Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

labdesign

my very first grow

Recommended Posts

Eh dat ziet er wel netjes uit, zkr voor de eerste keer. van zelf doen leer je toch het meest.

maare, hoeveel geld heb je in deze kast gestoken?

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou een dag of 2 even geen voeding geven, en puur wat toedienen. dat kunnen ze wel hebben. laat de bladeren weer even groen worden. althans dat zou ik doen. op gevoel werken

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pitt hey leuk dat je m'n verslagje bijhoudt, echter heb ik ze een tijdje 200 ml gegeven en gingen ze hangen en nu 300 ml en ze staan er weer vrolijk bij dus lijkt me prima dan toch ..........

 

@ Aba-o-wiri hey ja van zelf doen leer je inderdaad het meeste hoewel ik ook wel heel veel aan dit forum heb gehad :spliff: anders was ik niet zover gekomen als ik nu ben

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ labdesign :

 

mooi kweekje, mooie dames, maar...

 

het ligt er een beetje aan op welke grond je kweekt, maar in principe moet aarde voldoende voeding geven voor de eerste weken, en hoeft het niet noodzakelijk te zijn volgens het schema voluit te voeden.

 

En aangezien je wat bladproblemen hebt gehad moet je erg oppassen om nu niet te overvoeden. Ondervoeding is makkelijker te herstellen dan overvoeden. Vestig nu in iedergeval je aandacht op de nieuwe groeischeuten, deze geven je de juiste informatie. Het heeft geen nut om naar je oudere blad te kijken.

 

Verder ziet het er goed uit hoor :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 46

 

hello growers weer n kleine vraag

mijn plantjes beginnen nu zo langzaam aan hun geslacht te tonen en van de plant hieronder dacht ik dat het een vrouwtje was (vanwege wat haartjes die aan gemaakt werden) maar nu weet ik het niet meer aangezien ik nu een soort balletjes zie....

dus aan jullie de vraag, man of vrouw ????

 

gallery_22673_8929_1274434.jpg

 

gallery_22673_8929_988889.jpg

 

alvast bedankt :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

aah balen daar was ik al bang voor naja hopen dat de rest vrouwtjes zijn dan :spliff:

 

in ieder geval thnx panjaabie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 58

 

weinig te melden gaat wel lekker dus :verrygood wel nog wat gele bladeren maar de nieuwste bladeren zijn weer mooi donkergroen ;)

 

FOTO'SSSSSS

 

gallery_22673_8929_58382.jpg

 

gallery_22673_8929_1230329.jpg

 

gallery_22673_8929_1888444.jpg

 

gallery_22673_8929_787102.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu ook een anestasia aan het opkweken tot moederplant en heb zelfde bladeren.

 

Bij mij echter geen problemen tot ze een week of 7 nu in 6.5ltr potten staan en ik nu duidelijk kan bemerken dat ze of verpot of gebonsait moeten gaan worden want er is geen ruimte meer vd wortels en in combi met minder licht laat de plant stukjes afsterven om toch te kunnen blijven groeien.

 

Als ik goed kijk zie ik 11ltrs vd helft afgevuld en planten die toch echt wel de 11ltr kunnen gebruiken met zo'n lange voorgroeitijd.

 

Zuur je je water af of niet?

 

beste optie is om ze een keer over te potten, dwz in een geheel afgevulde 11ltr te zetten maar als je dit nog nooit gedaan hebt, tsja dan zou ik het zeker niet id bloei gaan doen (ik doe het ALTIJD maar heb dan al ruim 15 kweken achter de rug en weet wat ik doe) of je moet al eens met kamer/ tuinplanten gestoeid hebben?

 

Afgevulde potten met voldoende wortelruimte en goede aarde qua bemesting daar kan geen voeding tegenop ;) en scheelt je bergen kopzorgen qua water en voeding geven.

 

Wat me wel opvalt bij dit soortje is dat ze gevoeliger zijn voor hoge ph waardes.

Als ik mijn water niet afzuur dan zie ik dat terug in de bladeren, bij voeding geven met water wat mijn water afzuurt of afgezuurd water (ph 6.3) doet dit zich niet voor, best wel apart dat de plant zo strak reageerd hierop.

 

Dit was bij alle 4 de zaailingen die ik heb opgegroeid (nu nog 1 moederplant van over) het geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer eventjes een nieuwe update

het gaat allemaal helemaal prima <_< denk nog zo'n 5 a 6 weken bloeien en dan lkkr knippen geblazen

 

hier weer wat foto's

 

gallery_22673_8929_990998.jpg

 

gallery_22673_8929_617399.jpg

 

gallery_22673_8929_229299.jpg

 

gallery_22673_8929_653598.jpg

 

gallery_22673_8929_1053917.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 90 (week 8 van de bloei)

 

beste medekwekers hier weer een update

 

de dames zien er goed uit en ruiken ook erg lekker zitten alweer tegen het einde aan te hikken, ik denk nog 1 weekje met voeding en dan een weekje ga spoelen en daarna de schaar er in :D wat zeggen jullie ????

 

helemaal prima

eerder de knip er in

later de knip er in

 

ik hoor het graag :D

anywayz de foto's

 

gallery_22673_8929_2428520.jpg

 

gallery_22673_8929_1738866.jpg

 

gallery_22673_8929_2420225.jpg

 

gallery_22673_8929_2179686.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...