Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mooiweer

Help Henk en Gier de winter door, plantage ontmanteld door Videoclip

Recommended Posts

Het nu al legendarische duo Henk en Gier, bekend van hun hit "Tuintje in me huis", zijn totaal van slag.

Vandaag werd hun tuintje leeggehaald door de politie.

Na het maken van hun hilarische videoclip en deze op youtube te hebben gezet (), heeft de politie een inval gedaan.

Daarbij werden minimaal 300 wietplanten aangetroffen op zolder.

Ook werd er illegaal stroom afgetapt bij de buren.

 

Kelly, een goede vriendin van de heren en die ook mee deed in de videoclip, vroeg aan de politie of ze niks beters te doen hadden dan twee jongens met een hartje van goud zoiets aan te doen....

Henk en Gier verklaarden dat de planten bijna alleen maar voor eigen gebruik waren en dat er maar een paar toppies verkocht zouden worden.

 

Dit moet ook wel zeiden ze, want Kelly moet ook onderhouden worden toch?

Volgens de heren is ze nogal gek op shoppen en dat kost wel wat!

Het duo is na het incident direct uit hun huis gezet en wonen voorlopig samen met Kelly in een schamel caravannetje ergens aan de rand van Utrecht.

Henk en Gier zijn met spoed op zoek naar een nieuwe locatie, waar zij hun tuintje kunnen voortzetten.

Deze moet minimaal 30 vierkante meter zijn en de stroom regelen we zelf, aldus Henk.

Als u iets weet, stuur dan een mailtje naar: HenkenGier.....geen email adressen op 't forum (zie bron) .....

 

Gier vertelde nog wel even snel dat hun nieuwe nummer "Tuintje in me huis" HIER te downloaden is.

(Steunt u alstublieft deze jongens en Kelly zodat ze met dit geld een nieuw tuintje kunnen opbouwen).

Kelly voegde hier nog aan toe dat iedereen die het plaatje download via bovenstaande link en het bewijs hiervan doorstuurt naar , een mooie poster krijgt opgestuurd van Henk en Gier samen met haar natuurlijk! Bovendien maak je ook nog kans op het gratis maken van je eigen videoclip t.w.v. 1850,- euro. Namens de heren Henk en Gier en natuurlijk Kelly: alvast bedankt voor uw hulp!

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK WIST WEL DAT HET EEN ECHT TUINTJE WAS :verrygood

ik dacht ook al van dat zijn gewoon 2 venten die ff wat lol wilden en wat te veel vrije tijd hadden, heb ik nog gelijk ook :rolleyes:

 

kut voor ze, maar ja, dat kan je verwachten he, als je zo'n clip op youtube zet

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik dacht hetzelfde :lol: wel een mooie manier om aan publiciteit te komen :rolleyes:

danmaar de caravan vol stampen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat dit een stunt van de heren is

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me een viral van NEM :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...