besloten om gelijk die hele cake op te eten, ik voelde nog steeds niks.

tot ik een blowtje ging roken toen ging alles tegelijk werken :smoke

 

dus volgende keer een uurtje na de cake nog ff een blowtje roken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo heb ik laatst een pot thee getrokken van twee volledige sannies jack toppen!!! Half uur laten trekken, en opgedronken. Dit deed ik omdat ik nog nooit echt high of stoned ben geweest. Ook niet na roken.

Wat denk je??? niets :smoke

Hoe heb je thee gemaakt? Heb je de toppen gewoon laten trekken in het water?

Want THC is niet oplosbaar in water. Je moet het binden met een vetstof molecule zoals boter of melk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had er olie doorheen gedaan. Niet te zuipen natuurlijk, maar aangezien die toppen al een maand of wat liggen te curen was de wiet heel zoet. En het werkte wel, alleen een heel klein beetje, en veel... heel veel later. En het effect was ook zo weer weg. En roken geeft ook geen effect, terweil anderen het best wel sterke wiet vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey flipkip als je niet voelt van de cake heb je geen goeie cake, laatste keer dat ik cake had gegeten van goeie hashboter was het te vergelijken als een paddotrip zo heftig dat dat was :smoke

M'n benen voelden als een stel elastiekjes.... echt, als jij 1 plak van een goeie cake heb gehad hoef je vaak de zelfde avond echt geen plak meer hoor.

 

@acidburn: wiet in je thee is zonde van je wiet man ;)

Wat wel cool is een stukje hash/ skuff in een pannetje met melk laten oplossen en dan een lekker kopje warme melk op een NUCHTERE maag opdrinken ;)

Je moet er echt voor zorgen dat je nog niet gegeten heb en zal je een lekker high/trippy gevoel krijgen die best lang aanhoud.

 

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ook nog wel eens wil helpen

Als de cake net uit de oven komt en hij zit nog in de vorm een flinke scheut likeur toevoegen,niet overdrijve natuurlijk , een soort natte cake effect

 

Als een cake bij mij niet 'werkt' dan eet ik na een uurtje iets vettigs en dan slaat het meestal wel in

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

thc lost minder goed op in onverzadigde vetten (olie dus :smoke). ze lossen wel goed in verzadigde vetten en die zitten bijvoorbeeld in melk en roomboter. succes ermee!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was echte melkerijboter van volle melk, dus daar lag het niet aan.

Die andere mensen kwamen niet meer bij en zijn een dag lang wazig geweest van een mini stukje!!

 

Zij roken wel geen joints, dus misschien ligt het daar aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...