Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

karpertje666

Helpppp asjublieeft blaadjesgaan dood

Recommended Posts

Help help help.....

 

ik heb sowieso last van spint, was gister naar de Tuincentrum geweest en had ik promanal gehaald. van ecostyle.

 

maar voor dat ik ging spuiten hadden sommige bladeren er al last van, ik dacht dat het door de spint kwam.

 

maar de spint is verwijdert 100% dubbel dubbel dubbel chck gedaan.

 

alleen nu kom ik vanmorgen uit bed zie ik dat he probleem is verergert.

 

tot bijna boven aan toe, ik zelf denk dat het een tekort is aan iets,

 

ik heb alleen zo nu en dan voeding meegegeven ( cannagroei) en groei voeding uitgerekent wat op de fles staat terug naar de basis voor een liter en daar weer iets van af , ze staan in cocopeat.

 

Alsjublieft geef tipr tricks hints of een diagnose.

 

Bij voorbaatdank,.

 

 

gallery_22342_8443_290289.jpg

 

 

gallery_22342_8443_425369.jpg

 

gallery_22342_8443_274800.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het een Sativa? aan de opbouw van de plant te zien gok ik dat er meer dan 50% sativa genen in zitten.

Deze hebben dus minder behoefde aan voeding, ik weet niet welke EC je voedingswater heeft maar ik denk eerlijk gezegt dat je ze overvoedt.

 

Welke voeding? Alleen Canna Flores? (gok ik, Cannagroei alleen zegt niet zoveel, als je de groei voeding alleen gebruikt is de verhouding afgestemd op de groeifase van de plant)

Welke EC?

Welke PH?

Welke soort plant?

Welke Aarde, oh.. sorry, cocopeat lees ik net, wat is de NPK verhouding van de aarde?

 

Je kan jezelf eventueel ook op de site van Canna registeren, daarna kan je de infokoeriers lezen met info over 7 veel voorkomende voedingsproblemen en hoe de plant dit uit, de groene bladeren met zwarte randen staan er ook tussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke EC?

___hier heb ik geen meter voor,ik geef gewoon kraanwater

Welke PH?

 

Welke soort plant----haze x skunk.

 

 

voor zo meter ga ik wel sparen van de winter, heb gezien dat het wel noodzakelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Waar groei je je planten, buiten, of met lampen?

Ik denk idd dat je ze overvoed!

 

Grtz,

 

Yessir

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke canna heb je gebruikt? Canna coco vega, canna coco flores, canna terra vega, of canna terra flores, of nog een andere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou Canna Terra Flores (of Vega, wat overigens voor de groeiperiode is) in kleine dosis doseren.

Als ik me niet vergis is de verhouding 5ml/Liter volgens de fabrikant.

 

Probeer max. 2,5ml/Liter of 25ml per 10 liter te gebruiken.

Nooit te nat maken, geen water geven wanneer je (met een vinger in de aarde) nog kan voelen dat de aarde een beetje vochtig is, dan heeft de plant geen water nodig.

Pas als je echt geen vocht meer aan je vinger voelt krijgt je plant dorst.

Beter te weinig water dan te veel.

 

Verder zal de hogere PH die het normale kraanwater heeft een aantal voedingsbehoefte's van je plant blokkeren, lage PH maakt de voeding goed opneembaar, de hogere PH van het normale kraanwater blokkeerd de opnamen van voeding.

 

Welke aarde staat de plant in?

Ik krijg de indruk dat dit voorbemeste rommel is, neem de volgende keer zeker een zakje van de growshop, je betaald 2x zoveel maar hoeft vaak de eerste 3 tot soms wel 6 weken niet te voeden! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is inderdaad voor bemeste zooi, had me al voor genomen om volgend jaar grond te nemen van de growshop.

Hij is helaas helemaal heen gegaan.:P

maar ik heb wel wat geleerd en dat is dat van die aarde ik ben er achter gekomen dat het in het wortelstelsel zat.

 

en ik ga vanuit stekken werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...