Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jen

PowerPlant/K2 Zomer 2009

Recommended Posts

Goedendag,

Bij deze een klein verhaaltje van deze kant over onze buitenplantjes.

 

De PP's zijn als stek begin april aangeschaft, en de K2 een maandje later.

De planten staan in 17 liter potten en krijgen B'cuzz voeding 1.

Begin Juli begonnen met het verduisteren van de PP dames, want ik vond het allemaal veels te lang duren. :verrygood

De K2 staat nog in de groei, heb geen ruimte om deze ook te verduisteren en deze zal het dus moeten doen met de

normale gang van zaken qua licht.

Heb op beide PP's last van TMV maar desondanks beginnen er aardige toppen aan te komen, en beginnen ze beide redelijk dik te worden.

Ook heb ik nog een kleine afghaan uit zaad opgekweekt en een stekje Santa Maria, maar van deze 2 verwacht ik niet al te veel.

Maargoed, genoeg geluld tijd voor foto's ;)

 

De PP's over een tijdbestek van 1/2 maanden:

 

DSC00832.jpg

DSC00821.jpg

 

2 plaatjes van de K2 met een maandje ertussen, deze dame is hard gegroeid. ;)

 

DSC00833.jpg

DSC00828.jpg

 

 

PPs4.jpg

Mooi met ze drieen naast elkaar, het gehele balkon in beslag maargoed je bent jong en je wilt wat :rolleyes:

 

DSC00822.jpg

PPs6.jpg

PPs5.jpg

PPs7.jpg

Echt scherpe foto's volgen nog :D

 

De PP's beginnen al heerlijk te ruiken en ik schat dat ik nog een weekje of 2/3 mag voor ze omgaan, wat denken jullie ?

Groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

En bij deze nog een paar plaatjes van de kleine dames Afghaan en Santa Maria :verrygood

 

DSC00723.jpg

DSC00724.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee,

 

die pps staan mooi vol zeg, en dikke toppen al terwijl de bloei nog in volle gang is. dat beloofd wat, maar houd de schimmels goed in de gaten he?

dikke struiken, kan niet anders zeggen.

lastiger zal het worden met de K2 lijkt me. veel blad en net in de voorbloei. heb je wel een goede afscherming tegen de regen, kan je ze binnen zetten oid.

 

grt

 

ramsus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx ze doen het tot nu toe echt super, de dames gaan elke nacht naar binnen toe en staan altijd lekker droog, enig idee hoe lang ze nog mogen ?

 

Ik kan de K2 als ze goede toppen begint te krijgen lekker droog binnen zetten waneer nodig, zo hebben de PP's geen regenbui meer gezien vanaf de groei fase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag een motregenbuitje over de dames heen gehad, heb ze 2 min na aanvang gelijk naar binnen gedaan en zijn gelukkig weer netjes opgedroogd.

Houd de toprot goed in de gaten, maar tot nu toe nergens wat kunnen constateren( even afkloppen :verrygood )

 

Goed hier nog wat foto's vant balkon:

 

DSC00756.jpg

 

DSC00753.jpg

 

En 2 mooie budshots, ze zijn lekker dik aan het worden B)

 

DSC00754.jpg

DSC00755.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Jen,

 

echt mooie budshots!

maar geef ze nog de komende maand wat meer bloemvorming en thc.

als je na 6 weken bloei al denkt dat ze om moet, omdat het hier en daar al bruine haartjes vertoont, ga dan gerus nog twee volle weken door met afbloeien.

aan het eind van de maand september is het behoorlijk koeler en vochtiger ( vooral s nachts), dus dan zal je dat ook terug zien in de top ontwikkeling.

volgende week wordt het weer erg warm voorspellen ze.!

gewoon goed blijven inspecteren, en een beetje kijken bij andere forumgebr.

 

ik ga je onderwerp volgen.

 

grt

 

ramsus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ramsus, thnx voor je advies ze staan nu denk ik een week of 7 in de bloei, heb het niet bijgehouden... wil dat in het vervolg wel gaan doen.

Ze krijgen nu alleen de B'cuzz voeding 1, maar ik krijg vd week biologische bloei binnen van Sannie, en daar wil ik dan de laatste week op overstappen voordat ze niks meer krijgen. De toppen zie je met de dag dikker en compacter worden dus dat belooft nog wat te worden :verrygood

Vandaag houd ik de dames hier maar binnen, aangezien het hier de gehele tijd miezert, en ik geen risico wil lopen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey jen, ze staan er mooi bij maar ik zie wel een hele hoop ramen op ze gericht ben je hier niet bang voor?

 

grtz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey jen, ze staan er mooi bij maar ik zie wel een hele hoop ramen op ze gericht ben je hier niet bang voor?

 

grtz...

 

Nee hoor, hier zit een bedrijf gevestigd en wil je ze vanuit daar kunnen zien staan moet je half uit het raam gaan hangen. :verrygood

Daarnaast is het meest rechterraam in het trappengat en zit erg hoog, dus daar kan je niet doorheen kijken

Ik heb ook nog geen opmerkingen gehad van personeel daar, terwijl ze al een goede 4 maanden buiten staan, dus hopen dat de laatste weken ook zonder problemen verlopen, al maak ik maar niet heel erg druk om B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er echt super uit zeg! ik wou dat mijn planten het zo goed deden op het balkon :verrygood

Laat ze inderdaad nog maar even een maandje profiteren van (hopelijk) een goede nazomer! En oogsten als de trichomen ongeveer voor 75% bruin zijn (en in ieder geval niet meer wit/doorzichtig), dan heb je waarschijnlijk het beste moment te pakken!

 

Succes nog B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Rzoe, ik was ook van plan te wachten tot er 75%/80% bruin is en dan te oogsten.

Heb ze toch maar even buiten gezet, aangezien er zo'n mooi zonnetje doorheen kwam ;)

Het waait wel verschrikkelijk, ik zie ze af en toe mishandeld woren door de wind :verrygood maar ze houden zich goed B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, de plantjes hebben de winderige dag aardig overleefd.

1 van de PP's waaide me om :D B) maar ik stond er gelukkig naast en

heb hierdoor geen schade aan de plant, gelukkig :verrygood

 

Goed, ik kon het niet laten dus bij deze nog wat foto's ;)

 

DSC00760.jpg

DSC00759.jpg

 

Toppen zijn echt dik aan het worden ;)

DSC00763.jpg

 

And the best for last :D

DSC00761.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een paar plaatjes die ik jullie niet wil onthouden :verrygood

 

DSC00771.jpg

DSC00770.jpg

DSC00769.jpg

DSC00768.jpg

DSC00767.jpg

DSC00766.jpg

DSC00765.jpg

DSC00764.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een updateje, kom ik net thuis... liggen er 2vd 3 planten op de zij... ;) B) :verrygood

Gelijk de dames maar weer overeind gezet en alles gecheckt, gelukkig.... niets gebroken alleen wat verbogen.

2 grote toppen waren flink naar beneden gebogen en deze heb ik dus nu met een draad aan de hoofdstam bevestigd om ze

hun plek weer terug te geven, nu mag het wel weer ophouden met dat harde waaien....

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn mooie plantjes, wou dat ik zoiets had!

had gister idd erg hard gewaaid, ik heb niet alle glasplaten in de kas vastzitten en gister zijn er 2 uitgewaaid.. had toevallig nog wat glas staan en gemaakt, morgen maar eventjes klemmetjes halen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
zijn mooie plantjes, wou dat ik zoiets had!

had gister idd erg hard gewaaid, ik heb niet alle glasplaten in de kas vastzitten en gister zijn er 2 uitgewaaid.. had toevallig nog wat glas staan en gemaakt, morgen maar eventjes klemmetjes halen...

 

 

Thnx Save B)

Dan zou ik ze idd maar gaan vastzetten, een glasplaat bovenop je plantjes is ook niet alles :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updateje, gister bezoek gehad van de zeldzame THC vlinder :verrygood voelde zich blijkbaar prima thuis op de toppen B)

 

DSC00775.jpg

 

Vandaag Bloei van B.A.C gehaald, en dit wil ik de laatste periode geven aan de PP´s

 

DSC00780.jpg

 

Aan de hand van deze budshots, idee van hoe lang ze nog mogen ?

 

DSC00776.jpg

DSC00779.jpg

 

Groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit man wat voor aarden gebruik je ?? tip als je nou twee stenen in je pot legt vallen ze niet meer om of aan de onderkant zo doe ik het altijd :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er goed uit man wat voor aarden gebruik je ?? tip als je nou twee stenen in je pot legt vallen ze niet meer om of aan de onderkant zo doe ik het altijd B)

 

Hey das idd een goede tip ! thnx ;)

Welke aarde ? ;) Intratuin universeel :verrygood

Volgende rondje wil ik of bat mix pakken of de royalty mix, even kijken nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

C'mon mensen, beetje reageren hier kan geen kwaad en doet mij deugd ! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed, weer een klein updateje van deze kant, ik ben waarschijnlijk iets te gul geweest met het geven van de bio voeding van B.A.C bladpunten

beginnen nml geel te worden, dus de aankomende dagen word het alleen maar spoelen om dat weer recht te trekken. B)

Verder gaan de dames prima, de K2 begint ondertussen ook kleine bloeiverschijnselen te tonen, dat gaat ook nog wat moois worden. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn die buds zien er goed uit:D doe je goed op dat kleine balkonnetje :verrygood

Nu nog hopen op een beetje zon de komende dagen dat de boel mooi kan afbloeien.

 

keep um green!!!

 

greetzzz p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
damn die buds zien er goed uit:D doe je goed op dat kleine balkonnetje ;)

Nu nog hopen op een beetje zon de komende dagen dat de boel mooi kan afbloeien.

 

Tis inderdaad niet echt een groot balkon B) 4m2 ofzo en dan houd het echt op ;)

Ik hoop idd ook dat de zon nog even flink blijft schijnen, maargoed de vooruitzichten

van de aankomende dagen zijn nu niet echt veelbelovend helaas... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey,

 

Heb net even je topic doorgelezen. Ziet er zeer mooi uit!

Prachtige toppen ook nu maar hopen dat het wat snel klaarbloeid :verrygood

geef je ook bloeivoeding ed?

 

Zip

Share this post


Link to post
Share on other sites
ey,

 

Heb net even je topic doorgelezen. Ziet er zeer mooi uit!

Prachtige toppen ook nu maar hopen dat het wat snel klaarbloeid :P

geef je ook bloeivoeding ed?

 

Zip

 

 

Hey Zip Thnx :yummy:

Als je heel goed had gelezen dat had je ergens zien staan dat ik

bloeivoeding van B.A.C gebruik sinds een paar dagen, en daarvoor alleen met B´cuzz aarde voeding 1.

Vandaag de dames maar binnen houden, met dat gure weer buiten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...