Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Richie Hawtin

9 BlueBerry's van Dutch Passion in de 350 liter aardebak

Recommended Posts

Ze mogen dan wel misvormd zijn maar ze zien er voor de rest wel gezond uit.

moeilijk hoor.

 

succes met je beslissing :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey richie,

 

de vraag mbt om te toppen was meer bedoeld om te kijken of dat een oorzaak zou kunnen zijn.

Misschien als je alle misvormde scheuten verwijderd dat het nog wat kan worden.

 

Mvg, Kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ... B)

 

Zonder woorden ...

gallery_18291_9052_137752.jpg

 

Eéntje heeft het voorlopig gered en staat in een 6,5 liter pot bij in de darkroom, benieuwd of die nog goed komt want ik heb ook

wel wat extra optie's moeten verwijderen van de plant..

 

Dieptriest word ik hier van :j

 

En ook een beetje bang dat ik ergens iets fout gedaan heb.. alhoewel de vorige kweek met dezelfde ingrediënten bijna door het dak van het hok ging.. dus dat kan het bijna onmogelijk zijn..

 

pffff wat een teleurstelling ;)

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat jammer Richie. :lol:

Ik zou in ieder geval de foto's en eventueel de link naar dit topic naar Dutch Passion sturen.

Eens kijken wat zij hiervan vinden. Misschien krijg je wel nieuwe zaden.

Het is in ieder geval het proberen waard.

 

Ik heb nog wat meer zitten zoeken naar zulke gevallen bij blueberry en kwam nog enkele kweken tegen die net hetzelfde hadden.

Grote vervormingen waarbij de planten niet door de zaailing 'stage' kwamen.

 

Hierbij enkele links dat jouw verhaal bevestigen.

 

That is EXACTLY what my Dutch Passion Blueberry did, all 6. 5 died from excessive mutations and one more or less grew out of it, but the mutations still occurs , it also likes to grow its branches together and "crown" the buds.

 

I planted 8, and all were sprouted by day 2 in soil. 7 out of the 8 were crinkled leaf mutants.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Harkostar

 

ik heb de zaden voor de volgende kweek idd al liggen.. topic was ik al begonnen, maar aangezien ik de zaden maar niet binnen kreeg was ik al met deze gestart..

 

het topic en de soortjes vindt je HIER

 

@ Donjon

 

foto's en mail zijn al verstuurd.. één van die topics die je poste had ik zelf ook al gezien, het is dus blijkbaar geen

uitzondering.. Zijn beschrijving is ook exact wat ik vaststelde.. aan elkaar groeiende vertakkingen, totaal dichtgegroeide

hoofdtoppen..

Slecht zaad maw, hopelijk komt Dutch Passion mij tegemoed met een batchje nieuwe mooie zaden..

Deze kosten een hoop geld in de Duthc Passion shop, daarvoor mag je wel goeie en stabiele zaden krijgen vind ik..

 

Nu ja afwachten, normaal begin ik vandaag of morgen nog aan de voorbereiding van de volgende zaaironde..

 

grts

Nog steeds zwaar teleurgestelde Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey growers,

 

vandaag een klein mailtje terug gekregen van Dutch Passion..

 

Beste,

 

Bedankt voor uw e-mails.

Erg vervelend dat de Blueberry niet aan uw verwachtingen voldeed.

Ik heb uw foto's en mails doorgestuurd naar onze Blueberry producent. Ik laat u snel weten wat hij over de foto's te zeggen heeft.

 

 

Vriendelijke groeten,

 

 

Dutch Passion

 

 

Ik ben benieuwd, toch al positief dat er zo snel een reactie komt ;)

 

Ik hou jullie op de hoogte !

 

grts

Richie :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wisten jullie dat de originele Blue Berry van DJ shorts 95% kans heeft op bladvervorming?

Nou was het bij jou wel tegen het extreme aan maar misschien was dat nog bijgetrokken na goed gediefd te hebben...

 

Het is raar maar volgens mij hoorde het een beetje zo en moest je het flink dieven en proberen 6-8 scheuten over te houden.

 

ach ja ze liggen er al uit... jammer..

 

ben benieuwd wat erin komt :spliff:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd BK, die info had ik ook al ergens gevonden, maar 8 van de 9 waren bij echt mij met geen dieven meer te redden..

 

Het was niet enkel een teveel aan blad en vertakkingen, bij de meeste was de nieuwe groeischeut zo vervormd

dat ze niet verder groeide. Ook amputeren van extra's resulteerde steeds in nieuwe vergroeiingen en extra vervormd blad..

 

Nu ja misschien was het met veel geduld en wat geluk nog iets geworden, maar ik had er deze keer echt geen zin in.

Ik heb van mijn vorige aardebakkweek veel geleerd en dat wil ik nu allemaal uitproberen, maar dan wel bij voorkeur met

kerngezonde planten ;)

 

Ik hou toch meer van rechtlijnige genetica :D

 

Ach de volgende zitten al in de aarde, die kunnen lekker even voorgroeien onder tl en dan (na nog wat aanpassingswerken)

in het hok !

 

grts

Richie :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...